- Sijainti
- kuopio
tänään morotin org tyylillä lohja turku motarilla ja kerran tuli reilu org morotus vastaukseksi,olitko se sinä ??minä liikkeellä mustalla bläkkärillä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite ainaki lapasta näytin yhelle mustalle bläkkärille, mopona RST R6r.tänään morotin org tyylillä lohja turku motarilla ja kerran tuli reilu org morotus vastaukseksi,olitko se sinä ??minä liikkeellä mustalla bläkkärillä
joo minä se olinIte ainaki lapasta näytin yhelle mustalle bläkkärille, mopona RST R6r.tänään morotin org tyylillä lohja turku motarilla ja kerran tuli reilu org morotus vastaukseksi,olitko se sinä ??minä liikkeellä mustalla bläkkärillä
Älä ny saa***a, kohta on penikkalauma täällä itkemässä kukkahatuista.Kuopiosta Jyväskylään päin parisenkymmentä kilometria tänään joskus viiden maissa vissiin. Vastaan tuli 5-6 faitterityyppistä pyörää, ohittelivat tuplakeltaisilla. Vastaan tuli autojonoa, omaan menosuuntaankin oli autoa edessä ja takana riittävästi. Mahtuuhan siihen tielle kyllä pari autoa ja prätkä rinnakkain, mutta ei hyvää päivää.
Olipahan helvetin idioottimaisen näköistä menoa. Kyllä taas motoristien maine nousi kohisten.![]()
600 cbr kuski vähän ennen klo 7 vedit 3km letkaa hämeenlinnantiellä helsinkiin päin ohituskaistalla alinopeutta, etkä päästäny ketään ohitse.
En tiedä huomasitko mutta aika kypsää jengiä oli perässä ja melko vaarallisen näköisiä tilanteita.
Ei näin.
Joutuu näemmä muuttamaan oletuksiaan että kaikki naismotoristit on vanhoja harppuja..![]()
KUn sitä ikää kertyy itsellekin niin ne vanhat harputkin on ihan viehättäviä.Joutuu näemmä muuttamaan oletuksiaan että kaikki naismotoristit on vanhoja harppuja..![]()