Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tachometer sanoi:Itse moikkaan välillä osoittelevasti, välillä sivulle osoittaen ja välillä sormi taivasta kohden kuten tuossa piirroksessa. Ei kai se nyt niin tarkkaa ole, yhteisenä tekijänä kuitenkin etusormen sohiminen...![]()
Muodostimme vain kahden pyörän "letkan", Pannari ja GS, ja oltiin matkalla hotellille La Louviéreen, josta matka jatkuu huomenna parine yöpymisineen kohti Travemündea. Kaksiviikkoa jo reissua takana
villho sanoi:Olitko se sinä, joka tänään olit päättänyt lyhentää pyörääsi Kehä III länteen Mankin Nesteen rampin kohdalla. Joku R6 taisi olla tien reunassa, kun ohi ajelin.
Ei sinänsä mikään ihme, että näitä esiintyy - tänään näin useaan otteeseen, kun mopolla ajetaan 5 m auton takapuskurista. Autoilija kun päättää väistää oravaa, jarruttaa suojatielle tai muuten vaan jotain kikkailla, niin johan se pyörä on kontissa kiinni.
MustaSurma sanoi:Onko Kehä kolmosella suojateitä?
Niin länsipäässä.. Itäpäässä pari lisää!Suzu-ukko sanoi:On 1 kpl.
Go-Za sanoi:Niin länsipäässä.. Itäpäässä pari lisää!

maki.paja sanoi:Tulikos TeGGe vastaan tänään Vesijärvenkadulla vähän ennen Sibeliustaloa? (tuossa 16-17 välillä) Itse ajelin jonkun customin perässä siinä...
maki.paja sanoi:tumma pyörä tupla etuvaloilla. Ja valkoinen t-paita päällä...

Gylde sanoi:Sinun Ducati Lahden motarilla pohjoiseen päin Koivukylän liittymässä? Pyörä oli pystyssä mutta näytti kuin olisi raapinut asfalttia aikaisemmin. Kuskia ei näkynyt, toivottavasti on ehjänä.
/Kimi
gonzaless sanoi:Olitko se sinä, joka juuri äsken jätti korttinsa erittäin kauniin ja nuorehkon, sinipukuisen, neitosen hoiviinpaikka porin professorintie, amiksen linja-autopysäkki. Olit liikkeellä neito kyydissä valkoisella KTM RC8:lla.
Itse tulin kotilolla abc:lta ja katselin, että ihan hiton nätti mopo. Hetken ajoin perässä, mut liukkaasti kotari kiersi autotKiinnostais tietää paljon oli vauhtia. Taitaa olla rajoitus 50km/h siinä.

not_again sanoi:Tulitko sinä minua vastaan siinä vanhakoivistontien valoissa klo 18.45?
Ite ajelin Hannspree CBR keskustaan päin.