• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut poliisia karkuun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Doggy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Oletko ajanut poliisia karkuun? -

• 1. Olen, jäin kiinni

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Olen, en jäänyt kiinni

Ääniä: 2 20,0%
  • 3  En ole

Ääniä: 8 80,0%

• Ääniä yhteensä
    10
En ole ajanut.

Tosin (jo vanhentunut tapaus..) kun eräänä loppukesän iltana silloiseen kotiini eteläisessä Suomen kaupungissa ajaessa reipasta ylinopeutta ajen ajoin kolmen auton letkan ohitse.

Sen jälkeen kotitalon nurkan taakse vakipaikkaan moto parkkiin ja sisään. Sisältä näin -ilmeisesti keskimmäisen auton niistä kolmesta- siviilipirssin menevän talon ohitse mitä poliisiLada kulki.

Hmm... Saisi olla sellainen vaihtoehto, että 'En ole ajanut karkuun, mutta perässä polliisit ovat turhaan kaahanneet'.

Tyhmää oli ajaa ylinopeutta. Ehkä tuosta olen jotain oppinut, oli silloin tuo ohitus ihan pelkkä päähänpisto. Se vain tuntui siltä, että nyt mennään. Ei mulla ole mitään perustetta tuolle omalle kaahaukselle.  
withstupid.gif

On aivan sama, millä poliisi ajaa sinua takaa, sillä hän ei ole yksin: radiota nopeampi et ole koskaan.
Selvyydeksi sanottakoon, että Bemarini ei enää ole virkakäytössä.

Aika omituinen äänestys.

Entä oletko varastanut kaupasta?

Oletko pahoinpidellyt jonkun?

Mitenkäs on seksin saaminen, oletko joutunut väkisin ottamaan?

On teillä jutut.    
omg.gif
Ihmettelysi olisi hyvinkin perusteltua, mikäli abstraktista raiskauksesta, esimerkiksi yhdyntäliikkeiden teosta yksin korpimetsässä saisi raiskaustuomion. Tai nyrkin puimisesta tyhjässä talossa saisi tuomion pahoinpitelystä. Tai käden sujauttamisesta povitaskuun saisi varkaustuomion silloinkin kun käsi on tyhjä etkä ole edes kaupassa.
Ihmisen, joka arvioi tekojensa seuraukset päiväsakkolaskurin avulla voi olla joskus vaikea tajuta noita eroja.

On aivan sama, millä poliisi ajaa sinua takaa, sillä hän ei ole yksin: radiota nopeampi et ole koskaan.
Selvyydeksi sanottakoon, että Bemarini ei enää ole virkakäytössä.
Vaikka konstaapeli olisi tunnettu pesäpalloilija, jää luurin heiton nopeus ylimmilläänkin alle 150 km/h:iin.
Teoriassa suurissa asutuskeskuksissa on mahdollista, että radion avulla hälyttää myös toisen partion, mutta 99.9% osuudella Suomen tiekilometreistä se ei ole mahdollista.

No miten sen nyt ottaa. Kilpaa ajoin siviili mondeon kanssa turun moottoritiellä välillä tuomarilan liittymä - Kehä I perkkaa.
Pysähdyin kyllä kun diskovalot alkoivat vilkkumaan. Rajoitus 80km/h mulla 129km/h ja 100 alueella mulla 142km/h.
Lappu lähti. Ei kelvannut selitykseksi, että yritin pitää turvaväliä siihen takana tulleeseen mondeoon.
Tää kävi muistaakseni vuonna 2000.

Aika omituinen äänestys.

On teillä jutut.    
omg.gif
Oletko puhunut puhelimeen autolla ajaessasi?

Oletko ylittänyt kadun päin punaista valoa?

Oletko ajanut polkupyörällä ilman kypärää?

Onko autosi tai moottoripyöräsi käynyt tyhjakäyntiä yli 2minuuttia?
Häkkiä, pekkaa ja pamppua kriminaaleille!

Aika omituinen äänestys.

On teillä jutut.    
omg.gif
A. Olen markkinoilta pöllinyt seiskaluokalla vilkkuvan avaimenperän ja rulettipoletteja,koulusta nussin punaisen tussin kun olin opettajana.
B.Olen ollessani parikymppinen,kevyellä yläkoukulla poskipäähän a.15 000 mk
C.Kerran panin kännistä tanskalaista vaikken edes halunnut

Entä sinä,onko mitään syntejä tullut tehtyä?
Itsetyydytys ei muuten ole syntiä vaikka minäkin sitä harrastan
smile_org.gif

Ajettu on, karkuun päästy.

Noissa vauhdeissa turha pysähtyä, kun muuta kerkeä havaitsemaan että pyörä oli tumma.

Wruuuuuuuuuuum
sport05.gif

Eilen pari vihreäpukuista portugalilaista heilutti iloisesti samalla, kun ohitin kymmenkunta autoa ja rekan kerralla. En tuntenut tyyppejä, joten jatkoin matkaa seuraavasta oikealle, kun kerran navigaattori käski.

Jälkeenpäin tuli mieleen, että voisivatko ne olla poliiseita, vaikkei sinistä näkynyt missään.
nixweiss.gif

Aika omituinen äänestys.

On teillä jutut.    
omg.gif
Tulkitsen kommenttiasi niin, että haluat tyytymättömänä huonoihin kysymyksiin vain ja ainoastaan sinulle suunnatun kysymyksen: "Oletko jo lakannut hakkaamasta vaimoasi? Vastausvaihtoehdot ovat kyllä tai ei."

JOvvainenou...
sport05.gif

Mutta hälytysajossa ajaneet poliisit olen vahingossa meinannut ajaa kiinni....
wink.gif

Vastasin äänestykseen en ole, mutta kerran, 90-luvun alussa, kun olin opiskelemassa, olin kiirehtimässä autolla ex-duunipaikalle, josta piti lähteä saunailtaan. Ajelin aika reipasta vauhtia, koska oli kiirusta. Huomasin peileistä, että autoni taakse ilmaantui Mazda 626 henkilöauto. Ajattelin, että kuka perkele just nyt haluaa skabata mun kanssa...
tounge.gif

Nostin pikkasen vauhtiakin, mutta Mazda pysyi kannassa. Mitään hälyvaloja eivät vilkutelleet. Vasta kun käännyin duunipaikan pihaan(oltiin ajettu pari-kolme kilsaa peräkanaa ja käännytty monista risteyksistä), aattelin, että taitavat olla polliisit, perkkele. Noh, auto parkkiin duunipaikalle, jossa jo duunikaverit mua oottelivat ja Mazda pysähtyi autoni taakse ja pelkääjän paikalla istuva konstaapeli heilutti mulle stop-tikkaria, vaikka mulla oli jo auto parkissa...
biggrin.gif

Siitä sitten autoon istumaan ja sakkolappua odottamaan. Duunikaverit virnuilivat auton ulkopuolella... Kysyin poliiseilta, että miksette aiemmin mua pysäyttäneet?? Sanoivat mielestäni jopa pikkasen noloina, etteivät saaneet mua kiinni, eli kait tuo jonkinlainen pakeneminen sitten oli. Sakot tosin sain vain ylinopeudesta. Pomo ja muut virnuilivat mulle koko illan, että musta on tainnut tulla tärkeä ihminen koulussa, kun tuun saunailtaankin poliisisaattueessa!
tounge.gif
biggrin.gif

Nuorna miesnä ajoin 100 kuutioisella Suzukilla, soratiellä. Tiesin yrityksen epäonnistuvan, mut olipahan kivaa mennä piipaa saattueessa. Kustannus 520 mk.

Olen kerran tarjonnut pyöräpoliisille vedonlyöntinä paikasta a paikkaan b leikkimielistä kilpa-ajoa. Jos minä aiemmin perillä niin posliini tarjoaa pullakahvit, jos hän aiemmin perillä niin saa kirjoittaa sakon ja annan korttini. Ei lähtenyt...
omg.gif

Back