• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko selvinnyt kesän sakoitta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j-10r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko selvinnyt kesän sakoitta? -

• Kyllä olen selvinnyt!

Ääniä: 0 0,0%
  • Varotuksen/sia olen saanut!

• En! (Setä sininen päätti laskun kouraan ojentaa)

• Ääniä yhteensä
    0
tänä ja viime kesänä kertyny maksettavaa yhteensä n. 1100€.kaikki ylinopeudesta.moottoripyöräily, ihanan kallista
kaboom.gif

tänä ja viime kesänä kertyny maksettavaa  yhteensä n. 1100€.kaikki ylinopeudesta.moottoripyöräily, ihanan kallista  
kaboom.gif
Elämä on!

Aikas jännästä alkaa prosenttijakauma muotoutua..omassa ajelu porukassa prosentit on 50/50
biggrin.gif
sanoi:
timmu
Lähetetty Syys. 11 2008,22:23Ei vielä... mut kun alkaa kylmemmät kelit niin tuota rannetta pitää oikoa välillä  
062802moto_prv.gif

Tuo pitää kyllä paikkaansa omalla kohdallanikin
062802moto_prv.gif

En ole neljaan vuoteen saanut sakkoja. Taalla kun niihin tulee lisaksi 3 pistetta paalle, ja 12sta menee kortti vuodeksi, joten kannattaa valttaa!

Vielä kerkee napsahtaan, ajokeliä kun vielä on jäljellä.

Kerran tuli jeparit vastaan ja vilkutti valoja niin helkkaristi........
olikohan mulle.......  
033102bebe_1_prv.gif

062802moto_prv.gif

Yhtään sakkoa ei ole tullut, vaikka noita poliiseja olen ohitellut pyöreiden alinopeusmerkkien osoittamia lukuja reippaammin aika useasti.

Käytännössä ei tule ajettua alinopeutta kuin kiihdytyshetken - kyllä on kivaa.
062802moto_prv.gif

Sain aikanaan BC-kortin väliaikaisen ajoluvan kanssa ylinopeussakon. Oli vähän tuimannäköinen konstaapeli kun ojensin paperilappua etupenkille
biggrin.gif
.
No, sen jälkeen eivät ole sattuneet kohdalle. Eiköhän se mopolla vielä napsahda, mutta ei vielä tänä kesänä

tälle kesälle 18tkm ja kerran pysäytetty pientä juttutuokiota varten, eivät ole muuten olleet kiinnostuneita edes puhalluttamaan.
Viime kesänä 3 kertaa puhaltamaan ilman mitään muuta asiaa.

Pitäisikö palkita itsensä ja lähteä "säästyneillä" rahoilla talvella viikoksi tai pariksi johonkin lämpimään
smile_org.gif

Back