Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitto ku en ehtiny tinkiä ku se naula törötti siinä ja ilmaaHitto että on Pirkanmaalla kalliit hinnat![]()
HehHitto että on Pirkanmaalla kalliit hinnat![]()
AsiaaLähetin putiikkiin joulukortin jossa kirjoitin että "paska huijari paikka, en tule uudestaan"![]()
Rekisteriotteessa mulla, että 140 rengas, joten onko tuo 160 jo sitten liian leveä tuolle rekisteriotteelle?Mahtu, toisessa huollossa sanottii
vakiopalloksi 160 ja toisessa 150,
kirjan mukaan 150, mulle laitettii 160.
Taitaa mennä pojilla radial- ja ristikudosrengas sekaisin... nooh... mitäpä emme tekisi komeuden eteen. Kai silikonitissit ja peppu on sama asia jollain lailla... niillä ei vaan tarvitse ajaa.Rekisteriotteessa mulla, että 140 rengas, joten onko tuo 160 jo sitten liian leveä tuolle rekisteriotteelle?Mahtu, toisessa huollossa sanottii
Min oon käyny Korvenpäällä Ruutanassa. Tekee homman käsin nopeasti ja hinta on aina ollu kohdallaan. Ajelen sinne mielikseni Järvenpäästä, kun pääsen samalla Tampereelle tyttärentytärtä moikkaan.Mistä sais pirkanmaalla edullisemmin,
Eikai silloo merkitystä mikä rengas onTaitaa mennä pojilla radial- ja ristikudosrengas sekaisin... nooh... mitäpä emme tekisi komeuden eteen. Kai silikonitissit ja peppu on sama asia jollain lailla... niillä ei vaan tarvitse ajaa.Rekisteriotteessa mulla, että 140 rengas, joten onko tuo 160 jo sitten liian leveä tuolle rekisteriotteelle?Mahtu, toisessa huollossa sanottii
No kyl mä voin "ajaa" niillä jos sulle ei kelpaaTaitaa mennä pojilla radial- ja ristikudosrengas sekaisin... nooh... mitäpä emme tekisi komeuden eteen. Kai silikonitissit ja peppu on sama asia jollain lailla... niillä ei vaan tarvitse ajaa.