• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ketäs tuli viime lauantaina ennen puolta päivää minua Turusta päin vastaan vt9:llä Auran ja Kyrön välissä hopean värisellä pyörällä?
Aika, paikka ja väri vois sopia
sport05.gif

cXlari :lta ihme jono ulinaa.

Jos olette niine peleinenne tientukkoina niin on miltei rikollista ryhtyä tientukoksi JOUKOLLA. Mielestäni MP + jonoajo ei muodosta mitään tienomistamisen periaatetta. Kyllä kohtelias voi olla jos takaa tulee nopeampi ajoneuvo, oli kyseessä mp, auto tai kukkisten tapauksessa invamopo.

Ohittaminen ei ole synti, hidastelu, peileihin katsomattomuus ja itsekkyys on.

Ehkä kannattaa pohtia harrastuksen vaihtoa jos joutuu useimmin ohitetuksi kuin ohittaa...
Olitko kyseinen tai muuten vaan paikalla katsomassa tapahtumaa vai miten teit noin syväluotaavan analyysin pelkän foorumitekstin perusteella? Mistä tulkitsit että ketään ei oikeasti vaarannettu?

Ja en. En ollut itsekään paikalla.

Ihme ulinaa mahdollisesti aiheellisesta avautumisesta.

**

Olitko se sinä joka eilen sammutit pyöräsi jarruttaessasi Pulla-poikien risteykseen Hollolassa hieman ennen klo 17.
Oli aika lähellä! Hieno pelastus! Harvoin näkee että ihan noin lennosta pääsee kaksin jaloin pyörän viereen pitämään sitä pystyssä.
No serlvisi ainakin se etta Anatooli ajaa Volvolla...
biggrin.gif

Jos olette niine peleinenne tientukkoina niin on miltei rikollista ryhtyä tientukoksi JOUKOLLA. Mielestäni MP + jonoajo ei muodosta mitään tienomistamisen periaatetta. Kyllä kohtelias voi olla jos takaa tulee nopeampi ajoneuvo, oli kyseessä mp, auto tai kukkisten tapauksessa invamopo.
Rikollista tahi ei, kyseessä oli järjestetty tapahtuma. Paraatia varten oli luvat poliisilta, pätkän varrelle oli järjestetty liikenteenohjaus ja letkassa oli kärki- ja peräautot.

Ens kerralla varmaan pitää mankua tosiaan ne poliisipyörät vielä lisäks...
Mahtoikohan sitä liikenteenohjausta olla kuitenkaan ihan joka risteyksessä/tienhaarassa? Ja jos tuollaisessa letkassa on hieman pisempi väli (mikä yllättävän monesti tulee) niin eipä sitä välttämäti sivutieltä tulija tiedä onko kyseessä järjestetty tapahtuma vai ihan vaan muuten isompi joukko mopoilijoita.............

Ketkäs kolme matkapyöräilijää(?) mahto org-morotella Kontiomäen Shellin mäessä Paltamon ja Kajaanin rajalla maanantaina about yhen aikaan, ite tulin vihreellä Ninjalla vastaan. Tampereelle olin matkalla, teillä oli ihan hyvät kelit, mulla loppupäässä ei
crazy.gif

2 org morotusta havaittu tänään ennen puoltapäivää Naantalin pikatiellä. Olisiko toinen ollut sininen Suzuki SV650 ja toinen joku customi, merkistä en tiedä. Itse ajelin punaisella Honda CB1000ärrällä.

Olikos se Suzu-ukko joka tuli vastaan seiskan aikaan gesterbyntiellä?
Ainakin kuvajahtiajeluiden kuvissa muistelen nähneeni samannäköisen hepun?
tounge.gif

Olitko se sinä, joka meinasit tänään n.klo 7.30 ajaa harmaalla 156 Alfallasi kolmion takaa suoraan eteeni Pakkalantiellä Vantaalla.

Olitko se sinä joka ajoit vastaan etusormi pystyssä Vanhalla Hämeenlinnantiellä Klaukkalan liittymän kohdalla noin klo 8.10? Ajoit mustalla customilla pohjoisen suuntaan. Vastasin tervehdykseen asiaankuuluvasti samalla tavalla  
sport05.gif

mikäs keltanen cebari liimaantu mun peffaan tänään päivällä jokirantaan saakka, häh?
Pitääkö tämä ottaa kirjaimellisesti?

Taajuus Lähetetty Kesä. 17 2011,09:08
No kukapa siihen peffaan ei liimautuisi?
No kylläpä se siinä pitkään pyrstön tuntumassa jaksoi ollakin, ihmettelin vaan kun valoissa ei uskaltanutkaan tulla rinnalle.. aatella, mähän olisin voinu sanoo vaikka moi, mitä siihenkin muka vastaisi
biggrin.gif

mä menin ihan hämilleni tänään ku tuuppas kaks xx:ää töihin mennessä tesomalla valoissa vastaan.. oli siinä kolme komeeta samoissa valoissa
tounge.gif
mun oli vaan niin kamalan kuranen ja toisilla kiiltävät, mutta kun soratien varressa asuu ni se on sitä
biggrin.gif

Hartolassa Jari-Pekan pihaan n. klo 14 tuli pari Norton Commandoa ja vanhempi Bemari. Tekö?

Olitteko te ne jotka ohitti minut kolme kertaa 14 pv. Välillä Tukholma-Malmå Isoja Trumppia näytti olevan, hienot saundit
bowdown.gif

Matkasin tummalla 500 sarjaisella kotterolla ja yritin morjestella sivuikkunasta
buttrock.gif

mikäs keltanen cebari liimaantu mun peffaan tänään päivällä jokirantaan saakka, häh?
En mistään cebarista tiedä.

Mutta jos jokirannalla tarkoitat Porvoon jokirantaa niin ajelitko jollain sinisellä mopottimella vastaan siinä Porvoon sillan jälkeisissä valoissa tuossa 19 aikoihin?

Itse pöristelin mustalla busalla, heti jäi mieleen kun kypärästä paistoikin vaihteeksi kauniit silmät ;)

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back