• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

oliko kallis rengas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hannuman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitoin tähän ny kysymyksen, et tiedän
mihin kauppaan suuntaan eturenkaan vaihtoon.

Eli ostin takanakin ku meni naula läpi kx-centeristä asennettuna 200€,
Contiforce 160/70-17.

Fixtreme ois laittanu maxxisin 205€.

Mistä sais pirkanmaalla edullisemmin,

Hitto että on Pirkanmaalla kalliit hinnat
omg.gif

Eli.... Minkäs kokoinen etunakki...? Merkillä väliä? Pyörä...? Olisi helpompi vastata.
nixweiss.gif

Oma Rehnnsport (120/70/17) makso Shopissa 120, allelaitto femman irtovanteelle.
buttrock.gif

Front tyre: 120/70-ZR17
Sanos suizan sivuilta (gsx600 ähvä -92)

Nii joku katurengas, mul on toi etunakki nyt
joku lamellirengas, kuluu pinta epätasaisesti,
eikä ohjaus tunnu niin vakaalta.

Mahtuuko 160 leveä takarengas 600f:n vakiovanteelle? Itellä on juurikin samanlainen pyörä, kuin hannumanilla, ja tällä hetkellä 140 rengas, mutta seuraava tulee olemaan ainakin 150.

Mahtu, toisessa huollossa sanottii
vakiopalloksi 160 ja toisessa 150,
kirjan mukaan 150, mulle laitettii 160.

Hyvin pelittää, puol sentiä jäi jarrutankoon
väliä.

Laita se 160 jos mahd, onhan se komeempi
biggrin.gif

Hitto että on Pirkanmaalla kalliit hinnat  
omg.gif
Heh  
smile_org.gif

Meikäläinen joutu ostamaan samasta syystä viime kesänä takarenkaan itäsaksasta. 180/55/17 Metzeler Z6 tuli maksamaan Hondan edustajalla 299 e  
eek.gif
Ensin hinta oli 250e mutta hetken kuluttua selvis että se onkin 250 +alv  
veryangry.gif
Eipä auttanu kinata kun kyseisen kaupungin muut liikkeet oli kierretty ja sopivaa rengasta ei ollu saatavilla. Kaiken kukkuraksi huomasin myöhemmin et 250+alv oliskin ollu 290 eikä 299  
withstupid.gif
Lähetin putiikkiin joulukortin jossa kirjoitin että "paska huijari paikka, en tule uudestaan"  
smile_org.gif

Rekisteriotteessa mulla, että 140 rengas, joten onko tuo 160 jo sitten liian leveä tuolle rekisteriotteelle?
Taitaa mennä pojilla radial- ja ristikudosrengas sekaisin... nooh... mitäpä emme tekisi komeuden eteen. Kai silikonitissit ja peppu on sama asia jollain lailla... niillä ei vaan tarvitse ajaa.

Kapeita renkaita teillä cebareissa on, itellä oli 94 600f:ssä 180 levee takarengas ja hyvin pelas, en mä siihen ainakaa kapeempaa laittas
biggrin.gif

Rekisteriotteessa mulla, että 140 rengas, joten onko tuo 160 jo sitten liian leveä tuolle rekisteriotteelle?
Taitaa mennä pojilla radial- ja ristikudosrengas sekaisin... nooh... mitäpä emme tekisi komeuden eteen. Kai silikonitissit ja peppu on sama asia jollain lailla... niillä ei vaan tarvitse ajaa.
Eikai silloo merkitystä mikä rengas on
laatuaan, eiks kokomerkintä oo aina sama
esim. 170/70 zr17

170 (leveys mm) 70 (gummin korkeus prosentteina suhteessa leveyteen)
17 (vanteen koko duumina)

kirjaimet sitten nopeusluokkaa (z) ja jotahi muuta ® en tiä.

Back