Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
En. Ryskyllä olin tuomassa "potilasta" kotiin ottamaan kipulääkettä, kun alko olla tuskissaan pienen operaation jälkeen. Ei auttanu selittää. Sillon tuntu että
Nojoo, myönnetään, kyllä ne vähän helty kun tunteroinen turistiin, ois voinu mennä kortti.
Prätkällä olin alkukesästä Oulun keskustassa kun kamera-auto bongas mut ja salamat räisky.
Arkistoon tais mennä sekin kuva, kun postia ei oo kuulunu.
Tuuria on ollut melkosesti pitkin kautta. Uusin tapaus viime keskiviikkona.
Kaverin kanssa ajelulla ja matkalla kohti kotia. Päästeltiin tyylillä renkaat jo lopussa niin ajetaan loppuun syksyn kunniaksi. No sitten asfaltti loppui ja käännös hiekkauralle kohti kotia. Ihmettelin kun kaveri vetäsi heittämällä yhtäkkiä ohitse. No aattelin että perkeles, ei se sen parempi kuski soralla ole ku minäkään ja aloin laskettaa perässä. 3 kilsaa ja huomio kiinnitty peileissä ihmeellisiin sinipunaisiin valoilmiöihin, perkele seriffit! No kaverini on kortiton joten tiesin että hän ei pysähdy mutta kait minä sentään himmailen. Sain fillarin parkkiin niin siviilit juosten viereen huutamaan että -Se sun kaveris nimi tai oot tuolla autossa!
No, kyselin vaan ihan rauhassa että mistäs minua syytetään. Sama jankkaaminen jatku kunnes tajusivat ettei multa mitään nimiä irtoa. Tosin en käsittänyt miksei siviili golf lähtenyt kaverini perään hiekkatiellä?? Hällä siis alla cbr, ei se nopein ajaa soralla. Poliisit siis paikalla 2:lla autolla.
No tutkivat aikansa lähes rautaa paistavaa etunakkiani ja lopulta kirjottivat rekisteriotteeseen -Siniset parkkipolttimot vaihdettava kirkkaisiin tai poistettava.
Olin suu auki ja arvuuttelin oliko tässä kaikki, -joo voit mennä, ajele varovasti tolla renkaalla näillä keleillä.
Sakoitta on menty ja eiköhän selvitä loppukausiki, kun ei tule käytyä varmaan kuin muutaman kerran töissä ja sinne ei ole koskaan niin kiire. Pois ehkä joskus. Kiitokset myös kanssamotoristille, joka varoitti tänään siuntion seudulla mutkan takana vaanivasta vaarasta. Vois olla ilman sitä tällä hetkellä toisenlaiset tunnelmat.
Ensimmäisen kerran vuosiin, ettei poliisi ole pysäyttänyt. Tosin tämä kesä mennyt pääosin ratapuolella.
Eikä taida loppusyksynäkään tulla. Kun ratakauden päättymisen jälkeen lähdin kilpipyörällä liikenteeseen oli se nurin ensimmäisessä mutkassa.
Ei onnistu ei, omaa tyhmyyttä kun papereitta ajelin eilen. Se tiesi 20e muistin parantamiseksi.
Kiva mp-poliisi oli, loppuun tokaisi vielä että ei kannata kiihdytellä silloin jos näkyy poliiseja..