• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
jonka Eskelisen linja-auto-ässä meinasi nokallansa laittaa ns laulukuoroon

Taitaa Eskelisellä tosiaan olla joku ääliö kuspiä duunissa, emäntä raportoi vastaavan tapauksen tuossa pari viikkoa sitten kun Eskelisen linja-auto oli Roi - Kemi välillä tullut mutkassa vastaan väärää kaistaa ja taas ohittaessaan hlöautoa. Idiootti mul**u oli vaan heilutellut lapasta kun emäntä oli vetänyt paniikissa pientareelle.
mad.gif

jonka Eskelisen linja-auto-ässä meinasi nokallansa laittaa ns laulukuoroon

Taitaa Eskelisellä tosiaan olla joku ääliö kuspiä duunissa, emäntä raportoi vastaavan tapauksen tuossa pari viikkoa sitten kun Eskelisen linja-auto oli Roi - Kemi välillä tullut mutkassa vastaan väärää kaistaa ja taas ohittaessaan hlöautoa. Idiootti mul**u oli vaan heilutellut lapasta kun emäntä oli vetänyt paniikissa pientareelle.
mad.gif
Ehkäpä usempi. Ainakin näin kertoivat varusmiehet joita tämä kyseinen yhtiö kuskailee lomille. Olivat olleet kerran kyytissä kun oli ohittanut rekkaa ja auto tullut vastaan. Linjurin perä oli lähes osunut rekkaan ja vastaantuleva sutissa pientareelle. Hullua hommaa !!!

Olitko se sinä, joka Kouvolan keskustassa ajoit huomattavaa ylinopeutta, joutuen suorittamaan mallikkaan väistöliikkeen, välttääksesi osumasta eteen kaartaneeseen linja-autoon? Säikähditkö? Minä ainakin hieman säikähdin puolestasi, vaikka hyvin näytit tilanteen selvittävän.

Tuntomerkkisi: valkoinen pyörä sivulaukuilla, valkoiset ajovarusteet, siniset (vilkkuvat) lisävalot ja jotain muuta härpäkettä.

edit: olikohan ajovarusteet kuitenkin siniset ja kypärä valkoinen.

Olitko se sinä naiskuski, joka ohitit autoa keltaisella viivalla Kuninkaantiellä mutkassa ennen mäkeä Långvikin paikkeilla?Onneksi ei tullut auto vastaan, vaan minä prätkällä...

Olitko se sinä, sinisessä asussa valkoisin lisävarustein valkoisella pyörällä, joka heiluttelit mulle syyttävästi etusormea? Ei tainut esittää org morotusta?

olitko se sinä, vitun idiootti rekkakuski, joka ajoit jämsä-jämsänkoski-väliä 16 aikoihin. lähit sitten ohittaan sitä mopoautoo, kun olin ohittamassa sinua. vittu, että oli hengenlähtö lähellä mulla sekä takaritsillä istuneella tyttärellä. siinä vasemman puolen tienreunus pölis, kun jouduin väistään päälletulevaa perävaunua.  keskaria sait sitten ihan ansiosta.
ps: opettele vaan katteleen niihin peileihin, sitä varten ne siinä autossas on!
Joo, nämä mopoautot on pahoja tuolla ruuhka-aikoina liikenteen seassa. Tulee juuri tällaisia tilanteita helposti kun nuo raskaan kaluston kuskit ei joko pysty tai viitsi hiljentää ajoissa eikä pysty lähtemään ohitukseenkaan ajoissa eikä pieniin rakoihin. Sitten kun näitä mopoautoja emme pysty välttämättä näkemään itsekään sen rekan takaa jotta voisimme ennakoida tulevan rekan ohituspyrkimyksen, silloin näitä tapahtumia tulee. Vaikea näitä on välttääkään kun kaikkien pitäs vaan sopia olemaan tuolla kaistoilla. Lisäksi vielä tuo peiliin katsominen jos unohtuu niin...

Olitko se sinä

Punainen/oranssi kyykky joka tuli vastaan tänään puolenpäivän jälkeen Ylläksen ja Kolarin välisellä mutkapätkällä. Tyylillä mutkaan orggi sormi sojottaen, tällä kertaa minäkin muistin orgittaa, punainen customi isolla pleksillä.

Myöhemmin iltapäivällä Kittilän keskustassa mustan customin kuski orgitti, itse avokämmen, etusormi, heilutus hässäkkä, kun en ihan ollut tilanteessa mukana.

Bueno keli oli ajella ja mukevia teitä tuolla Ylläs/Levi alueella

olitko se sinä, vitun idiootti rekkakuski, joka ajoit jämsä-jämsänkoski-väliä 16 aikoihin. lähit sitten ohittaan sitä mopoautoo, kun olin ohittamassa sinua. vittu, että oli hengenlähtö lähellä mulla sekä takaritsillä istuneella tyttärellä. siinä vasemman puolen tienreunus pölis, kun jouduin väistään päälletulevaa perävaunua.  keskaria sait sitten ihan ansiosta.
ps: opettele vaan katteleen niihin peileihin, sitä varten ne siinä autossas on!
Joo, nämä mopoautot on pahoja tuolla ruuhka-aikoina liikenteen seassa. Tulee juuri tällaisia tilanteita helposti kun nuo raskaan kaluston kuskit ei joko pysty tai viitsi hiljentää ajoissa eikä pysty lähtemään ohitukseenkaan ajoissa eikä pieniin rakoihin. Sitten kun näitä mopoautoja emme pysty välttämättä näkemään itsekään sen rekan takaa jotta voisimme ennakoida tulevan rekan ohituspyrkimyksen, silloin näitä tapahtumia tulee. Vaikea näitä on välttääkään kun kaikkien pitäs vaan sopia olemaan tuolla kaistoilla. Lisäksi vielä tuo peiliin katsominen jos unohtuu  niin...
Näihin ja vastaaviin liittyen, sitä varten siellä on VILKKU, jota kuuluisi käyttää.
mad.gif

Aivan vitusti näkyy nykyään niitä jotka ei vilkuta lainkaan tai jättää sen aivan vitun myöhään, jolloin siitä ei ole juuri hyötyä.

Olitko se sinä, joka noin vartti sitten reippaasti pujottelit tiemerkintöjä samalla org.morottaen Ristiinan kohdilla? Ajelin sun perässä punaisella pösöllä ;)

Söderkullan suunnalla bongattu ryhmä morottelijoita, vähän klo 19 jälkeen. Ite tulin vastaan mustalla bemarilla.

Sinäkö ? Morotit tänään hienosti Orimattilassa Levannolla 20.02 jollain mustalla oiskohan ollu Yamaha. Minäkin mustalla pyörällä, mutta vähemmän katetulla.

Olitko se Sinä, joka juuri äsken tungit ranskalaisvalmisteisella kotilollasi Kunnalliskodintieltä Koskelantielle suoraan eteeni? Vähän osasin odottaakin temppuasi, mutta pääsit yllättämään pysähtymällä suoraan kaistalleni. Seuraavan yllätyksen teki takarengas, joka oli välittömästi pulkkana juuri alkaneen sateen liukastamalla asfaltilla. Valitettavasti luistelin keulasi ohi ja väliimme jäi ainakin sunnuntain hesarin vetävä rako, ehkä ensi kerralla onnistut paremmin  
kaboom.gif

Olitko se Sinä, joka juuri äsken tungit ranskalaisvalmisteisella kotilollasi Kunnalliskodintieltä Koskelantielle suoraan eteeni? Vähän osasin odottaakin temppuasi, mutta pääsit yllättämään pysähtymällä suoraan kaistalleni. Seuraavan yllätyksen teki takarengas, joka oli välittömästi pulkkana juuri alkaneen sateen liukastamalla asfaltilla. Valitettavasti luistelin keulasi ohi ja väliimme jäi ainakin sunnuntain hesarin vetävä rako, ehkä ensi kerralla onnistut paremmin  
kaboom.gif
Niin sä menit liian kovaa sateella et ennakoinut etkä osannut jarruttaa- kö? Ei oo eka kerta kun auto tulis kolmion takaa eteen..

Osasit odottaa mutta silti pelisilmä loppui

biggrin.gif

Kaksikko motoristeja n. 30km Tampereelta Jyväskylään, ajosuunta Tampereelle. Tuli enemmän keskityttyä takimmaiseen, mutta vähän rohkealta näytti syrjäsilmällä etummaisen ohitus 80km/h vauhdissa, kun vastaan tuli kokoajan autoja. Samaa mieltä taisi olla takana tuleva nakukuskikin päänpudistuksesta päätellen.

Noh, onneksi ei päättynyt huonosti. Itse autolla olin liikkeellä.

Niin sä menit liian kovaa sateella et ennakoinut etkä osannut jarruttaa- kö? Ei oo eka kerta kun auto tulis kolmion takaa eteen..

Osasit odottaa mutta silti pelisilmä loppui  

biggrin.gif

Veit jalat suustani 
tounge.gif
Eipäleipä, jos en olis ennakoinu yhtään niin olisin paukassu renun konepelliltä Koskelantielle, mutta ainahan näistä kannattaa ottaa opiks ja miettiä et miten ei seuraavalla kerralla joudu ees koko tilanteeseen.

Olitko se sina kun et tajunnut taman topicin tarkoitusta ja kirjoitit tanne jotakin potaskaa jostakin liikenteessa sattuneesta tilanteesta jossa katsoit kokeneesi suurta vaaryytta? Luuletko etta se autoilija lukee sen ja rukoilee anteeksi?

Kaksikko motoristeja n. 30km Tampereelta Jyväskylään, ajosuunta Tampereelle.  Tuli enemmän keskityttyä takimmaiseen, mutta vähän rohkealta näytti syrjäsilmällä etummaisen ohitus 80km/h vauhdissa, kun vastaan tuli kokoajan autoja.  Samaa mieltä taisi olla takana tuleva nakukuskikin päänpudistuksesta päätellen.

Noh, onneksi ei päättynyt huonosti.  Itse autolla olin liikkeellä.
biggrin.gif
Oliskohan oltu vaimon kanssa liikkeellä?  
biggrin.gif
Vaimo siis varmaan hoiteli takimmaisena tuon pään pudistelun. Myönnän toki, että tuli ohiteltua paikoin räväkän oloisesti, ainakin jos hommaa on tiirailtu kotilokuskin silmin.
tounge.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back