Aika, paikka ja väri vois sopiaKetäs tuli viime lauantaina ennen puolta päivää minua Turusta päin vastaan vt9:llä Auran ja Kyrön välissä hopean värisellä pyörällä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika, paikka ja väri vois sopiaKetäs tuli viime lauantaina ennen puolta päivää minua Turusta päin vastaan vt9:llä Auran ja Kyrön välissä hopean värisellä pyörällä?
No serlvisi ainakin se etta Anatooli ajaa Volvolla...Olitko kyseinen tai muuten vaan paikalla katsomassa tapahtumaa vai miten teit noin syväluotaavan analyysin pelkän foorumitekstin perusteella? Mistä tulkitsit että ketään ei oikeasti vaarannettu?cXlari :lta ihme jono ulinaa.
Jos olette niine peleinenne tientukkoina niin on miltei rikollista ryhtyä tientukoksi JOUKOLLA. Mielestäni MP + jonoajo ei muodosta mitään tienomistamisen periaatetta. Kyllä kohtelias voi olla jos takaa tulee nopeampi ajoneuvo, oli kyseessä mp, auto tai kukkisten tapauksessa invamopo.
Ohittaminen ei ole synti, hidastelu, peileihin katsomattomuus ja itsekkyys on.
Ehkä kannattaa pohtia harrastuksen vaihtoa jos joutuu useimmin ohitetuksi kuin ohittaa...
Ja en. En ollut itsekään paikalla.
Ihme ulinaa mahdollisesti aiheellisesta avautumisesta.
**
Olitko se sinä joka eilen sammutit pyöräsi jarruttaessasi Pulla-poikien risteykseen Hollolassa hieman ennen klo 17.
Oli aika lähellä! Hieno pelastus! Harvoin näkee että ihan noin lennosta pääsee kaksin jaloin pyörän viereen pitämään sitä pystyssä.
Mahtoikohan sitä liikenteenohjausta olla kuitenkaan ihan joka risteyksessä/tienhaarassa? Ja jos tuollaisessa letkassa on hieman pisempi väli (mikä yllättävän monesti tulee) niin eipä sitä välttämäti sivutieltä tulija tiedä onko kyseessä järjestetty tapahtuma vai ihan vaan muuten isompi joukko mopoilijoita.............Rikollista tahi ei, kyseessä oli järjestetty tapahtuma. Paraatia varten oli luvat poliisilta, pätkän varrelle oli järjestetty liikenteenohjaus ja letkassa oli kärki- ja peräautot.Jos olette niine peleinenne tientukkoina niin on miltei rikollista ryhtyä tientukoksi JOUKOLLA. Mielestäni MP + jonoajo ei muodosta mitään tienomistamisen periaatetta. Kyllä kohtelias voi olla jos takaa tulee nopeampi ajoneuvo, oli kyseessä mp, auto tai kukkisten tapauksessa invamopo.
Ens kerralla varmaan pitää mankua tosiaan ne poliisipyörät vielä lisäks...
Oliks minkänäkönen möhkylä sielä sepon sarvissa? Saattaa itseeni osuaAjoitko Tuupakaska Seutulaan päin punasta CBR:ää neljän kieppeillä. Erittäin jees.![]()
Pitääkö tämä ottaa kirjaimellisesti?mikäs keltanen cebari liimaantu mun peffaan tänään päivällä jokirantaan saakka, häh?
No kukapa siihen peffaan ei liimautuisi?mikäs keltanen cebari liimaantu mun peffaan tänään päivällä jokirantaan saakka, häh?
Juu pakko tunnustaaOlikos se Suzu-ukko joka tuli vastaan seiskan aikaan gesterbyntiellä?
Ainakin kuvajahtiajeluiden kuvissa muistelen nähneeni samannäköisen hepun?![]()
No kylläpä se siinä pitkään pyrstön tuntumassa jaksoi ollakin, ihmettelin vaan kun valoissa ei uskaltanutkaan tulla rinnalle.. aatella, mähän olisin voinu sanoo vaikka moi, mitä siihenkin muka vastaisiPitääkö tämä ottaa kirjaimellisesti?mikäs keltanen cebari liimaantu mun peffaan tänään päivällä jokirantaan saakka, häh?
Taajuus Lähetetty Kesä. 17 2011,09:08
No kukapa siihen peffaan ei liimautuisi?
En mistään cebarista tiedä.mikäs keltanen cebari liimaantu mun peffaan tänään päivällä jokirantaan saakka, häh?