• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Joensuun tietämilläkin joitakin pyöriä näkynyt pääsiäisenä.

Joensuusta Ilomantsintielle käännyttäessä takana taisi tulla joku KTM SuperDukella. Me vedettiin sivuun pitämään taukoa vähän matkaa ajettuamme Ilomantsia kohti. Oltiin kahdella pyörällä liikenteessä, mulla oli vielä kyytiläinen takana.

Itsellä alla Hondan 900rr 1996, melkolailla musta väriltään tankissa vähän vielä keltaista Honda tarrassa. Tulee ajeltua tätä lähiseutua melko paljon. Joensuu-Ilomantsi-Kitee-Tohmajärvi-Rääkkylä yms. Bongaillaan.
smile_org.gif

..tai te, jotka olitte komeasti vetäneet custom prätkänne (ja yks old school Moto Guzzi) komeesti Tampereen Motonetin invapaikalle oven eteen tänään n. viiden mais. Esimerkillistä toimintaa.. not.

Sinä? Tänään Tuusulan moottoritiellä Korson liittymän kohdalla klo 17 jälkeen rustailemallassa miekkamopoilijan kanssa lottonumeroita? Mikähän mahtoi olla onnen voittokerroin?

Olitko se sinä joka ajelit mustalla pyörällä mustissa ajovarusteissa sormi pystyssä vastaan Pukaron Paronin kohdalla kutostiellä arviolta joskus puolen seittemän aikaan illalla? Ennen tervehdystä vilautit valoja. Ihmettelin mistä moinen kunnes ehkä jossain kymmenen kilometrin päässä tien varteen oli pysäytetty rekka maijan ja kahden jäätelökauppiaan toimesta. Kiitos varotuksesta. Joskin se olis ehkä ollu yksiselitteisempi jos olisit käyttäny himmaa-merkkiä.
wink.gif

Omalta kohdalta kesän selvin orggimorotus bongattu noin 13:48, ajoit jollakin mustahkolla (jotain valkoista tms. tarraa/maalausta katteissa) kyykyllä Mikkelin suunnasta tiellä 62. Itse olin koeajamassa uusia oransseja "Kiinan pazzoja" samanvärisellä mopedilla.

Omalta kohdalta kesän selvin orggimorotus bongattu noin 13:48, ajoit jollakin mustahkolla (jotain valkoista tms. tarraa/maalausta katteissa) kyykyllä Mikkelin suunnasta tiellä 62. Itse olin koeajamassa uusia oransseja "Kiinan pazzoja" samanvärisellä mopedilla.

hmm.. itse ajelin juuri kyseisellä tiellä juurikin tuona aikana ja bongasin myös komean org.moron, itellä alla perus musta/puna 900rr fireblade (-03), ja vastaan tulijalla ehkäpä saman mallin vehje, hieman vanhempaa versiota tosin, sini/puna/valk värityksellä...  
buttrock.gif

Vaimo tuli juuri kotiin ja sanoi nähneensä hienon pyörän Kuopiossa Pitkälahden ABC:lla. Yksivärinen, kirkkaan sininen, katettu ja pyöreä etuvalo?

Koska se oli hieno, niin alkoi tietenkin kiinnostaa, että mikä pyörä se oli, mutta samanlaisen kuvaa ei löytynyt, joten kertokaa nyt
biggrin.gif
noina huhtikuun päivinä kävin aloittamassa,tuolla albumissa on kuva x-11.sta liekö ollut kuski kahvilla lämmittelemässä
buttrock.gif

olitko se sinä (gt pemu) joka tulit teiskon rampista ysitielle henkilöauton perässä suuntana tampesteri?(klo..17:45)
siirryit hieman ennen kotiloa kiihdytyskaistalta eteeni ja kohteliaana miehenä ajatellen kotilokuskia jotta hänkin pääsee mukaan tempasit jarrua!!!
mitä mielessäsi liikkui?
JO SE ETTÄ SIIRRYIT KIIHDYTYSKAISTALTA Kesken kiihdytyksen ETEENI LURUUTTAMALLA teki minulle kohtalaisen kiireen..asiaa ei auttanut yhtään se et kaiken lisäksi aloit teitten ritariksi ja painoit vielä jarrua..
onko jotain muuttunut koska aikaisemmin kiihdytyskaistat ovat olleet sitä varten että siellä joko kiihdytetään/jarrutetaan ja sovitetaan oma vauhti sopivaksi muuhun liikenteeseen nähden.
seuraavax jäit ajelemaan 65-75 vauhtia kahden henkiläauton väliin??? no viimein uskalsit lähteä ohitte kun motari alkoi...olisi fiksua käyttää ja ilmaista kaistanvaihto aikeensa vilkulla...samaten kun palaa takaisin oikesanpuoliselle kaistalle pienellä kiireellä että ehtii hidastuskaistalle lahdenrampin lähestyessä.
mieti hiukan mitä teet ensikerralla...periaattees mulle sama, mut suhun ottaa kipiää, jos ehtii.

thumbs-up.gif

Noin 15-20 mopoa tuli eilen vastaa Wanhalla Porwoon tiellä Östersundomin huitteilla noin klo 19.30 tienoilla. Menitte Tsadia kohti. Hanskat heiluivat puolin ja toisin.
thumbs-up.gif

Joskin se olis ehkä ollu yksiselitteisempi jos olisit käyttäny himmaa-merkkiä.
wink.gif
Millainen mahtaa olla "himmaa merkki"? Mulle ei ainakaan kertois mitään jotkut merkit, ihmettelisin varmaan vaan, että olikohan toi jonkun foorumin oma tervehdys.
Kädellä "painellaan"/"taputellaan" alas päin polven korkuisella korkeudella.
Tuolla Bajahillin sivuilla on kuvallinen ohje. Oon antanu itteni ymmärtää että toi on kansainvälisestiki käytetty merkki. Kannattaa kyllä varmaan mielellään tehdä hieman ylikorostetusti ni tulee paremmin havaituksi. Valojen vilkuttelussa ongelmana on se että kun esim R6:ssa palaa lyhyillä vaan toinen valo ni sitä joutuu aina miettimään että yrittikö se vastaantulija nyt viestitellä että valo on palanu (vaikka ei siis ole) vai oliko sillä jotain muuta asiaa.

Itse tolla samaisella reissulla näytin sitte himmaa-merkkiä niitten poliisien jälkeen jolleki ilmeisesti ninjan kuljettajalle ja vastaukseksi sain peukaloa, joten oon toiveikas että asia meni perille.
smile_org.gif

Sini-puna-valkea Honda RC30 itäväylällä klo 13.15 jossain Kulosaaren kieppeillä. Ei ihan joka päivä noita näe tienpäällä.

bowdown.gif

Olitko se sinä, joka tulit vastaan sinisellä pyörällä 19.30 aikoihin 110-tiellä Piikkiössä, ohikulkutien ja Moto-Italian välisellä osuudella? Kunnon morotus tuli vesisateesta ja +3c lämpötilasta huolimatta.
biggrin.gif

Klo 17:32, Itäväylä, Siilitien risteyksen kohilla, harmaa mopo + naiskuski camohousuissa.... Olisko ollu Tallu? Tultiin Kattisen kaa Stadiin päin, minä punasel lainaluodilla ja Kattinen peräs oranssilla luodillaan, sä olit menos itään päin, huidoin ku heinämies mut sie et mittää huomannu
tounge.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back