• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Sinäkö tulit minua vastaan supermoto/enskapyörällä eturengasta säästellen Voikkaan ja Iitin välisellä tiellä? En tunnistanyt pyörää pohjasta katsottuna, tumma kuitenkin ja saattoi peräti olla kevarikin.  
biggrin.gif
Tulit siis ässämutkissa vastaan ja kokoajan kun sinut näin niin eturengas osoitti taivaalle.

bowdown.gif

Tulin vastaan sinisellä R6:sella ja näytin peukkua.
smile_org.gif

Tulin vastaan sinisellä R6:sella ja näytin peukkua.
smile_org.gif
Jaa, en kyllä näe mitään hienoa tuossa. Olisin näyttänyt persettä mieluummin.
En usko, että olisit ehtinyt riisua goreajopukusi henkseleitä turvaliivin ja takin alta.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Oisko jopa ketjun paras vastaletkautus
033102beer_1_prv.gif

Piristi ihan pirusti  
smile_org.gif
NÄIN ON!  
tounge.gif

Ei meinaa nauramisesta tulla loppuu ollenkaan!

Olitko se sinä, joka juuri hetki, ehkäpä vain vartti, sitten teit Oulussa Raatin stadikan ohi keskustaa kohti ajaessasi mustalla (kaiketi) ninjallasi hienot burnikset vauhdista. Lämmitti mieltä. Hienot olivat.

Kukas ajeli tänään kuuden maissa oranssi-mustalla SMC:llä Haagan suunnasta Kannelmäkeen? Itse menin edellä kokomustalla SMC:llä. Hyvät murinat kuului sullakin olevan
062802moto_prv.gif

Kytäjän ja Klaukkalan välillä parikin morotusta bongattu, joku customin tyylinen jonka kuskilla avopotta ja gogglet sekä sininen Yamaha(?) jonka kuskilla valkomusta ajopuku.

Tänään on ihmeiden päivä. Ainakaan viimiseen 10tkm ei oo yhtään sormee näkyny ja nyt näky jo kaks.

Olitko se sinä joka selvästi org-morotit tänään about 17:40 110-tiellä Piikkiössä vanhalla enskalla?

JA olitko se sinä joka morottelit itäisen rantakadun ja aninkaistenkadun risteyksessä tossa 35min sitten?

smile_org.gif

Tänään on ihmeiden päivä. Ainakaan viimiseen 10tkm ei oo yhtään sormee näkyny ja nyt näky jo kaks.

Olitko se sinä joka selvästi org-morotit tänään about 17:40 110-tiellä Piikkiössä vanhalla enskalla?

JA olitko se sinä joka morottelit itäisen rantakadun ja aninkaistenkadun risteyksessä tossa 35min sitten?

smile_org.gif
Olinhan se minä Fayout.....
Kattelinkin että tulee vastaan tutun näkönen laite Kuvajahtiajeluista  
wink.gif

(Morotan kyllä muutenkin vaikkei tuttu olisikaan. Sormipystyssä on vaan niin kiva ajaa  
biggrin.gif
)

-k-
singledero.gif

Olitko se sinä joka ajelit eilen siinä viiden nurkilla Hollolan suunnasta Lahden Renkomäkeen päin kustomilla tupakka huulessa? Oliko avokypärän korkean visiirin takana miten savuista?

Enpä oo aiemmin nähny ajaessa poltettavan...

062802moto_prv.gif

sport05.gif

ORG-morotus Tuomarinkylän suoran Vantaan puolen valoissa, eli siis siinä siltojen kupeessa. Meni pasmat sekasin, kun oli eka morotus foorumin tyylillä minkä näen  
bowdown.gif

Olitko se sinä? Olin liikkeellä sinisellä zetalla.
Toissapäivänä ajoin siitä ohi, tulin siis Flamingosta päin ja jatkoin Tuomarinkylän ABC:n suuntaan ja aina orgimorottelen, en vaan muista kaikkia vastaantulevia pyöriä.
smile_org.gif
Jos kyseessä oli sinivalkonen gixxeri niin se olin minä!

Kytäjän ja Klaukkalan välillä parikin morotusta bongattu, joku customin tyylinen jonka kuskilla avopotta ja gogglet sekä sininen Yamaha(?) jonka kuskilla valkomusta ajopuku.
Hahaa, viimeinkin tärppäsi tälläkin osastolla  
033102beer_1_prv.gif

Tosiaan Kytäjälle suunnistin kera sinisen Yamaha R6:sen eilen alkuillasta ja ainakin yhden varman morotuksen huomasin.

ORG-morotus Tuomarinkylän suoran Vantaan puolen valoissa, eli siis siinä siltojen kupeessa. Meni pasmat sekasin, kun oli eka morotus foorumin tyylillä minkä näen  
bowdown.gif

Olitko se sinä? Olin liikkeellä sinisellä zetalla.
Toissapäivänä ajoin siitä ohi, tulin siis Flamingosta päin ja jatkoin Tuomarinkylän ABC:n suuntaan ja aina orgimorottelen, en vaan muista kaikkia vastaantulevia pyöriä.
smile_org.gif
Jos kyseessä oli sinivalkonen gixxeri niin se olin minä!
Aijai... ei natsannut
biggrin.gif

Ajoin itse samaan suuntaan. Ei ole kukaan muuten ainakaan vielä vastannut ORG-morotukseen, jonka olen tehnyt autosta.

Kai kaikki luulee, että mulkku bemaristi näyttää keskaria.

Olitko se sinä joka ajelit eilen siinä viiden nurkilla Hollolan suunnasta Lahden Renkomäkeen päin kustomilla tupakka huulessa? Oliko avokypärän korkean visiirin takana miten savuista?

062802moto_prv.gif

sport05.gif
En ollut minä, mutta ei tuossa mitään ihmeelistä ole.. siinä on että joku polttaa ajaessaan umpipotta päässä.
wink.gif

062802moto_prv.gif

sport05.gif
En ollut minä, mutta ei tuossa mitään ihmeelistä ole.. siinä on että joku polttaa ajaessaan umpipotta päässä.
wink.gif
No ei siinäkään jos on tarpeeksi kova tupakkimiäs kuten kuvan ukko jonka kypärään oli porattu reikä, että äijä pystyi vetämään röökiä vielä lähtöruudukossa
biggrin.gif

barry-sheene-5.jpg

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back