- Sijainti
- lappeenranta
kukas ajeli tänää päivällä lappeenrannassa aprilia tuonolla ja kypärässä oli kamera kiinni? tuliks hyviä vetovideoita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minähän se siinä mökille matkalla!!Olitkos klo 18:10 Kawan kanssa sormipystyssä Veikkolassa
Minä myös, tosin hippasen aikaisemmin..juu, tää kansmiekiiJuu me kaikki.Juu oltiin.Olitteko te ne, tossa hyrylän shellillä puol tuntia sitte?![]()
![]()
Kyl vaan pitää samaa sanoa että varmat morot tuli.Minähän se siinä mökille matkalla!!Olitkos klo 18:10 Kawan kanssa sormipystyssä VeikkolassaYleensä ajelen vanhaa tietä pitkin Veikkolan kautta, kun ei motaria jaksa paahtaa.Tuli varmaan tän kesän ensimmäiset varmat org-morot ja meinasin itsekin täällä kysellä.![]()
![]()
Mää ainaskii tulin noihin aikoihin Moksintietä ja Herrakunnantietä Vanhalle Porintielle HOPEISELL pikkurosmoll takalaukulla. Olipas herkulliset tiet ne. Täytyy palata sahailemaan niitä maisemia...mitä täs lomallaan muuta koHerrakunnantie, vanhan porintien risteys. Org morotit mutta itse en ollut tilanteessa mukana ollenkaan. Oltiin kaksi mustaa gixxeriä.
Sulla musta gsf? takalaukulla. Tapahtuma-aika tänään 4.44
Saattoi se olla harmaakiHerrakunnantie, vanhan porintien risteys. Org morotit mutta itse en ollut tilanteessa mukana ollenkaan. Oltiin kaksi mustaa gixxeriä.
Sulla musta gsf? takalaukulla. Tapahtuma-aika tänään 4.44
Mää ainaskii tulin noihin aikoihin Moksintietä ja Herrakunnantietä Vanhalle Porintielle HOPEISELL pikkurosmoll takalaukulla. Olipas herkulliset tiet ne. Täytyy palata sahailemaan niitä maisemia...mitä täs lomallaan muuta ko![]()
Mitä tällä viestillä on tekemistä tässä ketjussa ??Olitko se sinä pelle autosta joka eilen 23:40-23:50 välillä yritit huutaa minulle jyväskylän seppälän lähellä rampilla moottoritieltä poistuessa? Oletkohan kenties sama idiootti joka huuteli minulle typeryyksiä lähes joka vuosi ilman mitään syytä?
Opettele sinä pelle autosta jatkossa pitämään leipäläpes kiinni jos ei ole mitään järkevää/tärkeää asiaa. Sinulla oli tuuria ettei minun kypäräkamera(merkin ja mallin pidän kaikilta salassa) ollut päällä sillä hetkellä unohduksen takia. Jos jatkat niin turha sitten voivotella jälkikäteen kun minulla onkin kypäräkamera päällä ja kuvaamassa niin sinun pärstäsi ja autosi rekisterikilpi pääsevät huutosi mukaanlukien 1080p HD videolle ja myöhemmin video löytyy netistä sensuroimattomana. Minun kypäräkamerassa on kyllä yökuvaus moodikin. Nykyinen kännykkäni saattaa joskus päästä toimimaan myös videokamerana kunhan ensin ostan paremman kännykän.
Minä olin se henkilö pyörällä(musta 140hv, malli salainen) jolle sinä huusit moottoritien poistumis rampilla liikennevaloissa.
Olitko se sinä pelle autosta joka eilen 23:40-23:50 välillä yritit huutaa minulle jyväskylän seppälän lähellä rampilla moottoritieltä poistuessa? Oletkohan kenties sama idiootti joka huuteli minulle typeryyksiä lähes joka vuosi ilman mitään syytä?
Opettele sinä pelle autosta jatkossa pitämään leipäläpes kiinni jos ei ole mitään järkevää/tärkeää asiaa. Sinulla oli tuuria ettei minun kypäräkamera(merkin ja mallin pidän kaikilta salassa) ollut päällä sillä hetkellä unohduksen takia. Jos jatkat niin turha sitten voivotella jälkikäteen kun minulla onkin kypäräkamera päällä ja kuvaamassa niin sinun pärstäsi ja autosi rekisterikilpi pääsevät huutosi mukaanlukien 1080p HD videolle ja myöhemmin video löytyy netistä sensuroimattomana. Minun kypäräkamerassa on kyllä yökuvaus moodikin. Nykyinen kännykkäni saattaa joskus päästä toimimaan myös videokamerana kunhan ensin ostan paremman kännykän.
Minä olin se henkilö pyörällä(musta 140hv, malli salainen) jolle sinä huusit moottoritien poistumis rampilla liikennevaloissa.
Varjoankan vastaisku... Voi hyvää päivää taasOlitko se sinä pelle autosta joka eilen 23:40-23:50 välillä yritit huutaa minulle jyväskylän seppälän lähellä rampilla moottoritieltä poistuessa? Oletkohan kenties sama idiootti joka huuteli minulle typeryyksiä lähes joka vuosi ilman mitään syytä?
Minä olin se henkilö pyörällä(musta 140hv, malli salainen) jolle sinä huusit moottoritien poistumis rampilla liikennevaloissa.![]()
![]()
![]()
![]()
Se on han, The Secret Ghost Rider..!Varjoankan vastaisku... Voi hyvää päivää taasOlitko se sinä pelle autosta joka eilen 23:40-23:50 välillä yritit huutaa minulle jyväskylän seppälän lähellä rampilla moottoritieltä poistuessa? Oletkohan kenties sama idiootti joka huuteli minulle typeryyksiä lähes joka vuosi ilman mitään syytä?
Minä olin se henkilö pyörällä(musta 140hv, malli salainen) jolle sinä huusit moottoritien poistumis rampilla liikennevaloissa.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()