Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En vielä ikinä ole näyttäny keskisormea kellekkään .. pitäisköhän ..
![]()
olin mukana toiminnassa mutta paukuttelin myös putkea keskustassa eli tilanne stabiiliPoimin mannerheimintieltä pudonneen rekisterikilven, selvitin omistajan ja palautin. Keulin myös yleisellä tiellä ihmisten katsoessa.
Pyörällä tulee päästeltyä jengiä tien yli kun sekunnissa on kuitenkin se normi matkanopeus saatu takaisinTähän on pakko kompata.Mä olen suojateiden ritari![]()
Sieltä heruu aika usein iloisia kädenheilautuksia, ja naisväeltä todella viehkoja hymyjä. Unohtamatta sitä, että näin myös muut pääsevät kulkemaan, enkä vain minä. Useinhan pelkkä hiljentäminen hyvissä ajoin, ja pään nyökkäys sivulle, riittää merkiksi. Se muutama sekunti ei ole pois keneltäkään.
Ylästöntiellä ruuhka-aikaan eräs rouva tipautti leukansa oikeinkin alas kun pysähdyin suojatien eteen ja nyökkäsin luvan mennä. Sanoi: "Sä olet kyllä tosi mukava!", josta jäi hyvä mieli pitkäksi aikaa. Oletus kai oli että kaikki mopoilijat on mulkkuja kun niin yllättyi![]()
Kyllä ne samat jonot kiinni saa, joten suojatien eteen pysähtyminen on pieni vaiva.
näin se ilmeisesti menee .