• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Fenix sanoi:
Eilen lauantaina n. 14 tietämillä tuli isompi letka meitä vastaan someron suunnalta kohti helsingintietä, itse olimme menossa kiikalasta somerolle päin. Ainakin veturilta sai org-moron.:)

Olisko ollu meitin PK Pikalähtöletka... Ainakin paikka ja aika osuu aika liki. Tosin ei se mikään iso letka ollu, olisko meitä ollu kymmenkunta.

Viimeksi muokattu:
GuessWho sanoi:
Olisko ollu meitin PK Pikalähtöletka... Ainakin paikka ja aika osuu aika liki. Tosin ei se mikään iso letka ollu, olisko meitä ollu kymmenkunta.

Veikkaisin että näin olisi. Ehkä vertailukohtana oli meidän kahden pyörän letka.:D
Edellä meistä toinen tonnisella mustalla gsx-r ja minä perässä tuplalamppuisella nakulla.

Perusläpyskää tais tulla useammalta , mut kiinnitin huomiota etumaisen tervehdykseen ja annoin samanmoisen takaisin.

Kekke sanoi:
No perskules :) Näinkö minä mittään, saitko vastamoroa....
Muistan himmeästi toki olleeni jossain noilla nurkilla :WAZAAP:

t:k

Kaupan pihassa takalaukkuun pakkailit kamoja...tööttäsin ohi mennessäni. Et tainnut tunnistaa.

Orkkimoro unohtui :doh:

Tänään tuli sormimoroja linjalla Kylmälä - Siuntio - Lohja - Mustio - Fiskars - Sammatti - Pusula - Jokikunta - Vihti aika läjä, mutta kysyn vain, että...

...olitteko te te, jotka olitte tulossa noin kymmenen pyörän komeassa letkassa noin kello 14 Lohjan suunnasta Immulantietä eli Paunion kautta kohti Siuntiota? Joka jannulla sormi pystyssä. Me tulimme vastaan punaisella 32-vuotiaalla Honda CX:llä ("Viivi II", kuvassa), minulla punainen ajotakki ja kypärä, takana istui Viivi vaaleanpunaisissaan.

Oma Aika sanoi:
Tänään tuli sormimoroja linjalla Kylmälä - Siuntio - Lohja - Mustio - Fiskars - Sammatti - Pusula - Jokikunta - Vihti aika läjä, mutta kysyn vain, että...

...olitteko te te, jotka olitte tulossa noin kymmenen pyörän komeassa letkassa noin kello 14 Lohjan suunnasta Immulantietä eli Paunion kautta kohti Siuntiota? Joka jannulla sormi pystyssä. Me tulimme vastaan punaisella 32-vuotiaalla Honda CX:llä ("Viivi II", kuvassa), minulla punainen ajotakki ja kypärä, takana istui Viivi vaaleanpunaisissaan.
Tourinkiletka Pyhää Graalia etsimässä.

Olitko se sinä, kun otit tänään ehkä klo 20:15 sinisellä Yamahallasi Mikkelissä kirjaston vieressä kopin harmaasta Mersun pakettiautosta? Pyörän asennosta päätellen pääsit ajamaan hetken "korva maassa", mutta ilmeisesti et saanut pahemmin siipeesi? :thumbup:

Kiitokset pakukuskille, joka avasit oven ja huusit valoista (mun osittain spilatessa) puolisen tuntia sitten Tuuskin valoissa Stadin päässä.. suhteellisen pieni mutta oleelllinen "henkivakuutus", että näkyisi edes vähän paremmin liikenteessä.
(Normaalisti valot aina päällä, mutta huollossa/korjauksessa näköjään otetu pois)

Sori vaan jos mun sormimoro ei näy. Vasen etusormi on 43v sitten lähtenyt pois paikaltaan ja sen tilalla lepattaa tuulessa tyhjä sormikkaan sormi. Ja tietysti usein kytkinkahvan välissä. Kirveet on vaarallisia.

UKSIL1 sanoi:
Sori vaan jos mun sormimoro ei näy. Vasen etusormi on 43v sitten lähtenyt pois paikaltaan ja sen tilalla lepattaa tuulessa tyhjä sormikkaan sormi. Ja tietysti usein kytkinkahvan välissä. Kirveet on vaarallisia.

ei sen väliä, valitse vaan jonossa seuraava sormi pystyyn :grin:

...joka tulit Lahden motarilla vastaan tänään aamulla ennen ysiä Stadiin päin niiiiiin komia räänvärinen Honda alla :rakastunut:

-Anu- sanoi:
...joka tulit Lahden motarilla vastaan tänään aamulla ennen ysiä Stadiin päin niiiiiin komia räänvärinen Honda alla :rakastunut:

Voi Räkä, se olin minä :D
Katsoinkin että siellä toisella kaistalla tuli vastaan hieno valkoinen pyörä ja tutun näköinen kuski ;)

Tuli bongattua aika lukematon määrä pyöriä eilen Turussa, kun istuskelin Papa Joen kannella kaljalla. Yhdellä vain tosin, kun oma Bandu oli siinä Joen edessä parkissa.
Mutta: Yamaha1, se olit taas sinä, tällä kertaa siis Itäisellä rantakadulla. Tunnistettava pyörä on tunnistettava :jpstyle:

Viimeksi muokattu:
.., jolta oli pudonnut kettingit moottoritielle (3 tie) tänään Iittalan vaiheilla. Ensin näkyi ketjut keskellä tietä, ja sitten pyörä parkkeerattua motarin penkalle. Aika pitkän matkan oli mennyt ilman ketjuja. Kuski oli ilmeisesti muualla hoitamassa asioita.

Vihreä Kawasaki, Naantalintie vähän kolmen jälkeen. Tuli sellaiset morot mistä ei voinu erehtyä.

Itse koitin antaa samalla mitalla takaisin:D

Taisi olla halinjo, joka ajeli tänään kotka huruksela välillä? Samanlainen pyörä ainakin tuli kosken kohdalla vastaan. Joskus kello 17.20.

Olin itse kotilolla tulossa töistä kotio.

Bh5891 sanoi:
Vihreä Kawasaki, Naantalintie vähän kolmen jälkeen. Tuli sellaiset morot mistä ei voinu erehtyä.

Itse koitin antaa samalla mitalla takaisin:D

Jos vihreä triumphin street triple kelpaa niin sitten olin minä =)
Orggimorot tuli sekä mennessä että tullessa vastaan =)

Back