• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko selvinnyt kesän sakoitta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j-10r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko selvinnyt kesän sakoitta? -

• Kyllä olen selvinnyt!

Ääniä: 0 0,0%
  • Varotuksen/sia olen saanut!

• En! (Setä sininen päätti laskun kouraan ojentaa)

• Ääniä yhteensä
    0
Kesä meni jo, joten saldo on 0 e!
062802jumpie_prv.gif
Saas händä jatkuuko tajuton mäihä syksynkin
nixweiss.gif

-hh-

Ei oo napsahtanut vielä ainakaan *kopu-kopu* eikä mopon kanssa kyllä aiemminkaan. Autolla saaduista sakoistakin on jo varmaan 7 vuotta aikaa. Taidan olla kukkahattu, tai sit on vaan ollut hyvä tuuri
smile_org.gif

Jo vain tämä kesä on sakoitta mennyt, kuten viime kesä ja sitä edeltävä ja sitä edeltävä jne.. Ainoat sakot on tullut kotilolla joskus kauan sitten. Nopeusrajoituksia loivasti noudattaen järki päässä pysyen kun ajelee niin ei ole tien tukkona eikä myöskään otsikoihin pääse. Onko se oikea termi sitten "kukkahattu"..
062802jumpie_prv.gif

Eka kesä opetti missä ja milloin kannattee hanaa availla. Kortin kun sain 2 päivää ja poliisin takapenkille. Siitä 2 viikkoa ja taas poliisien takapenkillä. Nyt menny 3 kesää ettei sakkoja tullut. Paikat vain katsotaan tarkemmin missä ajellaan "reippaammin". Toivottavasti hyvä tuuri jatkuu.

Ilman sakkoja ja ilmeisesti ekaa kertaa IKINÄ en ole kaatunet kertaakaan koko kesänä
omg.gif
Vähän jäi kaiveleen että miten se nyt tollai yritystä oli kumminkin ihan hyvin pitkin kesää mutta ei vaan mennyt nurin
tounge.gif

Eipä ole sakkoja tullut. Kerran on joutunut puhaltamaan. Kerran käynyt tuuri. Kerran tuli disco-Skoda perään, mutta ohi kiisi Golffi, jolloin disco meni kiinni ja lähtivät varjostamaan varkku-Golffia. En tiedä miksi olisivat pysäyttäneet.

Kehä III:n sisäpuolella ja pääteillä tulee ajeltua hissukseen. Kehä III on varsinkin iltamyöhällä varsin tehokkaasti ansoitettu
S´oon varmaan sitten ansoitettu Hmlväylän ja Länsimäen välillä koska ajan hyvin useasti Kehä III:lle Turun motarilta tai Vihdintieltä tuonne Hämppärille (VT3) enkä ole kertaakaan vielä näkynyt äksön-jäksöniä. Eilen illalla olisi kyllä tarvittu, kun kaksi mopoa ajoi tiellä, toinen ilman valoja, välillä oikealla välillä vasemmalla kaistalla.

Ei oo selvitty  
sad_orig.gif
ja vieläkin maksellaan (sen saakin kätevästi osarilla hoideltua
wink.gif
vinkiks vaan muillekkin)
Eniten harmittaa se, että se tuli otettua sellasessa paikassa, jonka tiedän olevan kyttien suosiossa -> hyvä suora tie keskellä ei mitään ja 60:n alue..ja mä tietty just sillon unohdin sen ja ajelin vähän reippaammin  
withstupid.gif

Parasta ettei kortti lähteny, yks km/h lisää, ni ois ollu moro...

Motolla 13tkm kesän aikana, eikä sakkoja ole vielä tullut ... mutta tänään kotilolla töihin mennessä kävi väläys
mad.gif

Eikä kyse ollut kuljettajasta. Taitaa tulla posti jossain vaiheessa
mad.gif

Kyllä aika hyvä mäihä on ollut ...
biggrin.gif
bowdown.gif

Ei ole sakkoja tullut eikä ole pysäytetty täytyy koputtaa puuta. Kerran moottoripyöräpoliisi näytti sormella soo....soo kun olin koeajolla. :DTosin olen aika asiallisesti ajellutkin yleensä korkeintaan 20 kmh ylinopeutta. Joskus tietysti kovempaakin ..
tounge.gif

Back