• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
tänään morotin org tyylillä lohja turku motarilla ja kerran tuli reilu org morotus vastaukseksi,olitko se sinä ??minä liikkeellä mustalla bläkkärillä

Kuopiosta Jyväskylään päin parisenkymmentä kilometria tänään joskus viiden maissa vissiin. Vastaan tuli 5-6 faitterityyppistä pyörää, ohittelivat tuplakeltaisilla. Vastaan tuli autojonoa, omaan menosuuntaankin oli autoa edessä ja takana riittävästi. Mahtuuhan siihen tielle kyllä pari autoa ja prätkä rinnakkain, mutta ei hyvää päivää.

Olipahan helvetin idioottimaisen näköistä menoa. Kyllä taas motoristien maine nousi kohisten.  
kaboom.gif

Kuopiosta Jyväskylään päin parisenkymmentä kilometria tänään joskus viiden maissa vissiin. Vastaan tuli 5-6 faitterityyppistä pyörää, ohittelivat tuplakeltaisilla. Vastaan tuli autojonoa, omaan menosuuntaankin oli autoa edessä ja takana riittävästi. Mahtuuhan siihen tielle kyllä pari autoa ja prätkä rinnakkain, mutta ei hyvää päivää.

Olipahan helvetin idioottimaisen näköistä menoa. Kyllä taas motoristien maine nousi kohisten.  
kaboom.gif
Älä ny saa***a, kohta on penikkalauma täällä itkemässä kukkahatuista.
omg.gif

^^^ onpa ikävä homma...

Mistä näitä jeesustelijoita riittää?? Vaikka en itse ollutkaan, niin mulle ainakin on ihan sama mitä muut ihmiset musta ajattelee tuolla liikenteessä. Meni muiden motoristien maine tai ei. Meneekö autolla kaahaavien yms. takia muiltakin autoilijoilta maine?? Vai onks tää vaan motoristien juttu tää maineen menettäminen? En mä tollasta toimintaa puolustele mut meitä ihmisiä on moneksi.

^^..
mä luin paikallislehden "näppituntumalta" txt-viestin yks aamu: "sinä tyttö,mustalla pyörällä, ohitit meidät, on videokuvaa tapahtumasta"....
omg.gif
öö
en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa....
bawling.gif
/
biggrin.gif

Mut kyl ihmisil riittää aiheita valitteluun.......
omg.gif
omg.gif

Olitko se sinä? Setä hento sininen valkosella yamahallas...heitin org morotuksen ja vielä vastasit siihen tänää vähä ysin jälkee hml-hesa motarilla noin 3km hämeenlinnasta. TUNNISTAUDU
062802moto_prv.gif
vähä sato ikävästi ja siks vahingos morjestin
nixweiss.gif
oli Hyvinkään ABC:llä kans muutama isompi matkamoposalkkuyhdistelmä...tosin ei kyttiä :P vähä huono toi alpinestarsin puku ku sataa vettä
crazy.gif

olitko se sinä joka olit eilen tankilla kuopiossa pitkälahden abc asemalla,olit sinisellä jammulla,rekkari alkoi C-kirjaimella
mutta asiaan,olit tankilla ja auto tuli pyöräsi etupuolelle,tankkasit loppuun ja meinasit lähteä liikkeelle,auto kuitenkin blokkasi yrityksen ,näytit keskistä siniselle peugeotille ja kotilokuski näytti takasi keskistä,mielestäni sinä olit oikeassa,auto ei antanut yhtään tilaa siltikään,jotenkin pääsit luikahtamaan auton sivulle,vetäsit sivuoven auki ja huusit kuskille
bowdown.gif
ja paiskasit oven kiinni
hahah läksit tilanteesta ja pösöukko huomasi että sinun perässä mittarille ajoi toinen auto ja se ei saanutkaan paikkaa vaan joutui peruuttelemaan pois..
baaa.gif

600 cbr kuski vähän ennen klo 7 vedit 3km letkaa hämeenlinnantiellä helsinkiin päin ohituskaistalla alinopeutta, etkä päästäny ketään ohitse.

En tiedä huomasitko mutta aika kypsää jengiä oli perässä ja melko vaarallisen näköisiä tilanteita.

Ei näin.

Mikkelin visulahdessa blondi istuskelemassa terassilla la 28.5 ennen puoltapäivää, tyttöjen värinen fighter-tyylinen mopo näkyi olevan parkissa nurkan takana.

Joutuu näemmä muuttamaan oletuksiaan että kaikki naismotoristit on vanhoja harppuja.. ;)

600 cbr kuski vähän ennen klo 7 vedit 3km letkaa hämeenlinnantiellä helsinkiin päin ohituskaistalla alinopeutta, etkä päästäny ketään ohitse.

En tiedä huomasitko mutta aika kypsää jengiä oli perässä ja melko vaarallisen näköisiä tilanteita.

Ei näin.
kaboom.gif
saaketti pitääkö sitä pilata rehellisten vetomiesten maine häh!

.org-morotus tuli Hietasaarentiellä päivällä. Kaksi kyytiläistä ja joku matkapyörä se oli. Itse olin mustalla cebarilla. Pitää alkaa opettelmaan tuo morotus itekki ku useamman jo Oulussa nähny.

Ensimmäinen havainnoimani org!-morotus viime perjantaina tiellä 130(Hämeenlinnantie), aikavälillä 16-18, melkein Riihimäellä, pyöränä punertava (väristä kovin varma ku hyväkun laseista läpi näki sateessa) custom-tyyppinen ratkaisu!!
smile_org.gif

tänään liikentees tuusula-kirkkonummi ja sieltä jostai kehälle takas...muutamia org morotuksia sain takas! itse liikentees musta cbr 1000rr ja musta puku tietenki...ja melkei aina ylinopeus
062802moto_prv.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back