• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko kohottanut motoristien imagoa viimeaikoina?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AimoPamaus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ryhdistäydyin minäkin. Ajoin 200 km:n iltalenkin vain 5-10 km/h yli rikesakkonopeuden ja kotia lähestyessäni ajoin erään asuinalueen, jossa on läpiajokielto, kautta. Revin hieman soundeja koneesta pudottamalla ykköselle, josta eräs ko. asuinalueella lamppuharjaansa (villakoira) ulkoiluttava pelkurimies (jolla ei ole prätkää, vaan virkkuukoukku, koska muuten hän ei keskisormea näyttäisi) näytti minulle keskisormea. En näyttänyt takaisin, joten päivän ensimmäinen hyvä työ tuli tehtyä. Seuraavaksi teen päivän toisen hyvän työn ja maksan perinnässä olevan viime ajokauden ylinopeussakon. Valtiolta saa n. 12 kk:n korottoman ja kuluttoman maksuajan kun ei heti ryntää sakkoa maksamaan.
Asiaa
tounge.gif

Kun on muutkin laittaneet vanhempia tapauksia, tässä minun:

Löysin lompakon Hesburgerin parkista. Henkkareista omistaja, ja 118:n avulla kaveriin yhteyttä. Ei edes kovin hölmistynyt kun kuuli asian, vaikka useita kortteja ja rahaakin pussissa. Sanoin jättäväni hesen kassalle jos ottavat tai muuten poliisille. Ei kiittänyt.

Löysin kännykän kevättalvella järven jäältä. Katoin nimilistasta "Iskä" ja soitin. Kertoi tyttären asuvan siinä lähellä. Vein puhelimen parikymppiselle tyttärelle. Ei kiittänyt.

Hyvä mieli noista silti jää, kissa kiitoksella elää sanoo vanhat.
Tossa vaiheessa yleensä käydään paskomassa postilaatikkoon,ja jos sattuu vuodenvaihteen juhla-aikoihin,niin sitten ammutaan tykärillä se postilaatikko maata kiertävälle radalle!
tounge.gif
Mä ehkä kävisin viemässä sen vitosen henkilökohtaisesti takaisin ja sanoisin, että kiitos vaan, sä varmaan tarviit tätä enemmän.

En viime aikoina, mutta tapahtui vuosia sitten...
Taisi olla joskus vuonna 97 tai 98 en enää tarkkaa muista. Ja se oli tietysti kuuluisa Jögeva kokoontumisajo Eestissä. Osallistujia taisi siihen aikaan olla tuhat ehkä enemmän, mutta pirun hauskaa oli.
Olimme miekkoseni kansa ruokalassa joka oli tupa täyteen nälkäisiä motoristeja
tounge.gif
ja tungos oli melkoinen.
Yllättäen löysin lompakon lattialta. Koska paikalla olleista ei kukaan tunnustanut olevansa lompakon omistaja ei jäänyt muuta kun etsiä oikea lompsan omistaja. Ei mennyt kauan kun lompakkoa etsivä motoristi löytyi.
Olisitte nähneet kuinka helpottunut ja iloinen hän oli, meinasi onnesta mennä sekaisin koska lompakossa oli tuhansia markkoja (taisi olla ehkä kymppi tonni ) cashia.
Nimittäin kyseinen motoristi oli menossa perheen kanssa kuukauden lomareissuun Eurooppaan ja matka rahat tietysti mukana.
Epätoivoissaan hän oli jo valmis perumaan koko matkan ja palata takaisin Suomeen mutta rehellisen motoristin toimesta(eli minun rehellisestä toimesta
biggrin.gif
) koko perhe pääsi nauttimaan ihanasta lomareissusta.
sport05.gif

Minä tietysti sain "kohtuullisen" löytöpalkkion.
cool.gif

Back