• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jooo...ooo, huomisesta lähtien jos joku huomaa morotuksen vasen käsi kipsissä, soon mä sitten ettei tarttehan ihmetellä. Mopoilua en moisen takia taida jättää kesken kautta vaikka saikkua pukkaa, työpaikan kyllä kierrän ko syystä kaukaa ainakin mopolla :grin:

Olitko se sinä Laihia-Vaasa välillä tänäaamuna n 7.30? Olit lipsahtanut tieltä ja prätkäsi oli kumossa ojanpenkerettä vasten..

Kotilossa ohimadellessa kävi sydämet kurkussa kun ambulanssin ja poliisiauton nähtyämme nähtiin pyörän ojassa, onneksi olit tolpillasi joten ilmeisesti ei ollut sattunut pahemmin. Mietittiin miehen kanssa mitä tuossa on voinut tapahtua, päädyttiin puusilmädiagnoosiin: Oliko sumussa vastaantuleva puusilmä ollut ohittamassa ja sinä joutunut väistämään liian reunaan?

Tachometer sanoi:
Itse moikkaan välillä osoittelevasti, välillä sivulle osoittaen ja välillä sormi taivasta kohden kuten tuossa piirroksessa. Ei kai se nyt niin tarkkaa ole, yhteisenä tekijänä kuitenkin etusormen sohiminen... :)

Täysin totta, voihan sitä soveltaa eikä se vaarallista ole.. sormihan se pääasia on.
Silti välillä pistää miettimään, oliko tuo taivasta kohti oleva sormi jonkun mielekäs morotustapa, vai olikohan se foorunisti.

Asialla ei merkitystä ole, mutta kunhan selvensin yleisesti kaikille ketkä ei välttämättä edes tiedä koko moroootuksesta.

Suomalainen MP-letka ajeli tänään klo 13 paikallista aikaa Belgian puolella E19/A7 moottoritietä Brysselin suuntaa, ketkähän mahtoivat olla reissussa, ja oliko ORG!laisia liikkeellä?

Moikkasin ohimennessä jokaista :bye: Muodostimme vain kahden pyörän "letkan", Pannari ja GS, ja oltiin matkalla hotellille La Louviéreen, josta matka jatkuu huomenna parine yöpymisineen kohti Travemündea. Kaksiviikkoa jo reissua takana :orgmp: :D

t.Tonza

Olitko se sinä, joka tänään olit päättänyt lyhentää pyörääsi Kehä III länteen Mankin Nesteen rampin kohdalla. Joku R6 taisi olla tien reunassa, kun ohi ajelin.

Ei sinänsä mikään ihme, että näitä esiintyy - tänään näin useaan otteeseen, kun mopolla ajetaan 5 m auton takapuskurista. Autoilija kun päättää väistää oravaa, jarruttaa suojatielle tai muuten vaan jotain kikkailla, niin johan se pyörä on kontissa kiinni.

villho sanoi:
Olitko se sinä, joka tänään olit päättänyt lyhentää pyörääsi Kehä III länteen Mankin Nesteen rampin kohdalla. Joku R6 taisi olla tien reunassa, kun ohi ajelin.

Ei sinänsä mikään ihme, että näitä esiintyy - tänään näin useaan otteeseen, kun mopolla ajetaan 5 m auton takapuskurista. Autoilija kun päättää väistää oravaa, jarruttaa suojatielle tai muuten vaan jotain kikkailla, niin johan se pyörä on kontissa kiinni.

Onko Kehä kolmosella suojateitä?

Tänään aamulella oli useampikin mopo vanhalla Porin tiellä, Buelli oli ainoa jonka tunnistin... ...hirmee ruuhka :D

Sormimoroa vihreältä kawalta pitskun ostarin kohdilla talissa aamulla. Mustalla naku fz6sella liikenteessä.

Go-Za sanoi:
Niin länsipäässä.. Itäpäässä pari lisää!

Mä kun en oo koskaan käynyt kolmosta niin pitkällä idässä tahi lännessäkään ni pakko oli kysyä. Tooosin mä olin ihan varma että täälä alkaa hirveä trolli-flame-kuittailu. :grin:

Niin, ja ettei eksytä aiheesta niin tuossa varttia vajaa kolme tänään, vanhalla vihdintiellä valoissa kehä kolmen ohdalla, olitko se sinä mustalla kyykyllä ja iridiumvisiirillä? Tai et varmaankaan kun katselit niin hölmistyneenä kun ojentelin sormeani siinä... ...mut ois sitä jotenkin voinut moikata silti :D

Tulikos TeGGe vastaan tänään Vesijärvenkadulla vähän ennen Sibeliustaloa? (tuossa 16-17 välillä) Itse ajelin jonkun customin perässä siinä...

maki.paja sanoi:
Tulikos TeGGe vastaan tänään Vesijärvenkadulla vähän ennen Sibeliustaloa? (tuossa 16-17 välillä) Itse ajelin jonkun customin perässä siinä...

Tulin kyllä siihen aikaan satamaan, eli kyllä se minä taisin olla.
Blackout.. jotain mielessä mut, millaisella pyörällä olitkaan ?
Oli kyllä upeat kelit ajella !

Sinun Ducati Lahden motarilla pohjoiseen päin Koivukylän liittymässä? Pyörä oli pystyssä mutta näytti kuin olisi raapinut asfalttia aikaisemmin. Kuskia ei näkynyt, toivottavasti on ehjänä.
/Kimi

Olitko se sinä, joka juuri äsken jätti korttinsa erittäin kauniin ja nuorehkon, sinipukuisen, neitosen hoiviin;) paikka porin professorintie, amiksen linja-autopysäkki. Olit liikkeellä neito kyydissä valkoisella KTM RC8:lla.

Itse tulin kotilolla abc:lta ja katselin, että ihan hiton nätti mopo. Hetken ajoin perässä, mut liukkaasti kotari kiersi autot;) Kiinnostais tietää paljon oli vauhtia. Taitaa olla rajoitus 50km/h siinä.

maki.paja sanoi:
tumma pyörä tupla etuvaloilla. Ja valkoinen t-paita päällä...

Joo, en pyörästä huomannut tunnistaa, mutta valkoinen t-paita toi kuvat silmille, muistan.
Tulee itse enemmän kuskeja katsottua, kuin pyöriä.. Tiedä miksi :grin:
En tainnut huomata sormella morottaa, mutta moro kuitenkin ;) !

Gylde sanoi:
Sinun Ducati Lahden motarilla pohjoiseen päin Koivukylän liittymässä? Pyörä oli pystyssä mutta näytti kuin olisi raapinut asfalttia aikaisemmin. Kuskia ei näkynyt, toivottavasti on ehjänä.
/Kimi

Meinasin ajaa katteen palasen päälle, rampin alussa kun siitä ajoin alas. 50-100 metriä sen jälkeen oli pyörä pientareella pystyssä. Näytti ehjältä.. Jäin miettimään kanssa että mitä oli sattunut.. Oisko auto tönässyt?

gonzaless sanoi:
Olitko se sinä, joka juuri äsken jätti korttinsa erittäin kauniin ja nuorehkon, sinipukuisen, neitosen hoiviin;) paikka porin professorintie, amiksen linja-autopysäkki. Olit liikkeellä neito kyydissä valkoisella KTM RC8:lla.

Itse tulin kotilolla abc:lta ja katselin, että ihan hiton nätti mopo. Hetken ajoin perässä, mut liukkaasti kotari kiersi autot;) Kiinnostais tietää paljon oli vauhtia. Taitaa olla rajoitus 50km/h siinä.

Tulitko sinä minua vastaan siinä vanhakoivistontien valoissa klo 18.45?
Ite ajelin Hannspree CBR keskustaan päin.

Tulipahan tänään opittua uusia juttuja oon ihmetelly kevään ja alku kesän että miksi nuo urpot heiluttelee meikäläiselle sormea? onko valo pimeenä vai rengas irti tai savuttaa vai TÄH??? :rant:
kaveri onneks tänään oikaisi asian.......

ollu sormi pystyssä sitten koko päivän ja ettimällä ettiny kanssa sormeilijoita mutta ei oo tullu nyt espoo/vantaa alueella meikäläiselle sormea??

sinä joka näät pk seudulla mustan veturin niin voisitko sormittaa takaisin että varmistuisin tästä morotuksesta
ettei tuo ihan päättömiä taas selittänyt :grin:

ps: ensimmäistä kautta tässä suoritetaan ja AINA VOI OPPIA JOTAIN UUTTA

not_again sanoi:
Tulitko sinä minua vastaan siinä vanhakoivistontien valoissa klo 18.45?
Ite ajelin Hannspree CBR keskustaan päin.

Töissä olin vielä tuohon aikaan, joten oli joku muu. Harmaa r1 ja valkoinen kuviollinen kypärä mulla

Back