• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään puoli neljän aikaan Vuoreksen kohdalla tuli sormimorot joltakin tummalla ja tummissa olevalta nakulta. Olinpahan taas niin kiihtynyt kaikenmaailman liikenteen turaajista :rant:, ettei sen tarkempia tuntomerkkejä jäänyt mieleen. Saatetaan tulla vastakkain aamuisinkin mutta mun hoksottimet ei pelaa ennen seiskaa...

Olitko se sinä ja sinä, kaksi naikkosta Tampereella, toisella K8 600 Gixxeri, valko-hopea Rossin kypärällä. Ja toisella Kawan Er-6F musta ja kuskilla taisi olla Mustapinkki Shoei. Tänään viimeksi bongattu M-lahdessa. :thumbup:

kanssa sormittaja havaittu vanhalla lahdentiellä ennen nikinmäen risteystä kuuden korvilla? musta customi ja mamma kyydissä? komiat oli morotukset :D

Musta kuljettaja ja musta naku Myllykyläntiellä, Tuusulassa noin varttia vaille seiska. Olin ainakin kattovinani, että ois ollu orggimoro.

Karkov sanoi:
Musta kuljettaja ja musta naku Myllykyläntiellä, Tuusulassa noin varttia vaille seiska. Olin ainakin kattovinani, että ois ollu orggimoro.

Siel suunnal ainaki pyörin.Tuntomerkit täsmää jotakuinkin :cruising:

Hammurab sanoi:
Tyylikäs org-moro bongattu viiden korvilla Niemenkadulla

Millanen pyörä, tuskin se minä olin ?

Ken oli tänään punasella pyörällä, punanen kampe päällä. Tuli vastasormea, ajeltii valkosinipuna bemmi edessä ja vihreä Zkawa takana.

OMK78 sanoi:
Siel suunnal ainaki pyörin.Tuntomerkit täsmää jotakuinkin :cruising:

Tulin mustalla nakulla valkoset sweepin ajokamat ja musta potta päällä. Olit menossa ajoharjoittelurata/karting centeriä kohti?

TeGGe sanoi:
Millanen pyörä, tuskin se minä olin ?

Ken oli tänään punasella pyörällä, punanen kampe päällä. Tuli vastasormea, ajeltii valkosinipuna bemmi edessä ja vihreä Zkawa takana.

Joku kyykky, sen tarkempaan huomioon ei työpäivän jälkeen kyennyt :D Vaaleanpunasta olin kamppeissa näkevinäni :D Ilmeisesti TeGGe kuitenkin useampana päivänä tullut noilla kulmilla vastaan vihreällä Kanallaan :D

Karkov sanoi:
Tulin mustalla nakulla valkoset sweepin ajokamat ja musta potta päällä. Olit menossa ajoharjoittelurata/karting centeriä kohti?

En aiwan siel päin kyl käynyt, mut kyl tuli tänään motoristeja vastaan! Sää mitä parhain:thumbup:

...tänään puolenpäivän aikoihin ajoit mustalla 2006 -mallisella ZX-10r kawalla Tampereella Taysin ohi Kangasalaa kohti? Kiinnitin huomiota upeaan ajoasuusi jo kauempaa ja oli pakko molemmilla kaistoilla jonossa puikkelehtimalla päästä lähemmäksi. Valoristeyksessä pysähtyessä kiinnitin huomioni varsinkin ajokenkiisi: pitkät saapikkaat kunnon piikkikoroilla!!! :polonen: Pakko myöntää, teit melkoisen vaikutuksen vanhaan ukkomieheen:thumbup: Kylläpäs oli sen jälkeen aurinkoinen työmatka mutkapätkää ajaen vielä makeampi! Busakin kulki normaalia iloisemmin...

Kenenkäs kanssa ajeltiin peräkanaa velskolantietä eilen kuuden ja seitsemän välissä? Olin katsovinani sinun morotelleen vastaantulijoita energiaa säästäen yhdellä sormella. Itsellä musta vanha cbr ja tummat ajokamat. Näytti velskolantie olevan tuttu pätkä mutkavauhdista päätellen :cruising:

epoksi sanoi:
Kenenkäs kanssa ajeltiin peräkanaa velskolantietä eilen kuuden ja seitsemän välissä? Olin katsovinani sinun morotelleen vastaantulijoita energiaa säästäen yhdellä sormella. Itsellä musta vanha cbr ja tummat ajokamat. Näytti velskolantie olevan tuttu pätkä mutkavauhdista päätellen :cruising:
Ajeltiinko sitten siihen perään Vihdintie peräkanaa Kehä III:n liikennevaloihin, joissa moikkasit poistuessasi länteen päin? Jos kyllä, saatoinpa olla minä :jpstyle:

_small.jpg

Viimeksi muokattu:
Joku tuli jollain tummalla kulkineella eilen vastaan Kehä III:sen länsipäässä vastaan (olit menossa länteen) joskus klo 18 jälkeen. Sormi nousi hienosti :)

villho sanoi:
Ajeltiinko sitten siihen perään Vihdintie peräkanaa Kehä III:n liikennevaloihin, joissa moikkasit poistuessasi länteen päin? Jos kyllä, saatoinpa olla minä :jpstyle:

No minähän siellä kuvassa häröilen. Jäppisellä näköjään enemmänkin elektroniikkaa pyörässä kiinni. Pakko kysyä mitä räpläsit kypäräpuhelimen kanssa vihdintiellä jatkuvasti? :p

D-Iivil sanoi:
Joku tuli jollain tummalla kulkineella eilen vastaan Kehä III:sen länsipäässä vastaan (olit menossa länteen) joskus klo 18 jälkeen. Sormi nousi hienosti :)

Saatoin olla minä juurikin tuon ylempänä olevan kuvan jälkeen, joku siellä kaiteen toisella puolella sormella ilmaa tökki. Olisko ollu punainen kyykky vai tökkiikö muisti? :)

epoksi sanoi:
Saatoin olla minä juurikin tuon ylempänä olevan kuvan jälkeen, joku siellä kaiteen toisella puolella sormella ilmaa tökki. Olisko ollu punainen kyykky vai tökkiikö muisti? :)

Ei töki, punainen kyykky oli alla :) Että morjesta vaan :bye:

epoksi sanoi:
No minähän siellä kuvassa häröilen. Jäppisellä näköjään enemmänkin elektroniikkaa pyörässä kiinni. Pakko kysyä mitä räpläsit kypäräpuhelimen kanssa vihdintiellä jatkuvasti? :p

Kännykästä loppui soittolista, joten yritin saada jonkun radiokanavan kuulumaan. Lopulta ainoa ilman rätinöitä kuuluva kanava oli Nova, joten ajelin sitten mopon pörinöitä kuunnellen.

Jos muuten ihmettelit, että mitä vilkuttelin jarruvaloa siellä Velskolantiellä, niin tiesin siinä kohdassa olevan sellaisen hiton ison öljyläikän. Ei se nyt juuri tuohon ajosuuntaan vaikuta, kun sen ehtii näkemään, mutta kyllä siinä väärällä ajolinjalla saanee tilannetta aikaan.

villho sanoi:
Jos muuten ihmettelit, että mitä vilkuttelin jarruvaloa siellä Velskolantiellä, niin tiesin siinä kohdassa olevan sellaisen hiton ison öljyläikän. Ei se nyt juuri tuohon ajosuuntaan vaikuta, kun sen ehtii näkemään, mutta kyllä siinä väärällä ajolinjalla saanee tilannetta aikaan.
Juu ajattelinkin että jotain jännää siellä edessä mahollisesti on, en kyllä edes huomannut öljyläikkää varoittelusta huolimatta :D

Hammurab sanoi:
Joku kyykky, sen tarkempaan huomioon ei työpäivän jälkeen kyennyt :D Vaaleanpunasta olin kamppeissa näkevinäni :D Ilmeisesti TeGGe kuitenkin useampana päivänä tullut noilla kulmilla vastaan vihreällä Kanallaan :D

Kanalla :grin:
Itsekkin ilmeisesti näin tämän kyseisen immeisen, valkoiset hanskat mistä tuli sormea ja peilistä katsoin, että vaaleanpunakka punainen ajoasu. Niemenkadulla tämäkin, polttimon kohdalla :D..

Jos ollaan törmäilty niin :bye: vaan

:orgmp:

Back