• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olinko Se Minä ?

Olinko se minä joka villitsi kaksi himos festareille matkalla ollutta tyttöä huiskuttelemaan hulluna autosta kun perässä ajelin  
cool.gif
? Eihän siitä sitten ohi malttanu mennä kunnes tytöt sitten poikkes reitiltä ja ohi ajaessa vielä sain hienot huiskutukset
smile_org.gif
!

Olinko se minä joka ei päässy ajamaan vaik oli näin nätti päivä! PRKL niskalihakset! Ai mitkä
biggrin.gif
(tulehtu ja niin VI**N kipee!" No  
033102beer_1_prv.gif
lohduttaa!  
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif

Olinko se minä, joka kävi äsken hakemassa täältä luettujen juttujen perustella fasuun Delvac MX:ää?

Katotaan mitä tapahtuu...
lookaround_orig.gif

Olinko se minä, joka kerranki nautti maisemista eikä vauhdista ja sai morotella tutkapartio mopoa, ilman maksumuistutusta...
062802moto_prv.gif

Se olin minä..

http://www.radio957.fi/index.p....d=29448

Vaikka sivusto ei järin "mediauskottava" olekaan, olisi aiheellista edes pyrkiä kirjoittamaan faktoja, eikä `journalistin` omia näkemyksiä.

Oli miten oli, sairaalassa makaan. Sääri & pohjeluu naps poikki, tämän lisäksi jalan lihaksille jouduttiin tekemään vaskiotomia. Kiitti siis vitusti runkkari polkupyöränsä kanssa!

Mikä oli tuon jutussa mainitun kotilon osuus turmassa? Ei mitään mainintaa tästä sattunut silmään.

Joo'o, olin se minä joka ajoi jonkun pakun persässä Kangasalta Orivedellepäin.. En vaan viittiny ohittaa, ajattelin et mennä nyt näin, mitäs tässä revittelemään... Sitte se paku yhdellä suoralla näytti vilkkua, et mene ohi. No jumaliste kun noin motoristia jeesataan niin heitinhän minä ohi reippaasti nopeutta nostaen. Seuraavan parin mutkan takaa tuli poliisiauto
biggrin.gif
062802moto_prv.gif
Otti hätäseen meinaan takajarrulla parikymppiä pois vauhtia. Tais saada setä jotain seittemänkymmentä siihen tutkaansa. Nauratti vaan tilanne... Jos olisin menny ohi aikasemmin niin...

Minhän se otin melkein mersun syliin kun vatipää katsoi parhaaksi työntää kotilonsa mun paikalle mun kaistalla katsomatta tai vilkkua käyttämättä. Puoliks jo mun kaistalla ennenkuin pelkääjänpaikalla ollut kaveri hätääntyi.
mad.gif

...joka jätti autosta viimeyöksi ajatuksissaan ovet lukitsematta. Nuorison matkaan lähti Arch Enemyn tyhjät kannet, Foo Fightersin Wasting Light levyineen, duunipaikan avaimet ja kaks muistitikkua, joissa musaa, bändin demoäänityksiä, yks oma soolodemoäänitys ja novellintekeleen alkupään lukuja...
sad_orig.gif

Se olin minä..

http://www.radio957.fi/index.p....d=29448

Vaikka sivusto ei järin "mediauskottava" olekaan, olisi aiheellista edes pyrkiä kirjoittamaan faktoja, eikä `journalistin` omia näkemyksiä.

Oli miten oli, sairaalassa makaan. Sääri & pohjeluu naps poikki, tämän lisäksi jalan lihaksille jouduttiin tekemään vaskiotomia. Kiitti siis vitusti runkkari polkupyöränsä kanssa!

Olinko se minä joka viime perjantaina kello 16 aikaan samassa paikassa joutui harjoittelemaan äkkijarrutusta kun pyöräilijä ja jalankulkija säntäsivät sivuille katsomatta suojatielle! En ole viime aikoina tuolla päin paljon ajellut, mutta nyt kun tuohon lähialueelle on rakennettu aika reippaalla kädellä taloja, voisi kaupunki miettiä tämän vaarallisen suojatien poistoa. Vähän matkaa ylempänä ja alempana on valolliset suojatiet.

Ei muuta kun paranemisia!

Olinko se minä ketä kukaan ei nähnyt vaikka viikonloppuna reilusti yli tuhat kilsaa morottelin sormi pystyssä pitkin keskisuomea? Valon nopeudella tietty.
buttrock.gif
Nähty Kehä 3:sen sisällä... Painoit ohi lahden motarilla melkeen valon nopeudella, josta sisuuntuneena ajelin perässä aina Mutterille asti..
wink.gif

...olinhan sinne muutenkin menossa Spjutsundin reissun jäljiltä.  
baaa.gif

Olinko se minä ketä kukaan ei nähnyt vaikka viikonloppuna reilusti yli tuhat kilsaa morottelin sormi pystyssä pitkin keskisuomea? Valon nopeudella tietty.
buttrock.gif
Nähty Kehä 3:sen sisällä... Painoit ohi lahden motarilla melkeen valon nopeudella, josta sisuuntuneena ajelin perässä aina Mutterille asti..
wink.gif

...olinhan sinne muutenkin menossa Spjutsundin reissun jäljiltä.  
baaa.gif
mököttäjä
tounge.gif

Olinko se minä joka meinasin tippua tänään satulasta kotimatkalla. Vaasantiellä sotki kohti Laihiaa kaksi banaani-asuihin sonnustautunutta polkupyöräilijää.
biggrin.gif

Olinko se minä, joka ei osannut säännöstellä ropojaan ja nyt seepra odottaa uusia öljyjä palkkaan asti. Pitäiskö peräti iso-D pönkkä hakea ja katsoa mihin siitä on?

Olinko se minä joka meinasi ottaa kultaisen noutajan maskotiksi tiellä 362 kimolassa eilen 11.7 päivällä. Taisin olla.

Oli ensimmäinen läheltä piti tilanne koko kesässä. Oikealla kaartuvassa mutkassa jonka pientareelta ei oltu niitetty heinää eteen ilmestyi paikallaan jäkittävä helvetin iso vaalea koira. Eteisyyttä oli ehkä jotai 30-40m vasta kun huomasin ja vauhtia se perus 80km/h. Paniikissa aloin jarruttaa molemmilla etu sekä taka jarruilla ja hetkellisesti sainkin takasen lukkoon
crazy.gif
 Pieni piruetti siinä tehtii ja jarrut hittoon ja vielä viime hetken väistö siinä toivossa että koira pysyisi paikallaan. Tiesin et matka ei riitä pysähtymiseen... Ja onneksi se siinä vain seistä toljotti eikä liikkunut ja onnistuneesti pääsin ohi. Vastaan ei onneksi tullut autoa...
Kyllä sydän pompotti muutaman minuutin tuon jälkee. Vastaa tuli hetken päästä joku motoristi kelle näytin himmaa merkkiä varoitukseksi vaikka toisesta suunnasta tullessa koira oli varmasti helposti havaittavissa.

Back