• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tadu sanoi:
Pari tummaa pyörää 1130-tiellä Kylmälän kohdilla, kädet ja sormet ojossa tulitte vastaan.

Taisi osua... tänään 12-13 välillä ajeltiin siuntioon päin... harmaa musta busa edellä ja kaveri mustalla diavelilla perässä... ja kumpikin kaks päällä. Muistaakseni niiden kylmälän risteyksien pakeilla joku heristeli sormea :D ... eipä jäänyt vaan pyörän väfi mieleen...

vaiski sanoi:
Taisi osua... tänään 12-13 välillä ajeltiin siuntioon päin... harmaa musta busa edellä ja kaveri mustalla diavelilla perässä... ja kumpikin kaks päällä. Muistaakseni niiden kylmälän risteyksien pakeilla joku heristeli sormea :D ... eipä jäänyt vaan pyörän väfi mieleen...
Oho. Kellonaika unohtui. Mun spottaus oli joskus 17:00 aikoihin. :)

tate66 sanoi:
En ollut myöskään asialla mutta PikkuMasa kiteytti asian oikein.
Jos pystyy ajamaan niin miksi madaltamaan ominaisuuksia heikentämällä, no jos satulasta saa pikkaisen pois ei muuten, tosin tämähän on vain minun mielipiteeni.

No jos jalat ei ylety muuten maahan kuin niin että pitää katukivetyksen päällä niin mielestäni silloin ei pysty ajamaan kyseisellä pyörällä. Kyllä vaimokin "pystyis" ajamaan mun mopolla kun hyppäis päälle mut ku pysähtymine tulis etee eikä oliskaa sitä kivetystä alla nii kyljellee menis :) Mun mielestä tällöin on väärä laite alla mut tapansa kullakin

Olitko se sinä, joka juuri olit ajelulla shortsit jalassa?
Tuliko hiki?

Zip sanoi:
No jos jalat ei ylety muuten maahan kuin niin että pitää katukivetyksen päällä niin mielestäni silloin ei pysty ajamaan kyseisellä pyörällä. Kyllä vaimokin "pystyis" ajamaan mun mopolla kun hyppäis päälle mut ku pysähtymine tulis etee eikä oliskaa sitä kivetystä alla nii kyljellee menis :) Mun mielestä tällöin on väärä laite alla mut tapansa kullakin
Siirtää sitä persettä sitten sen verran, että saa toisella jalalla hyvän tuen.

Olitko se sinä joka tulit vastaan kolmen aikaan yöllä 8-tiellä Nousiaisissa tummalla kyykyllä? Tainnu jäädä lähtötarkistus tekemättä kun perässä ei ainuttakaan tuikkua loistanut.
:no:

Eilen klo 12-15 ja 17-20 Turku-Lahti-Turku välillä (10-ja 12- teillä) useita morotuksia Org.-tyyliin!
Olipa mukava ajella ja katsella kun muutkin näyttivät nauttivan ilmasta.
Mulla oli alla SMT ja oranssimustat ajokamat (niinku kotaristille kuuluu) :orgmp:

Zip sanoi:

No ohan tuo ilmeisen hyvin tuohon jostain tullu ja tuskin joka kerta pyöräänsä pysähdyksen jälkeen nostelee?
Se voi joskus takaa näyttää tukalammalta kuin onkaan joten voi olla että syyttä nauroitte. Mutta pääasia että kaikki nauttii :jippikaijee: Minua taas naurattaa kun on kyykkypyörän tarakkaharakan pää paljon korkeammalla kuin kuski, se on jotenkin niin hemmetin hupaisen näköistä.

Zip sanoi:

Aika monen kurapyöräilijän pitäisi siis vaihtaa lajia. Respectiä niille jotka tekevät sitä mikä on mahdotonta monelle muulle.

RoRo sanoi:
Aika monen kurapyöräilijän pitäisi siis vaihtaa lajia. Respectiä niille jotka tekevät sitä mikä on mahdotonta monelle muulle.

Mahtavaa vähän odotinkin tätä kurapyöräkorttia :D sehän onkin "täysin" sama asia ;)

Ajakoot kukin millä tykkää ihan sama mulle :) näyttää vaa hupaisalta

Eilen kasi/nelostiellä välillä Kalajoki - Haaparanta useampi kuski vastasi komeasti sormi ilmaa halkoen :D. Valitettavasti pyöriä en tunnistanut johtuen kovasta matkavauhdista. Ite lasettelin kuitenkin hopealla kikserillä meneen. Ketkä tunnustaa?

Zip sanoi:

Joo, kyllä tuosta on ajamisen ilo kaukana jos joka kerta pysähtyessä katse alkaa etsimään sitä katukivetystä jalan alle :grin:

Tietysti ainahan voi teipata kakkosnelosen pätkät saappaiden alle? :thumbup:

Jo keskiviikkona Botniaringiltä vaasaan päin tuli sormi vastaan. Joku kyykkynen oli, mulla musta varadero, valkonen potta ja hanskat, muuten mustaa päällä.

Olitko se sinä asuntoautoilija joka pelastit minun ja vaimoni hengen tänään n.klo 11.00 iisalmen pohjoispuolella 5-tiellä? sinun takaa lähti kotilo ohittamaan sinua ja kotilo kuski huomasi meidät kun oli sinun rinnalla. tulimme siis vastaan...väistit tien reunaan...soralle asti...minä tein samoin ja kotilo meni n.20cm päästä meistä. viininpunainen focus.jos et olisi väistänyt reunaan...emme olis mahtuneet ohi.emmekä olisi enää elossa.

kiitos tuhannesti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:respect::respect::respect::respect::respect:

Pavel Pude sanoi:
Olitko se sinä/te ketkä sormet tanassa tulitte vastaan kaarinassa saaristotien ja voivalantien valoissa pyörät tais olla vihreä Z750 ja joku punainen kyykky.?
Vastaan tultiin kahden mustan CB hondan voimin..:)

Kyllä se vaan oltiin me, minä, TeGGe ja TeGGen velipoika Isto, saaristorinkulaa mentiin kiertämään. :jpstyle:

Tuskin orggilaisia, kun moroa ei koskaan ole herunut... Mutta kokeillaan.

Vanhempi kyykky, lilan väriset katteet. Pari kertaa aiemminkin on meno- tai paluusuhinoissa Laru-Kehä1 akselilla osuttu samoihin kekkereihin. Tänä aamuna ruuhkissa surahdit viereeni jonon keulille ja siitä jatkettiin suht reippaalla marssilla peräkanaa, mistä vaan tilaa sattui löytymään.

Aiemminkin olen ihaillut sulavaa pujotteluasi, toivottavasti en pahemmin jarrutellut menoasi siinä edessä :) Täällä Larun päässä en sitten enää viitsinyt ja rauhoitun jonottelemaan viimeiset sadat metrit duuniin. Kas kun noita reppuselkiä aika paljon pyörinyt viime aikoina. Sää menit menojas, mutta luotan että hoksottimet hereillä?

Olikohan se fayout, joka tuli 10-tiellä Liedossa Satiaismäessä vastaan tänään siinä 07:30 maissa. Olevinaan oli Trumppa ja aika rennon olonen sormimoro tuli vastaukseksi omaan normimoroon :bye:

unlit sanoi:
Olikohan se fayout, joka tuli 10-tiellä Liedossa Satiaismäessä vastaan tänään siinä 07:30 maissa. Olevinaan oli Trumppa ja aika rennon olonen sormimoro tuli vastaukseksi omaan normimoroon :bye:

No juu kyllähän se minä olin. Töihin menossa. Oli muuten niin pe***leen kylmä ajella. 4 astetta oli mittaris ku lähdin.

<-- vaikka tossa lukee vielä Turku niin pakko myöntää että Lietolainen nykyään

Back