• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olitko se sinä, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Olitko se Sinä, jonka pyörään joku laittoi hämärän viestin eilen?  
biggrin.gif
Mun pyörään oli ilmestynyt joku hämärä viesti  
biggrin.gif
Ei voinu vastustaa kiusausta, kun näki tutun pyörän ihan oudossa paikassa
smile_org.gif

Olitko se sinä, idiootti mersu-kuski, joka sunnuntaina Vääksyn kanavalla TAHALLASI pesit etulasit keskisormen kera vaikka selvästi näit että olin perässäsi visiiri auki, ihan hyvällä turvaetäisyydellä. Saatana että siitä sun paskajollastas lentää se vesi 20 metrii taaksepäin. Et kiitti v*tusti, ens kerralla sulta lähteeki sit peili etkä pääse niin pienillä vaurioilla kuin nyt. Toivottavasti sait vähintään infarktin kun vetäsit siihen bussipysäkille ottaa happea kun olin ilmaissut mielipiteeni käytöksestäsi vähintään yhtä tylyllä tyylillä... Taisit sit kuitenki pelästyy pelottavaa motoristii kakaroittes psta joita näytti takapenkil olevan enemmän ku laki sallii
kaboom.gif

Olitko se sinä, idiootti mersu-kuski, joka sunnuntaina Vääksyn kanavalla TAHALLASI pesit etulasit keskisormen kera vaikka selvästi näit että olin perässäsi visiiri auki, ihan hyvällä turvaetäisyydellä. Saatana että siitä sun paskajollastas lentää se vesi 20 metrii taaksepäin. Et kiitti v*tusti, ens kerralla sulta lähteeki sit peili etkä pääse niin pienillä vaurioilla kuin nyt. Toivottavasti sait vähintään infarktin kun vetäsit siihen bussipysäkille ottaa happea kun olin ilmaissut mielipiteeni käytöksestäsi vähintään yhtä tylyllä tyylillä... Taisit sit kuitenki pelästyy pelottavaa motoristii kakaroittes psta joita näytti takapenkil olevan enemmän ku laki sallii
kaboom.gif
-Anu- nyt alkoi oikein kiinnostaa mitä sä sille koteloitsijalle sitten teit kun sen sait oikein ottamaan henkeä pysäkille???

toivottavasti jaat tämän tiedon että voisi itekin käyttää mahdollisesti jotain vastaavaa...

Mitään en tunnusta  
talktohand.gif

Mut otetaan hypoteettinen, yllä kuvailtu tilanne. Ajat pyörällä auton viereen, näytät ensin kansainvälistä käsimerkkiä ja toivot että autoilija on sen jälkeen sorisori-näkönen EIKÄ yritä kiilata sua, mutta jos jälkimmäinen, niin oon kuullu kerrrottavan että mp-kengissä on semmoset kovikkeet, joskus metalliset, niin vahingossa saattaa jalka lipsahtaa jalkatapilta auton kylkeen. Tämän lisäksi kun on tarpeeks leikkiny rosvoo ja poliisii pienenä ni tietää miten "ammutaan" sormella. Eikä suinkaan siihen kuskiin, vaan sinne takapenkille.... Vähän sama ku jos raiskaaja tulis vastaan, hit him where it hurts the most... you guys know where
tounge.gif
Sitten eteen (okei, tässä vaiheessa mese-idiootti näkee rekkarin, so not, täähän on täysin hypoteettinen tilanne ja ei siinä mitään, saattasin minäkin laittaa rekkarin mieleen) pari pykälää alas et pääsee tarvittaes oikeesti edestä, vauhtii runsaasti alle sallitun jollon se idiootti kotilokuski luulee pääsevänsä sillä -05 turbollaan ohi (muhahhhahhaaa), valejarru, ja gsus että on tutinaa hytissä. Tän koko roskan voi sit toistaa niin monta kertaa ku ite jaksaa
thumbs-up.gif
Jossain vaiheessa se hiffaa kyllä ettei edes suht uus turbomese pärjäis TOSI pelottavalle motoristille niinku mä
062802jumpie_prv.gif

Mutta kaikki ylläolevahan on siis täysin hypoteettista, just kun heräsin päikkäreiltä
idea3.gif

Mut autoilijoille sen verta et oikeesti.... Funtsikaa vähän... Toinen on se röökien heitto ikkunasta. Semmonen kans mitä voi tehä, oon kuullu....  Kun saat stumpin syliin, nappaa se kytkinkädellä kii, auton viereen (miel. liikennevaloissa) ja heitä vielä palavana konepellille. Saattas tulla suhinaa autossa sillonkin
inlove.gif
Mäki poltan autossa, ja pesen laseja, mut notta tahallaan.... V*ttu....

ps. Ei siinä muuten mitään mutku meikit menee v*tuiks jos sitä Lasolilla rupee huuhteleen
tounge.gif

Toinen on se röökien heitto ikkunasta. Semmonen kans mitä voi tehä, oon kuullu....  Kun saat stumpin syliin, nappaa se kytkinkädellä kii, auton viereen (miel. liikennevaloissa) ja heitä vielä palavana konepellille. Saattas tulla suhinaa autossa sillonkin
inlove.gif
Mäki poltan autossa, ja pesen laseja, mut notta tahallaan.... V*ttu....
Juu, tänään tuli syliin pari kertaa, Keravalla ja Hyrylässä
mad.gif

Sullahan kihahti oikein kunnolla.

Ja siihen tumppien heittelyyn toimii muuten vanhat käytetyt sormipatterit... Oon vaan kerran päässyt omin silmin todistamaan miten mazda 6 nokkapelti ei ollenkaan tykännyt kun nortin jämän nakannut kotiloituja sai päälleen pari aaa paristoa... motari-vauhdista...

Enkä tosiaan ollut muuten minä... Lähi-huoltsikalle asti se matstailija seuras kiukkua pihisten, ja kun tilanne oli parhaiden päällä niin sen laukaisi kaverin täysin ilmeetön ja eleetön vienoon ääneen lausuttu kommentti "opitpahan nakkelemaan tupakantumppeja kun takaa tullaan mopoilla"

Sullahan kihahti oikein kunnolla.

Ja siihen tumppien heittelyyn toimii muuten vanhat käytetyt sormipatterit... Oon vaan kerran päässyt omin silmin todistamaan miten mazda 6 nokkapelti ei ollenkaan tykännyt kun nortin jämän nakannut kotiloituja sai päälleen pari aaa paristoa... motari-vauhdista...

Enkä tosiaan ollut muuten minä... Lähi-huoltsikalle asti se matstailija seuras kiukkua pihisten, ja kun tilanne oli parhaiden päällä niin sen laukaisi kaverin täysin ilmeetön ja eleetön vienoon ääneen lausuttu kommentti "opitpahan nakkelemaan tupakantumppeja kun takaa tullaan mopoilla"
Niin siis toihan oli täysin hypoteettista, mut oikeesti, silmämeikki menis tommosessa persiillee, ottais suaki aivoon
062802moto_prv.gif

Olen kuullut urbaania legendaa että joku heppu rakensi telineen mittariston päälle johon sitten laittoi mätiä kananmunia. No, sitten kun idiootti kotilokuski tarpeeks v*ttuili, ni semmosen ku oikein sopivasti sihtaat sinne tuulilasin alaosaan mistä sitä ilmaa menee autoon sisään.... Saattanee olla huono ilma, oli mimmonen ilmastointi tahansa
tounge.gif
Tosssahan oliski projektii ens talveks, saakohan semmosii kananmunanpitimii mitä jääkaapeis  on ni pinkkeinä, sopis Orkun väreihin
thumbs-up.gif

No jopas on pojilla/tytöillä hermot kireellä täällä.

Jos tulee tupakkeja ikkunasta niin silloin pitää vain toivoa, että ei mene taskuun ja sitten, kun tulee sitä pesuainetta niin pitää vedellä tuo visiiri kiinni (En tiedä onko teidän kypärissä semmoista, mutta minulta löytyy) Ei se Lasoli nyt niin pahalle maistu jos sitä sattuu vähän naamariin tulemaan..Onneksi ei kyllä meikitkään leviä
wink.gif

Komppaan kyl Anua, mullakin menee aina meikit pitkin naamaa kun autot ruiskii lasolia
smile_org.gif

Komppaan kyl Anua, mullakin menee aina meikit pitkin naamaa kun autot ruiskii lasolia
smile_org.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

PLaafille sen verran että kyllä se visiiri on, mutta kun ei aina ehdi hypoteettisissakaan tilanteissa vetää sitä alas tarpeeks nopee ku lasolii alkaa tulee. Ja viikko sitten kun makasin Töölön tapiksella ja venasin aivoleikkaukseen pääsyä, niin naapuripetiin tuotiin lepositeissä poliisisaattueessa heppu joka oli ko. ainetta nauttinut. En ajatellut liittyä sen hepun seuraan.... Ne poliisit oli ihan kivoja.

Ei se Lasoli nyt niin pahalle maistu jos sitä sattuu vähän naamariin tulemaan..
Ei se Lasol, mutta se Metanooli...  
mad.gif
No lasolista ei sitä metanolia voi saada.
Ja kukaanhan ei osta motoneteissä ja hongkongeissa myytäviä halpislitkuja joissa pääasiallinen raaka-aine on metanoli.

Eikai siihen kovin herkästi kuole mutta ei sitä miellelläänkään hengitä jos ei aivan pakko ole...

Ei se Lasoli nyt niin pahalle maistu jos sitä sattuu vähän naamariin tulemaan..
Ei se Lasol, mutta se Metanooli...  
mad.gif
No lasolista ei sitä metanolia voi saada.
Edelleen, ei se Lasol, mutta se Metanooli...
Ei metanooli vaan metanoolin denaturoimiseen käytetty aine. Tai en mä tiedä jos sinusta se metanolin maku on pahempi kun sen denaturointiaineen...

Elkääs pojat ny tapelko ja siirtykö aiheest sivuun, mikä oli se meikin leviäminen. Se on se v*ttumaisin osa, eiks ni
tounge.gif
Lasoli, denaturoituna tahi ilman, ei oo meikän juttu
smile_org.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back