• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On tullu aika monenä päivänä näitä sormimorotuksia, mutta ku ei jaksa niin ei, tavallisia tulee takasin täältä, tänäänkin parit.

...joka heitit ilmoille .org morotuksen Mikkelin korkeuksilla. Olit liikkeellä sinivalkotarroin varustetulla Gixxerillä..itsellä alla keltuainen Honda...:peukutpystyyn:

pusherman sanoi:
...joka heitit ilmoille .org morotuksen Mikkelin korkeuksilla. Olit liikkeellä sinivalkotarroin varustetulla Gixxerillä..itsellä alla keltuainen Honda...:peukutpystyyn:

Millähän tiellä moinen tapahtui (vai peräti torin kulmalla valoissa?)? Teoriassa se olisin voinut olla minäkin :;):

Melkoinen määrä sormimoroja bongattu reitillä Lepsämä-Velskola-Kunnarla :grin:

Mieleen jäi lähinnä Lakistontiellä vastaan tullut iso sininen(Honda?) sekä Velskolantiellä hieman pollari-skootterin jälkeen bongattu sormi(jonkun customin takana ajelit ja skootterin takana meni valkoinen busa) :p

Olipa ensimmäiset vaihtamani orggi-morotukset ja saipa pelkkä skootterikin jarruvalon vilkkumaan sekä sydämen hakkaamaan :D

Tänään Pirkkalassa teboilin liikenne valoissa, pysähdyit ja ilmoitit jotain mun oikeesta takarenkaasta. En huomannut katsoa pyörääsi mutta punanen ainakin oli, mutta arvostan suuresti kun ilmoitit asiasta vaikka tiesinkin jo sen:) ja kello oli jotain 2120-2130.
Kiitos nyt kuitenkin!

enkero sanoi:
Millähän tiellä moinen tapahtui (vai peräti torin kulmalla valoissa?)? Teoriassa se olisin voinut olla minäkin :;):

Ei ollut torin kulmalla, taisi olla siinä Savon Autokeskuksen kohdilla (Lahdentietäköhän se siinä on...)...ja kello joskus varttia vaille kolme...

"Enhän se ollu minä" joka kieppui tuulessa Tampereela ohitustiellä. Ku on pituutta 2 metriä la leveyttä metri niin tuulenvastus on tuomiokirkon luokkaa.. no, ei mitää vakavampaa.. mutta jos vaikka huomenna menis autolla :)

-vk-

Tänään Lopen/Röykkän suunnalla 132:lla viiden aikoihin musta VFR ja melkein heti perään punainen matkapyörä (Pan European?) ja sormet pystyssä. Itse hopeisella VFR:llä Klaukkalan suuntaan.

gaagamel sanoi:
"Enhän se ollu minä" joka kieppui tuulessa Tampereela ohitustiellä. Ku on pituutta 2 metriä la leveyttä metri niin tuulenvastus on tuomiokirkon luokkaa.. no, ei mitää vakavampaa.. mutta jos vaikka huomenna menis autolla :)

-vk-
Siellä kiepuin eilen aamulla minäkin. Kun on pituutta reilu puolitoista metriä ja painoa 250 kg pyörän kanssa, tuuli riepottaa mukavasti. :D Tosin töistä lähtiessä rakas mieheni halusi pelastaa vaimon hädästä ja tuli hakemaan mua... *nolotus*

Ja mitä tästä opin? Katsoin nyt säätiedotuksen, tuumasin että ei kai siellä tänään enää tuuli kovasti puhaltele ja lähden reilun tunnin päästä pyörällä töihin. Eli en oppinut mitään. :paikallatuulee:

Moi,

olitko se sinä joka meinasit päästä hengestäsi (tai ainakin loukkaantua) eilen paimenportin valoissa kusipäisen ja idiootin camry-naisen toimesta.. Täti päätti vetää ryhmittymiskaistoista ja liikennevaloista välittämättä (viininpunainen camry SIE-jotain..) tojotallaan poikkitein kohti sairaalaa.

Perhana että pelästytti istua autossa odottamassa Hovarille pääsyä.. Toivottavasti täti saa itselleen oikean lääkityksen.

Naakka sanoi:
Kekke bongattu tänään päivemmällä "kauppakassin" kera Maskun alueella :grin:

No perskules :) Näinkö minä mittään, saitko vastamoroa....
Muistan himmeästi toki olleeni jossain noilla nurkilla :WAZAAP:

t:k

Olitko se sinä, kuka tänään tiellä 24(lahti-vääksy, olit menossa vääksyn suuntaan) klo 1340 tuli vastaan sähkön sinisellä pyöreälamppuisella (hornet?) menopelillä
tuli komeat sormimorot, heitin vastaan myös.

... kuka avasi tänään n. klo 9:15 kaasua vähän reippaammin Mäkelänkadun ja Koskelantien välttämättömässä läheisyydessä etelään päin? Oliko vähän huono paikka ja aika kaasun avaamiseen? :pissed:

TeGGe sanoi:
Olitko se sinä, kuka tänään tiellä 24(lahti-vääksy, olit menossa vääksyn suuntaan) klo 1340 tuli vastaan sähkön sinisellä pyöreälamppuisella (hornet?) menopelillä
tuli komeat sormimorot, heitin vastaan myös.

Minähän se! :jippikaijee: Kanavalla olit hyvät kaffet, siittä jatkoin Trelle. :) Harvinaislaatuinen sormimorotusvastaustapahtuma, piti nyt laittaa asiasta ilmo tänne, mut olitkin ehtiny! :thumbup:

Kenes sormimorot tuli bongattua Porin Ruosniemessä eilen noin 19reikäreikä korvilla???
Heikosti noita bongauksia porin suunnalla tuntuu olevan.

Satavarma sormimoro eilen illalla LPR:ssa Kaukaan MoBar:n kohdalla. Menin sen verran hämilleni tästä harvinaisesta versiosta, että vastasin perusheilautuksella. Lisäksi tarkempi ajantaju hävisi, enkä kyllä muista pyöräsi malliakaan peremmin kuin että muoviläpyskä se ei ollut. Itse siis tuolla Zetukalla muija tarakalla.

Kawasaki zx6r:llä vanhan lahdentien ja öljytien risteyksessä Keravalla klo 12.10. Pyörä tais olla muuten kunnossa, mutta hormia mp-poliisi tutki oikein huolella. Sivulaukustansa kaiveli a4 kokoista paperia, mittasiko melut? Samaan aikaan paikan ohitti n.5-10 mp:tä. Kenelle arpa seuraavaksi kolahtaa? kaikkia kun ei ehdi millään mittaamaan.

Eilen lauantaina n. 14 tietämillä tuli isompi letka meitä vastaan someron suunnalta kohti helsingintietä, itse olimme menossa kiikalasta somerolle päin. Ainakin veturilta sai org-moron.:)

Back