Jos esim. minun vastaukseen viittaat, niin kyllä luulen ymmärtäneeni mitä haet. Tosiaan kirjoittamalla ei helposti tahdo saada näkyviin kok ajatusta mikä omassa mielessä pyörii.Nyt näistä vastauksista päätellen ei ole ihan ymmärretty mikä minulla oli ajatusena kun tämän äänestyksen pistin.
Ei tosiaankaan ole kyse mistään kategorioinnista tai siitä että millainen on oikea motoristi, jokainen tavallaan.![]()
Vastasin "joku muu", ja tuolla todella fiksulla vertauksellani hain sitä, että jos väittäisin olevani motoristi niin silloin varmaan sillä sanalla pitäis olla joku erikoisempi merkitys/määrittely.
Esim. kirjoituksessasi "motoristi = kiinnostunut harrastuksena moottoripyöristä" niin kategorisoit sen varran että yhdistät motorismi-termin harrastukseen. Mun mielestä motoristeja voi olla vaikka kaikki jota mp:llä ajaa, olkoon omaa pyörää tai ei.
Ja ihan sama mieltä olen kanssasi, että täällä kaikki tahtoo mennä nykyisin turhaksi paskanjauhannaksi, tai sitten jostain otsikon ulkopuolisesta asiasta alkaa kauhea kädenvääntö. Ei tahdo keskustelut pysyä otsikon mukaisessa asiassa.