Ei voinu vastustaa kiusausta, kun näki tutun pyörän ihan oudossa paikassaMun pyörään oli ilmestynyt joku hämärä viestiOlitko se Sinä, jonka pyörään joku laittoi hämärän viestin eilen?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voinu vastustaa kiusausta, kun näki tutun pyörän ihan oudossa paikassaMun pyörään oli ilmestynyt joku hämärä viestiOlitko se Sinä, jonka pyörään joku laittoi hämärän viestin eilen?![]()
![]()
-Anu- nyt alkoi oikein kiinnostaa mitä sä sille koteloitsijalle sitten teit kun sen sait oikein ottamaan henkeä pysäkille???Olitko se sinä, idiootti mersu-kuski, joka sunnuntaina Vääksyn kanavalla TAHALLASI pesit etulasit keskisormen kera vaikka selvästi näit että olin perässäsi visiiri auki, ihan hyvällä turvaetäisyydellä. Saatana että siitä sun paskajollastas lentää se vesi 20 metrii taaksepäin. Et kiitti v*tusti, ens kerralla sulta lähteeki sit peili etkä pääse niin pienillä vaurioilla kuin nyt. Toivottavasti sait vähintään infarktin kun vetäsit siihen bussipysäkille ottaa happea kun olin ilmaissut mielipiteeni käytöksestäsi vähintään yhtä tylyllä tyylillä... Taisit sit kuitenki pelästyy pelottavaa motoristii kakaroittes psta joita näytti takapenkil olevan enemmän ku laki sallii![]()
Juu, tänään tuli syliin pari kertaa, Keravalla ja HyrylässäToinen on se röökien heitto ikkunasta. Semmonen kans mitä voi tehä, oon kuullu.... Kun saat stumpin syliin, nappaa se kytkinkädellä kii, auton viereen (miel. liikennevaloissa) ja heitä vielä palavana konepellille. Saattas tulla suhinaa autossa sillonkinMäki poltan autossa, ja pesen laseja, mut notta tahallaan.... V*ttu....![]()
Niin siis toihan oli täysin hypoteettista, mut oikeesti, silmämeikki menis tommosessa persiillee, ottais suaki aivoonSullahan kihahti oikein kunnolla.
Ja siihen tumppien heittelyyn toimii muuten vanhat käytetyt sormipatterit... Oon vaan kerran päässyt omin silmin todistamaan miten mazda 6 nokkapelti ei ollenkaan tykännyt kun nortin jämän nakannut kotiloituja sai päälleen pari aaa paristoa... motari-vauhdista...
Enkä tosiaan ollut muuten minä... Lähi-huoltsikalle asti se matstailija seuras kiukkua pihisten, ja kun tilanne oli parhaiden päällä niin sen laukaisi kaverin täysin ilmeetön ja eleetön vienoon ääneen lausuttu kommentti "opitpahan nakkelemaan tupakantumppeja kun takaa tullaan mopoilla"
Komppaan kyl Anua, mullakin menee aina meikit pitkin naamaa kun autot ruiskii lasolia![]()
Ei se Lasol, mutta se Metanooli...Ei se Lasoli nyt niin pahalle maistu jos sitä sattuu vähän naamariin tulemaan..
No lasolista ei sitä metanolia voi saada.Ei se Lasol, mutta se Metanooli...Ei se Lasoli nyt niin pahalle maistu jos sitä sattuu vähän naamariin tulemaan..![]()
Ja kukaanhan ei osta motoneteissä ja hongkongeissa myytäviä halpislitkuja joissa pääasiallinen raaka-aine on metanoli.No lasolista ei sitä metanolia voi saada.Ei se Lasol, mutta se Metanooli...Ei se Lasoli nyt niin pahalle maistu jos sitä sattuu vähän naamariin tulemaan..![]()
Edelleen, ei se Lasol, mutta se Metanooli...No lasolista ei sitä metanolia voi saada.Ei se Lasol, mutta se Metanooli...Ei se Lasoli nyt niin pahalle maistu jos sitä sattuu vähän naamariin tulemaan..![]()
Ei metanooli vaan metanoolin denaturoimiseen käytetty aine. Tai en mä tiedä jos sinusta se metanolin maku on pahempi kun sen denaturointiaineen...Edelleen, ei se Lasol, mutta se Metanooli...No lasolista ei sitä metanolia voi saada.Ei se Lasol, mutta se Metanooli...Ei se Lasoli nyt niin pahalle maistu jos sitä sattuu vähän naamariin tulemaan..![]()
Ei Metanoli maistu miltään, mutta se paska silmissä...Ei metanooli vaan metanoolin denaturoimiseen käytetty aine. Tai en mä tiedä jos sinusta se metanolin maku on pahempi kun sen denaturointiaineen...
Ymmärsin väärin koska vastasit makuun koskevaan kommenttiin. Metanoli on nieltynä myrkkyä, mutta silmiin joutuessaan ei kai ole sen vaarallisempaa kun etanolikaan vai onko.?Ei Metanoli maistu miltään, mutta se paska silmissä...
Varmahan en ole, mutta en tuota moskaa silmilleni soisi.Ymmärsin väärin koska vastasit makuun koskevaan kommenttiin. Metanoli on nieltynä myrkkyä, mutta silmiin joutuessaan ei kai ole sen vaarallisempaa kun etanolikaan vai onko.?