Sut on todennäköisesti nähty eilen! Ainakin näin parikin kottaraista Vorsasa.Olitko se sinä kun ajoit MUN PYÖR..köh samanlaisella kottaraisella Helsingintietä Vorssassa jossain iltapäiväkuuden aikaan 14.4 ?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sut on todennäköisesti nähty eilen! Ainakin näin parikin kottaraista Vorsasa.Olitko se sinä kun ajoit MUN PYÖR..köh samanlaisella kottaraisella Helsingintietä Vorssassa jossain iltapäiväkuuden aikaan 14.4 ?!
Tee haku esim sanoilla:Tää on kyllä aika pahasti OT:ta mutta uteliaisuus voitti..
Minkämoinen mahtaa olla tuo .Org-tervehdys jotta sellaisia osaisi bongailla kun pääsee tien päälle? Molemmat kädet irti stongasta 5 sekunniksi tms?![]()
Orgilla omaa tervehdystä kohdattaessa?
Tutka vai jotain vikaa tiessä?Olitko se sinä joka näytit "hiljennä vauhtia" merkkiä porkkalanniemeen menevällä tiellä tänään n.klo16.30?
Ajelin sinisellä gsx-r:llä vastaan. Kiitos, saatoitpa hyvinkin pelastaa vasta alkaneen mp-kauden lyhyeen loppumisen.
Olinko se minä, kun ajoin 6 tietä Lappeenrannasta Kouvolaan päin cbr 1000 rr:llä, no olinhan se minäPYÖRÄ VAIHTUI 06 PIKKU ZETASTA HONTAAAN![]()
![]()
Honda vaan, ei Kawa.Sinäkö se mustan Kawan(?) kanssa istuskelit Koivuhaan K-Supermarketin kohdalla bussipysäkillä?
Ei kait sulla hätää siinä ollut, kännykän räpläystauko vaan?![]()