• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko selvinnyt kesän sakoitta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j-10r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko selvinnyt kesän sakoitta? -

• Kyllä olen selvinnyt!

Ääniä: 0 0,0%
  • Varotuksen/sia olen saanut!

• En! (Setä sininen päätti laskun kouraan ojentaa)

• Ääniä yhteensä
    0
Pyörällä olen selvinnyt toistaiseksi sakoitta, mutta viime lauantaina kamera välähti autolle. Postia odotellessa...

Ei ole niitä sakkoja tullut kertaakaan kolmentoista vuoden aikana ei pyörällä eikä autolla.
062802moto_prv.gif

En. Ryskyllä olin tuomassa "potilasta" kotiin ottamaan kipulääkettä, kun alko olla tuskissaan pienen operaation jälkeen. Ei auttanu selittää. Sillon tuntu että  
mad.gif

Nojoo, myönnetään, kyllä ne vähän helty kun tunteroinen turistiin, ois voinu mennä kortti.  
bowdown.gif

Prätkällä olin alkukesästä Oulun keskustassa kun kamera-auto bongas mut ja salamat räisky.
crazy.gif
Arkistoon tais mennä sekin kuva, kun postia ei oo kuulunu.

Muoks  
eek.gif
 Kärkkärit poistettu...
biggrin.gif
biggrin.gif

Sakoitta on menty.

Tuuria on ollut melkosesti pitkin kautta. Uusin tapaus viime keskiviikkona.

Kaverin kanssa ajelulla ja matkalla kohti kotia. Päästeltiin tyylillä renkaat jo lopussa niin ajetaan loppuun syksyn kunniaksi. No sitten asfaltti loppui ja käännös hiekkauralle kohti kotia. Ihmettelin kun kaveri vetäsi heittämällä yhtäkkiä ohitse. No aattelin että perkeles, ei se sen parempi kuski soralla ole ku minäkään ja aloin laskettaa perässä. 3 kilsaa ja huomio kiinnitty peileissä ihmeellisiin sinipunaisiin valoilmiöihin, perkele seriffit! No kaverini on kortiton joten tiesin että hän ei pysähdy mutta kait minä sentään himmailen. Sain fillarin parkkiin niin siviilit juosten viereen huutamaan että -Se sun kaveris nimi tai oot tuolla autossa!
No, kyselin vaan ihan rauhassa että mistäs minua syytetään. Sama jankkaaminen jatku kunnes tajusivat ettei multa mitään nimiä irtoa. Tosin en käsittänyt miksei siviili golf lähtenyt kaverini perään hiekkatiellä?? Hällä siis alla cbr, ei se nopein ajaa soralla. Poliisit siis paikalla 2:lla autolla.
No tutkivat aikansa lähes rautaa paistavaa etunakkiani ja lopulta kirjottivat rekisteriotteeseen -Siniset parkkipolttimot vaihdettava kirkkaisiin tai poistettava.

Olin suu auki ja arvuuttelin oliko tässä kaikki, -joo voit mennä, ajele varovasti tolla renkaalla näillä keleillä.

OK, moroooooooooo......

bowdown.gif
polis
bowdown.gif

Eka kausi kun kortti on pysynyt taskussa
smile_org.gif

Juu, kyllä kesän, mutta saas nähdä miten tässä syssyllä käy. Toivottavasti ei mitenkään.
062802moto_prv.gif

Kerkesin valita jo vaihtoehdon kyllä olen selvinnyt, kunnes tänään sitten tuli 115e maksettavaa ylinopeudesta
mad.gif

Selvisin tänäänkin ilman sakkoja
smile_org.gif
vaikka poliisi tuli kolme kertaa tänään vastaa.
crazy.gif

Eli kolmentoista vuoden putki ilman sakkoja jatkuu.
062802jumpie_prv.gif

Sakoitta on menty ja eiköhän selvitä loppukausiki, kun ei tule käytyä varmaan kuin muutaman kerran töissä ja sinne ei ole koskaan niin kiire. Pois ehkä joskus. Kiitokset myös kanssamotoristille, joka varoitti tänään siuntion seudulla mutkan takana vaanivasta vaarasta. Vois olla ilman sitä tällä hetkellä toisenlaiset tunnelmat.

Ensimmäisen kerran vuosiin, ettei poliisi ole pysäyttänyt. Tosin tämä kesä mennyt pääosin ratapuolella.
Eikä taida loppusyksynäkään tulla. Kun ratakauden päättymisen jälkeen lähdin kilpipyörällä liikenteeseen oli se nurin ensimmäisessä mutkassa.
crazy.gif

Ilmeisesti olen sen suurimman joukon mukana joka ajelee nätisti (LUE: omaa hirveän tuurin)...
Toivottavasti jatkuu näin lopunkin ajokauden aikana..

Ei onnistu ei, omaa tyhmyyttä kun papereitta ajelin eilen. Se tiesi 20e muistin parantamiseksi.
Kiva mp-poliisi oli, loppuun tokaisi vielä että ei kannata kiihdytellä silloin jos näkyy poliiseja..
smile_org.gif

Back