• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pavel Pude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja minä olen päätänyt tänä vuonna ilmaista jokaiselle käden/sormen heilauttajalle tempasta keski sormen näytille. Eiköhän tuo tervehtiminen ole jo aikansa elänyt. Sitähän joutaa emännän pesääkin ronklaa enemmän ku ei mee aika morjesrelemisiin

vaj hertsat:-)

Neropatti ajelemassa

Kuuleppas sinä neropatti (OX-2**) Mitä halvattua kuvittelit tekeväs tänään kuhmosen ja padasjoenvälillä? Teit kaks ohistusta keltaista viivaa rikkoen. Siinä ois ollut tuhat paikkaa ns. lailliseen ohitukseen, mutta sä sait sitten päähäs, että ohitukset pitää tehdä keltasella?:pissed:

Kyllä mä ymmärrän et vetomies vetää aina ohi ku on mahdollista, mutta sä junnasit siinä jonossa ja teit samalla typeryyksiä. Se ei mee mun jakeluun. Ja sun kaveris muuten rikko kans keltasta viivaa. Viimesenä näytti tulevan sentäs joku kotarikuski, joka ajoi mallikelpoisesti:thumbup:

Jos tohon hommaan ei tuu rotia, niin mun pitäneen tulla opettaan teille kuinka vedetään tai sitten ajetaan laillisesti, mutta ei mitään tommosta sekoilua, se on persiistä!:hanuria: Eli jos vedetään, vedetään kunnolla eikä jäädä jonon sekaan sikailemaan.

Viimeksi muokattu:
Alhaisin mahdollinen paskalörtti on se joka kirjailee tänne toisten rekisterinumeroita...

Tuli mielikuva vanhasta vääräsäärisestä huivipäisestä mummosta joka paasaa nuorisolle rykkösen selässä huopatossut jalassa hame rutussa sormi pystyssä :D

"Vetomummo" :grin:

RoRo sanoi:
Tuli mielikuva vanhasta vääräsäärisestä huivipäisestä mummosta joka paasaa nuorisolle rykkösen selässä huopatossut jalassa hame rutussa sormi pystyssä :D

"Vetomummo" :grin:

Mä tarjouduin näyttämään kuinka vedetään, jos on tarkoitus vetää.

Mua otti lähinnä päähän turhanpäiväinen sikailu autojen seassa jonossa. Ku kaverit ei vetäneet vaan kuppasivat ja sikailivat välissä. Tuo kyseinen kyykkykuski ajoi monta kilometria perässäni ja lähti sitten ohi kun alkoi keltanen katkoviiva ja palasi reilusti vasta jatkuvan keltaisen yli takaisin. Seuraavan kerran vedettiin ihan puhtaasti keltaisen viivan kohdalla ohi. Sitten jäätiin taas kuppaan siihen eteen.

Juu , ei siinä mitään. Mulla oli kans samalla tiellä Lammin risteyksen pohjoispuolella kumpaankin suuntaan tänään niin kiire etten ehtinyt väreihin himmailla :D

Henk.koht mua ei ketuta se jos joku haluaa leikkiä pihapoliisia tai omankäden ojentajaa. Mutta eiköhän nyt kuitenkin jätetä noi tunnisteet pois eikä aleta tehdä tästä saitista mitään vasikkaväylää jossa itse ollaan nikin suojissa ja muita ilmiannetaan selvin tunnistein :thumbup:

GuessWho sanoi:
Henk.koht mua ei ketuta se jos joku haluaa leikkiä pihapoliisia tai omankäden ojentajaa. Mutta eiköhän nyt kuitenkin jätetä noi tunnisteet pois eikä aleta tehdä tästä saitista mitään vasikkaväylää jossa itse ollaan nikin suojissa ja muita ilmiannetaan selvin tunnistein :thumbup:

Mitäs sitten vaikka tehtäis, toivotaanhan täällä pyörävarkaillekin ja poliisia pakeneville kuolemaa:;): Itse oon aina sanonut että kenenkään ei pidä kuolla tai edes loukkaantua sen takia, että hän yrittää minulta varastetulla pyörällä pakoon poliisia. Mulla on sitä varten vakuutus että saan uuden.:)

Viimeksi muokattu:
sky sanoi:
Mitäs sitten vaikka tehtäis, toivotaanhan täällä pyörävarkaillekin ja poliisia pakeneville kuolemaa:;): Itse oon aina sanonut että kenenkään ei pidä kuolla tai edes loukkaantua sen takia, että hän yrittää minulta varastetulla pyörällä pakoon poliisia. Mulla on sitä varten vakuutus että saan uuden.:)

Kannattanee muistaa että yksi liikennetilanne vs moottoripyörän anastus/anastaja lienee aivan eri planeetoilta.

tonttuj sanoi:
Kannattanee muistaa että yksi liikennetilanne vs moottoripyörän anastus/anastaja lienee aivan eri planeetoilta.

Mutta onko oikein toivoa kenellekään loukkaantumista saati sitten kuolemaa? Mun mielestä siinä kirjoittaja vajoaa jo huomattavan alas ihmisenä. Täällä viljellään myös erittäin paljon piiloilmaisua "antaa darwinin hoitaa asian kuntoon", käytännössä tällöinkin toivotaan typerän ihmisen kuolemaa. Joten näihin nähden en näe kovin isona asiana pientä v*ttuilua aiheesta.

Pahoittelen että laitoin koko rekkarin näkyviin, korjasin asian kuitenkin hyvin pian "pyynnöstä". Love&peace!:;):

sky sanoi:
Mutta onko oikein toivoa kenellekään loukkaantumista saati sitten kuolemaa? Mun mielestä siinä kirjoittaja vajoaa jo huomattavan alas ihmisenä. Täällä viljellään myös erittäin paljon piiloilmaisua "antaa darwinin hoitaa aisian kuntoon", käytännössä tällöinkin toivotaan typerän ihmisen kuolemaa. Joten näihin nähden en näe kovin isona asiana pientä v*ttuilua aiheesta.

Pahoittelen että laitoin koko rekkarin näkyviin, korjasin asian kuitenkin hyvin pian "pyynnöstä". love&peace!:;):

Joulupukki hoitaa toiveet syssymmällä.

sky sanoi:
Mutta onko oikein toivoa kenellekään loukkaantumista saati sitten kuolemaa?
Ei sitä tarvitse toivoa. Kuolema on pakollista kaikille. Monet haluavat lähteä täältä saappaat jalassa.
On toki väärin toivoa pyörävarkaan kuolemaa, kun pitäisi toivoa sankarikuolemaa.:D

Noita tilanteita tulee näin keväällä vastaan paljon, ovat parikybäset poitsut päässeet baanalle niin hormoonit hyrräävät kuin kevätlaitumelle päässeellä sonnilla :) Joukossahan tyhmyys tiivistyy. Älä odota sky että saisit selkään taputuksia ja hyväksyviä kommentteja viestistäsi, lähinnät sut teilataan ahdasmieliseksi tädiksi/sedäksi joka pitää kukkahattua päässä.

nalle_puh77 sanoi:
Ja minä olen päätänyt tänä vuonna ilmaista jokaiselle käden/sormen heilauttajalle tempasta keski sormen näytille.

Morjestushan tuokin sitten lienee. Sopivassa paikassa sekä ajassa.. joku ei ehkä tykkää :pissed::rant::bye:

No asiaahan tuo SKY kirjoitti! Jokaistahan tuollainen kuski vitut..*harmittaa*, jos tuollaista näkee!!

ilpe sanoi:
Tämän kauden ensimmäinen tunnistettava org-morotus havaittu tänään vähä ennen neljää Turun ohitustiellä. Olikohan pikkaisen jo Kaarinan puolella. Olit ajamassa Raisioon päin. Hämmennyin ja en keriny kattoa pyörää. Itte olin punaisella tuplaäksällä.

Baah... et kamppeita kattonu, olin sillä suunnalla mustan kyykyn kanssa valko/kulta a-starsin nahat päällä ja värikäs potta peilillä,
pahapa vähän itte muistaa kun morottaa kaikkia motorijoita...:grin:
[EDIT]: lähinnä väsymys virheet korjasin...

Back