• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olitko se sinä joka aleli edessäni Oravaisten ABC:lta Vöyrille ja luultavasti pidemmällekin vilkku oikealle kytkettynä? Kun en muuta keksinyt, niin yritin kämmentä nyrkkiin ja avoimeksi vääntelemällä heilutella, mutta sulla oli niin kova hoppu :D Ehkä se näytti sitten peileistä marssikäskyltä. Ei muuten, mutta ne vasemmalle kääntyvät risteykset aiheutti pientä hämminkiä muulle liikenteelle.

ps. Komia R1, korjaa vilkkus.

Tänään klo 13-14 välillä tiellä 62 ehkä pari kilsaa Lietvedeltä Mikkelin suuntaan keltainen pyörä ja komea org-moro ja epävarmahko Repslol-Honda moro-bongaus tiellä 434 vaille klo 15 :jippikaijee:

Viimeksi muokattu:
V-koneinen nakujytkytin tuli Lahnuksentiellä Klaukkalan päässä vastaan joskus viiden tienoilla. Oli niin orggimoroa, että!

Kygä sanoi:
V-koneinen nakujytkytin tuli Lahnuksentiellä Klaukkalan päässä vastaan joskus viiden tienoilla. Oli niin orggimoroa, että!

Ainakin kellon aika ja paikka täsmää. Pyöräkin "kuulostaa" tutulta. Jos alla oli musta/harmaa pyörä ja päällä mustaan ja harmaaseen pukeutunut kuski niin olin minä. Jos ei muuten täsmää niin mitään en myönnä enkä missään myönnä tänään olleeni :grin:

fayout sanoi:
No juu kyllähän se minä olin. Töihin menossa. Oli muuten niin pe***leen kylmä ajella. 4 astetta oli mittaris ku lähdin.

<-- vaikka tossa lukee vielä Turku niin pakko myöntää että Lietolainen nykyään

Huomasin kanssa että oli kylmä. Illalla oli kiva ajella farkuissa auringonpaisteessa yövuoroon, mutta aamulla vähän harmitti ettei ollut ajohousut jalassa :kääk:

Äsken Joensuussa Reijolan vanhalla tiellä ensimmäinen org-moro mustan Zetan kuskilta. Vastasin niin ikään sormella kun satuin samanlaisella, tosin oranssilla, pyörällä ajamaan vastaan.

Joka tänään noin klo 17:15 kaasuttelit customillasi Sellon parkkihallissa, että meinasi muilta korvat haljeta? Siis vit*u oikeesti. Ei mua yleensä paljoa haittaa nämä, mutta nyt meteli oli niin kova, että sattui korviin. Joka saat*nan hetki piti antaa sen verran kivasti kaasua, että seinät tärisi. Kerran meinasi takarengas livetä alta, kun liukkaalla betonilla annoit kaasua. Sori vaan, mutta olisit vaan kaatunut, niin olisi loppunut se meteli :rant:

Edit. Meinasin ettei kuskin tuntomerkkejä kannata laittaa, kun ei se taida autaa mitään. Mutta tässä ne: Keski-ikäinen, parrakas, lihava ja ruma.

Sinäkö se olit Pirkkalan lentokentän lähistöllä töissä oleva kaveri K4-K5 vuotisella sinivalkoisella juhlamallin Gixxulla? Tuossa 12.oo maissa tulit 9-tiellä kyllä sellaista
marssivauhtia ohite (olin se sinivalkoisella K8:lla liikenteessä oleva kaveri), että itsellä ei kyllä kortin lähtö-pelko persiis kestänyt tulla samaa vauhtia perässä. Kuskilla semmoinen bronssi-musta-valko A-starsin rotsi. :blink:

Sinunko tuo sininen (translucent) Lightning on mikä on tuossa Pirkkalan Rengasliikkeen parkkipaikalla? Kävin tuossa tupakkatauolla sitä vilkaisemassa, olisit nyt tuonut sen parkkiksen toiselle puolelle mun keltaista Bulua morjestamaan. :grin:

Edit: kävin kyttäämässä sitä vähän lähempää, on näköjään XB9SX. Typätty perä, Sebringin pönttö. :p Kovin on hyväkuntoinen pyörä, oma näyttää tuon rinnalla aika naarmukasalta.

Hervannan valtaväylä ja Opiskelijankadun risteys tänä aamuna noin klo 6:40. Ajelit Herwoodin valtaväylää keltaisella nakupyörällä (Hornetilla?) Etelä-Hervantaa päin ja siinä tuli niin komean selkee morotus, etten heti puoliunessa meinannut tajuta. Toinen pyörä tuli myös samaa reittiä punaisiin, kun itse lähdin valoista. Valkoinen naku/kyykky, tuliko morotus, en ehtinyt kattella.

Niin ja itte ajelin viininpunaisella Shadow:lla, täysmusta habitus.

Viimeksi muokattu:
Tänään parikin org.moroa tavattu;
aamulla noin klo 9:30 Lepsämäntiellä BMW matkakyykky jonka kuskilta erehtymätön sormimorotus, sekä illalla joskus kuuden jälkeen Vihdintiellä vastaava kuskilta joka istui jonkinsortin muskelinakun selässä, mahdollisesti modattu B-Kingi?

Itse pöristelin oranssilla vanhan liiton Speed Triplellä:orgmp:

Minäkin bongasin mustalta kuskilta ja mustalta pyörältä (muistaakseni?) sormimoron Vihdintiellä vähän ennen Lahnuksen Shelliä tänään noin klo 18:10 tienoilla. Kuka tunnustaa? :cruising:

Saatoin Hirsa muuten ajella perässäs muutamaa autoa taaempana jos menit myös Lahnuksen suuntaan.

Lahnuksen suuntaan olin juu menossa, joten varsin mahdollista!
Jos näit meikäläisen liittyvän Vihdintien liikennevirtaan tien poskesta Konalan kohdilla niin havainto varmistuu, muutaman minuutin ajan jouduin siinä pientareella ratkomaan teknisiä ongelmia joiden syy on edelleen hämärän peitossa:p
Trumppa oli sitä mieltä että matkanteko riitti mutta pienellä houkuttelulla alkoi taas kone laulamaan.

Tulin itseasiassa Vihdintielle Tiilipojanlenkiltä, eli siitä Petikon liikennevaloista. Olin kattovinani, että siitä joku oranssi pyörä meni ohi. Siinä vaiheessa kun pääsin Vihdintielle "perääsi" niin välissä kulki muutamat autot. Vaan ei sua Shellin pihalla kuitenkaan näkynyt. Olin sinne menossa Suzu-ukon kanssa ajeleen vähän mutkaa ja hakemaan kuvajahdin rastia. Hetken istuttuamme Shellillä ja Vihdintien kun ylitti Bodomilleppäin niin alko sataa vettä, kastuitko itse matkallasi?

Kodiaki sanoi:
Ainakin kellon aika ja paikka täsmää. Pyöräkin "kuulostaa" tutulta. Jos alla oli musta/harmaa pyörä ja päällä mustaan ja harmaaseen pukeutunut kuski niin olin minä. Jos ei muuten täsmää niin mitään en myönnä enkä missään myönnä tänään olleeni :grin:

Sama kaveri taas tänään Klaukkalan Shellin mäessä. Nyt olin niin hereillä että tunnistin pyöränkin MT-01:ksi.

Kukahan älyn jättiläinen motskarillaan puolen päivän korvilla Vantaan Niittytiellä tänään yritti ensin ohittaa edellä ajavaa pakua ja meinasi täräyttää vastaantulevan taksin keulaan, ja liikenne seis hetken ajan.
Siitä kun älyn jättiläinen pääsi lopulta pois, vetäisi kevyenliikenteenväylälle niin komiasti, että pakoputki ja alakate huusi hoosiannaa kanttikiveen ja ne pyöräilijät väistivät ojaan.
Eikun siitä karkuun tuhatta ja sataa ja Meiramitiellä et pysynyt prätkän jakkaralla kahvaa kääntäessä.
Lopulta käännyit selvästi häpeissäsi Tulppaanitielle ja siinäkin olit onnistua kaatua, onnea matkaan loppukaudelle, noilla ajotaidoilla onnea tarvitset.

Karkov sanoi:
Tulin itseasiassa Vihdintielle Tiilipojanlenkiltä, eli siitä Petikon liikennevaloista. Olin kattovinani, että siitä joku oranssi pyörä meni ohi. Siinä vaiheessa kun pääsin Vihdintielle "perääsi" niin välissä kulki muutamat autot. Vaan ei sua Shellin pihalla kuitenkaan näkynyt. Olin sinne menossa Suzu-ukon kanssa ajeleen vähän mutkaa ja hakemaan kuvajahdin rastia. Hetken istuttuamme Shellillä ja Vihdintien kun ylitti Bodomilleppäin niin alko sataa vettä, kastuitko itse matkallasi?
Juu meikäläinen porhalsi iloisesti Shellin ohi Lepsämäntietä kohti, mitä kautta rullailin lopulta Nurmijärvelle.
En ainakaan muista matkalla kastuneeni joten jos vettä suunnallani tuli niin ei ainakaan tarpeeksi että aivoni olisivat asian kovinkaan vahvasti rekisteröineet :grin:

Back