Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kotilo kuski veti jarrut pohjaan, ajoi mun edellä. Arvon toimittaja ei sitä huomannut..Mikä oli tuon jutussa mainitun kotilon osuus turmassa? Ei mitään mainintaa tästä sattunut silmään.
Se olin minä..
http://www.radio957.fi/index.p....d=29448
Vaikka sivusto ei järin "mediauskottava" olekaan, olisi aiheellista edes pyrkiä kirjoittamaan faktoja, eikä `journalistin` omia näkemyksiä.
Oli miten oli, sairaalassa makaan. Sääri & pohjeluu naps poikki, tämän lisäksi jalan lihaksille jouduttiin tekemään vaskiotomia. Kiitti siis vitusti runkkari polkupyöränsä kanssa!
Nähty Kehä 3:sen sisällä... Painoit ohi lahden motarilla melkeen valon nopeudella, josta sisuuntuneena ajelin perässä aina Mutterille asti..Olinko se minä ketä kukaan ei nähnyt vaikka viikonloppuna reilusti yli tuhat kilsaa morottelin sormi pystyssä pitkin keskisuomea? Valon nopeudella tietty.
![]()
mököttäjäNähty Kehä 3:sen sisällä... Painoit ohi lahden motarilla melkeen valon nopeudella, josta sisuuntuneena ajelin perässä aina Mutterille asti..Olinko se minä ketä kukaan ei nähnyt vaikka viikonloppuna reilusti yli tuhat kilsaa morottelin sormi pystyssä pitkin keskisuomea? Valon nopeudella tietty.
![]()
![]()
...olinhan sinne muutenkin menossa Spjutsundin reissun jäljiltä.![]()
Ehei, se olin minä!Olinko se minä, joka ajoi aamulla kaatosateessa? No en ollut!![]()