• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko selvinnyt kesän sakoitta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j-10r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko selvinnyt kesän sakoitta? -

• Kyllä olen selvinnyt!

Ääniä: 0 0,0%
  • Varotuksen/sia olen saanut!

• En! (Setä sininen päätti laskun kouraan ojentaa)

• Ääniä yhteensä
    0
Busa lähti pois, customi tuli tilalle. Busalla ei onnistunut sakoitta
biggrin.gif

Ei ikinä enää sakkoja tai muuta. Kerran olen kokeillut pitikö valmistajan jutut paikkaansa ja piti. Tuli oikein kirjallinen todistus vahvistettuna oikeudessa. Kortti kuusi kuukautta hyllyllä ja minä reissaamaan ympäri Suomea junalla ja dösällä. Hannari kun oon en ilman korttia uskaltunut ajaa ja mun tuurilla.....

Olen selvinnyt tän kesän sakoista. Muuten meinasi käydä hassusti kun ajoin kesä iltana Taipalsaaren tiellä. Siviili maija paku tuli vastaan ja minä poika ajoin reipasta vauhtia 80@90 km t. Ei onneksi pysäyttänyt minua. Säikähdin kyllä pikkasen.
Ajetean niin ettei jäädä kuitenkaan kiinni.

062802moto_prv.gif

Ei oo tippunu mopedilla, autosta ei tän päivän jälkeen tiedä -tyhmä kun on eikä muista enää hidastaa kameroihin.... mut hyvällä tuurilla se oli se heppu mun perässä
biggrin.gif
. ja korkeintaan "nollatoleranssin" nuhdelappu
kaboom.gif
.

Ei ole "setä sininen", ajamiseen puuttunut  
smile_org.gif

Mut, onnistuin elämäni ensimmäisen p-virhemaksun mp:llä hankkimaan. Jalkakäytävälle pysäköinnistä laskutti H:gin kaupunki huimat 40 €  
bawling.gif

Heinäkuussa tuli viikon sisään kaksi, eikä kumpikaan edes omalla mopolla..
mad.gif

Toisaalta kolmas (ja viimeinen
lookaround_orig.gif
) olisi tullut, jos olisivat saaneet kiinni..
wink.gif

Saksassa poliisit pysäytti, mutta olivat saaneet vain kaverin nopeuden, joten siitä selvittiin. Pari kertaa pönttö ehti kesällä myös välähtää, mutta eihän se haittaa..... vielä.

Tosin ainakin Saksassa on jo sellaisiakin pönttöjä kuulemma, että ne kääntyy ja ottaa myös takaa kuvia .... sitten haittaa.

Kausi loppui ennen aikojaan tämän kuun alussa. Nyt liikutaan julkisilla ja polkupyörällä.

Sanotaanko, että rahoitin kesän ratailun niillä kuvitteellisilla sakoilla, joita olisi napsahdellut, jos olisin ajellut kadulla enemmän.

Ei tullut pyörällä edes huomautusta. Kotilolla tuli keväällä mutta se oli ennen ajokauden alkua  
wink.gif
.

ilman sakkoja ja huomautuksia päästiin kausi läpi... vaikka välil ehti vähän jo luulla, et napsahti.
Syksyy kohden vauhti koveni, vaikka yritti hillitä itteensä...

Koko kesä meni moottoripyörällä hienosti ilman sakkoja, mutta nyt sitten syksyllä työpäivän alkajaisiksi autolla ylinopeussakot  
tounge.gif

Kyllähän se rahanmenokin kirpaisi mutta vielä enemmän kirveli häpeä kun taajamassa aamuruuhkassa istuit mustassamaijassa oma auto pientareella ja joka toinen ohittaja näytti olevan jonkin sortin tuttu  
lookaround_orig.gif

Back