• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Joku org-morotteli keltasella 8gessulla marttilan suunnilla tossa 18 aikoihin. En kerenny morottaa takas ku olin just pysähtymässä lukee vähä karttaa.

Neljän pyörän muodostelma Mikkelistä Lappeenrantaan päin joskus neljän jälkeen tänään, orggimorotuksia niin paljon ettei laskea kerennyt
062802jumpie_prv.gif
.

Naapurin miehen kanssa ajeltiin vastaan.
Oliskohan ollut meitin Ruunaan letkue palautumassa etelään harhaanjohtajan johdolla..

Lauantaina 2.7 illalla Tampereen rautatieaseman viereisessä tunnelissa aluksi kolmen pyörän letka joka huudatti pyöriä rajoittimelle asti = kivat metelit tunnelissa ja hetkeä myöhemmin 2 pyörää ja sama homma, kivat metelit
biggrin.gif
Pari tyyppiä siinä piteli vähän korviaankin jo.. Aivan ku olis vormulakisoissa ollut.

Sinäkö näytit himmaamaan länsiväylällä 19:30 tapiolan kohdilla?
Taisin säästyä juttutuokiolta niitten ennen larua parkissa olleiden smurffimopoiliden kanssa... Nytkin tuli pitkää silmää vaikka mentiin tikkarinopeutta.

Kiitti!
bowdown.gif

Neljän pyörän muodostelma Mikkelistä Lappeenrantaan päin joskus neljän jälkeen tänään, orggimorotuksia niin paljon ettei laskea kerennyt
062802jumpie_prv.gif
.

Naapurin miehen kanssa ajeltiin vastaan.
Oliskohan ollut meitin Ruunaan letkue palautumassa etelään harhaanjohtajan johdolla..
Jos keulassa ajoit (tai joku muu valkea Suitsa) niin kyllä
smile_org.gif
Joo, oltiin "laitettu" toi Kotka ekaks  
062802moto_prv.gif

Ihan kuten tapana ekana heikoille jäille...  
tounge.gif

Olitko se sinä joka tuolla Lahdessa Renkomäki-Pennala -tiellä nyökkäilit mulle kuorma-autosta? Epäilen että olisit itsekin motoristi ja jäänyt vaan morotus päälle.
smile_org.gif

t. Sininen nakuilija

Olitko se sinä joka tuolla Lahdessa Renkomäki-Pennala -tiellä nyökkäilit mulle kuorma-autosta? Epäilen että olisit itsekin motoristi ja jäänyt vaan morotus päälle.
smile_org.gif

t. Sininen nakuilija
Haha!
En ollut, mutta hyvin voisin olla. Itekin huomaan morottelevani motoristeja vaikka joskus kotilolla ajan.

Pariin kertaan kaverit saanu hyvät naurut kun automaattisesti hanska heilahtaa morjestukseen jos pärrä tulee vastaan
biggrin.gif

Olitko sinä joka ajelit tänään n. klo 15.30 GPZ:lla numero 79 selässä Tuusulan väylää pohjoiseen ja sieltä kehä III:lle. Tulin autolla perässäsi ja huomioni kiinnitty aika reilusti heiluvaan takalaukkuun. Vierellesi kun pääsin, niin näkyi koko teline heiluvan.
Tarkistapa telineen kiinnitys, ja ei kun taas
062802moto_prv.gif
smile_org.gif

Vai onko sulla jotkut joustopalat niissä kiinnikkeissä...
biggrin.gif

Olitko se sinä, joka olit pysähtynyt vaarallisesti mutkaan kaverisi kanssa kuvailemaan poroja? Tapahtumapaikka Syötteeltä Taivalkoskelle päin, Pudasjärven ja Taivalkosken välillä. Ajelin kotilolla ohi, onneksi ei ketään tullut vastaan, olisi voinut meidän perheen lomamatka katketa pahasti.
kaboom.gif

Morjesta. Uutena asukkaan täällä .org foorumilla. Pitää heti tulla huutelemaan!!!
Ajelen ite Siilinjärvi - Kuopio väliä aamua iltaa..paljon näyttäisi tulevan pyöriä vastaan ja samaan suuntaan.. Ite ajan mustalla K7 gixxerillä..Olen yrittäny morotella tätä org morotusta. Aamuisin olen aivan kuutamolla ku ajan...
lookaround_orig.gif
(aikaiset herätykset klo. 7:00) ja iltasin hoksaan aina kohalla ku joku pyörä tulee vastaan  
nixweiss.gif

Eli onko foorumin väkeä??

bowdown.gif

joka tuli vihreellä ninjalla hytti pystyssä "vastaan" naantalin pikatietä turkuun päin? Itse ajoin siinä viereisellä nesteentiellä naantaliin päin.

..joka tulit vastaan Nousiaisissa Lemuntiellä, mitä jos kertaisit uudestaan ne mutka/kaarreajon prinsiipit Ajo Hanskassa-oppaasta?

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back