• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

Olinko se minä, joka oli illalla Kauppatorilla stadi cruisingissa patsastelemassa uusissa Lidstrandin ajofarkuissa

Olinko se minä, joka näki oman pojan, mun pyörällä, vetävän hytti pystyssä kylillä? Olin ja suutuin vitusti, mutta kotiin ajaessa rauhoituin ja päätin että en sano asiasta mitään.. Sukupolvet vaihtuu, mutta tavat säilyy..
buttrock.gif

Olinko se minä, jolle oli tapahtua eilen se kuuluisa eka kaato. Isossa liikenneympyrässä öljyä tms. vastaavaa liukasta ainetta tiellä ja mopon molemmat renkaat luisteli siinä ilman minkäänlaista pitoa pitkän matkaa. En kyllä ymmärrä vieläkään miten pysyin pystyssä, mutta ei kai sillä väliä. Perässä tuli rekka, joten ihan hyvä että ei mennyt nurin.

Minäkö se vaihdoin delvacit yamahaan tänään? Näin taisi käydä. Ihan hyvin tuntuis toimivan...

Minäkö se tänään ajelin rajoitusten mukaan, kun auto ohitse ajeli isotellen ja hyvä ettei päälle jo jyrännyt ohituspaikkaa odotellessaan, ajelinhan siis pikkusen reilua ylinopeutta sentäs..

Olinko se minä joka ajeli tuon kyseisen auton ohitse kun poliisisetä oli sen auton siihen tien reunaan niin nätisti pysäytyttänyt  
033102bebe_1_prv.gif

Olinko se minä joka ajeli matkallaan eteenpäin ja koki h**tin hyvää fiilistä siitä että kerrankin taasen sai yksi autoilija ansionsa mukaan  
033102bebe_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif

Samainen poliisisetä oli siirtynyt tankkauksen aikana eteenpäin ja oli toiseenkiin kertaan tielläni, ja minä edelleen rajoitusten mukaan huristelin  
062802moto_prv.gif
En siis ole tientukko, ajelen lain sallimissa pikkusissa ylinopeuksissa  
buttrock.gif
Mutta tällä kertaa vaan sain sairaan hyvät kiksit kyseisestä tapahtumasta  
smile_org.gif

Oliko se meikäläinen kuka kävi lahdesta käsin helsingissä piipahtamassa muutamassa mopokaupassa. Vettäkun rupesi tuleen taivaan täydeltä, niin ei oikeen innostanut farkuissa ja lenkkareissa ajella sitä 100km kotia kohti.. No, tulihan uitua vesisateessa.

Olinko se minä joka haki "hiukan" ajolinjoja, tuulen yrittäessä tarttua noviisimotoristiin kiinni ja heittää leijaksi taivaalle
crazy.gif

joka sateesta huolimatta lähti eilen matkaan
tounge.gif
hauskaa oli , vaikka eipä montaa motoa tullut vastaan
062802moto_prv.gif

Olinko se minä, joka haikein mielin peitteli erkan peiton alle, odottamaan pikkuisen parempia säitä
sad_orig.gif

Toivottavasti ei vielä ensi kesäksi asti..

Back