• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko motoristi/moottoripyörän kuski?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mouhja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko motoristi/moottoripyörän kuski? -

• Motoristi

Ääniä: 3 75,0%
  • Moottoripyörän kuski

Ääniä: 0 0,0%
  • Joku muu

Ääniä: 1 25,0%

• Ääniä yhteensä
    4
Nyt näistä vastauksista päätellen ei ole ihan ymmärretty mikä minulla oli ajatusena kun tämän äänestyksen pistin.

Ei tosiaankaan ole kyse mistään kategorioinnista tai siitä että millainen on oikea motoristi, jokainen tavallaan.  
062802moto_prv.gif
Jos esim. minun vastaukseen viittaat, niin kyllä luulen ymmärtäneeni mitä haet. Tosiaan kirjoittamalla ei helposti tahdo saada näkyviin kok ajatusta mikä omassa mielessä pyörii.
Vastasin "joku muu", ja tuolla todella fiksulla vertauksellani hain sitä, että jos väittäisin olevani motoristi niin silloin varmaan sillä sanalla pitäis olla joku erikoisempi merkitys/määrittely.
Esim. kirjoituksessasi "motoristi = kiinnostunut harrastuksena moottoripyöristä" niin kategorisoit sen varran että yhdistät motorismi-termin harrastukseen. Mun mielestä motoristeja voi olla vaikka kaikki jota mp:llä ajaa, olkoon omaa pyörää tai ei.

Ja ihan sama mieltä olen kanssasi, että täällä kaikki tahtoo mennä nykyisin turhaksi paskanjauhannaksi, tai sitten jostain otsikon ulkopuolisesta asiasta alkaa kauhea kädenvääntö. Ei tahdo keskustelut pysyä otsikon mukaisessa asiassa.

Joku vois kernaasti keksiä fiksumman nimen ihmiselle, jolle mopoilu on elämäntapa (ollut jo monta vuotta) eikä vain "härveli" muiden joukossa, jolla liikutaan paikasta A paikkaan B ja ostetaan vain sen takia kun naapurillakin on ja myydään parin suven jälkeen...hyödyttömänä  
tounge.gif

Sana "motoristi" on täysin  
033102ass_1_prv.gif
(varsinkin toi risti), vaan eipä parempaa ole vielä korviin kantautunu.

Katson itse olevani motoristi, koska pidän ihan helv..... ajamisesta sekä itse mopolla ropaamisesta. Pienestä lähtien pitänyt kaikista vekottimista mitkä vähänkin pärisee ja pitää meteliä.
Kaikki mopo ruuvaamiset on opittu vaikeemman kautta, toisin sanoen jotain on hajotettu tai vedetty rystyset auki.
Kokeilemalla oppii!

Katson itse olevani motoristi, koska pidän ihan helv..... ajamisesta sekä itse mopolla ropaamisesta. Pienestä lähtien pitänyt kaikista vekottimista mitkä vähänkin pärisee ja pitää meteliä.
Kuten myös
thumbs-up.gif
Tosin enempi se ajaminen on pääasiassa, kuin se että millä ajaa. Mieluiten toki 2-pyöräisellä, mutta aina se ei ole mahdollista. Samaten ropaamisessa sen tartte edes päristä niin jo kummasti kiinnostaa, joten esim. elektroniikka ja tietotekniikka ovat mekaniikan ohella olleet aina lähellä sydäntä - ja siitä se leipäkin on tuntunut tähän saakka irronneen
cool.gif

Kutsukaa vaikka viherpeukaloksi!!! Ajan pyörällä sillä en paremmasta tiiä!!! (Ehkä jostain, mut ei oo oikee foorumi alkaa niistä asioista tilittelee)
biggrin.gif

En ole motoristi, mutta ajan itse huoltamallani pyörällä, päivittäin. En ole myöskään valokuvaaja, mutta otan paljon valokuvia. En myöskään harrasta kirjallisuutta tai elokuvia, mutta luen kirjoja ja katson elokuvia. En ole urheilija, mutta sopivalle tuulelle sattuessani käyn lenkillä 3 kertaa viikossa.

Teen mitä tykkään, muut saa olla mitä tykkää ja nauttia siitä, ei ole minulta pois, itse asiassa enemmänkin kotiin päin. Joskus kun löytyykin joku joka oikeasti osaa vastata johonkin kysymykseen joka askarruttaa.
Voiko tämän paremmin enää asiaa esittää!!
bowdown.gif

En ole motoristi, mutta ajan itse huoltamallani pyörällä, päivittäin. En ole myöskään valokuvaaja, mutta otan paljon valokuvia. En myöskään harrasta kirjallisuutta tai elokuvia, mutta luen kirjoja ja katson elokuvia. En ole urheilija, mutta sopivalle tuulelle sattuessani käyn lenkillä 3 kertaa viikossa.

Teen mitä tykkään, muut saa olla mitä tykkää ja nauttia siitä, ei ole minulta pois, itse asiassa enemmänkin kotiin päin. Joskus kun löytyykin joku joka oikeasti osaa vastata johonkin kysymykseen joka askarruttaa.
Voiko tämän paremmin enää asiaa esittää!!  
bowdown.gif
Juurikin näin...

Ja toki jos otat paljon valokuvia, niin kyllähän sitä voi silloin sanoa, että harrastaa valokuvausta. Samoin jos käy kolme kertaa viikossa lenkillä, niin voi sanoa, että harrastaa liikuntaa. Näkökanta riippuu juurikin omasta itsestä - jokainen voi itse päättää mitä pitää harrasteenaan. Pääasia, että tekee sellaista mistä itse pitää.

Itse katson harrastavani moottoripyöräilyä - se miksi haluan itseäni kutsuttavan ei ole tärkeää. Tärkeämpää on se, että vedän nyt ajokamat niskaan ja lähden nauttimaan päivittäisen mutkapätkäannoksen. Taitaa se 10 tkm tulla täyteen vielä tässä kuussa...

Back