Mä pelästyin tämän päiväistä ja vaikka ajoin autolla niin laitan sen tähän, että osaatte varoa ja olla entistä tarkempia ja minäkin opin taas lisää.. 80 alue, suora tie ja edessä autoja ja takana..ajoin tasan 80 kun tiesin et tienhaara mihin käännyn on ihan just tulossa.. No, juuri kun laitin vilkun vasemmalle niin ohi pyyhkäisi auto,kovaa vauhtia. Ei takanani ollut auto vaan joku muu siis sieltä jonosta. Tietysti säikähdin, kun olin keskittynyt tienhaaran tiirailuun ja mietin ettei takana tuleva hermostuis kun ajoin "vain" 80..
No ei se sinänsä lähellä ollut, koska hän ehti ohi ennenku olin kääntymässä. Se vaan, et hänellä oli OHITUSKIELTO!!!!!!!
Tästä oppii taas sen, että katsoo peleihin kunnolla vaikka on suora tie, kaunis sää ja ajattelee, et nätisti jono etenee...aina siellä joku kuumakalle haluaa ohitella, sulkuviivallakin
Näitä kun itselle tapahtuu ja lukee teidän muiden juttuja niin ymmärtää, että vaikka kuinka itse yrittää olla tarkka niin toisten tekemisiä ei pysty estämään.
Olen monasti toivonu, et olis joku kuminuija millä voisi paukutella kuskeja päähän, että edes tajuaisivat mitä ovat törttöilleet!
Varjelusta tuolla tien päällä tarvitaan ja toivon sitä meille jokaiselle
( pahoittelut jos laitin väärään ketjuun tämän )
No ei se sinänsä lähellä ollut, koska hän ehti ohi ennenku olin kääntymässä. Se vaan, et hänellä oli OHITUSKIELTO!!!!!!!
Tästä oppii taas sen, että katsoo peleihin kunnolla vaikka on suora tie, kaunis sää ja ajattelee, et nätisti jono etenee...aina siellä joku kuumakalle haluaa ohitella, sulkuviivallakin
Näitä kun itselle tapahtuu ja lukee teidän muiden juttuja niin ymmärtää, että vaikka kuinka itse yrittää olla tarkka niin toisten tekemisiä ei pysty estämään.
Olen monasti toivonu, et olis joku kuminuija millä voisi paukutella kuskeja päähän, että edes tajuaisivat mitä ovat törttöilleet!
Varjelusta tuolla tien päällä tarvitaan ja toivon sitä meille jokaiselle
( pahoittelut jos laitin väärään ketjuun tämän )
Viimeksi muokattu: