• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee?

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee? -

• Olen

Ääniä: 5 55,6%
  • En

Ääniä: 4 44,4%
  • Seliseli

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    9
Italia, Pontenelle Alpi - Venize.  262 km/t navin mukaan. FJR ei enempään pysty. Rpm 9500. Saksanmotarit on perseestä..., tosin eipä osittain rajoituksia.  1.6.  uudestaan...  
062802jumpie_prv.gif

moottoritiellä 247kmh mittarinmukaan ja reserviä olisi vielä ollut. sakkojen pelko pisti hiljentämään..

No nyt melkein! Viikko sitte. Tai no viel pyörä kiihty mut oli jo nii hidasta se kiihtyminen ja ei ollu rajottimelle enää mmontaa kierosta. on se kivaa
thumbs-up.gif

Suzukillani (GSx 750ES -87) kokeilin moottoritiellä pikaiset, että paljon kulkee, noh se kulki sen mitä olen lukenutkin vain vähän päälle 200km/h, sitten loppuu vaihteet
sad_orig.gif
, ei se mitään eipä suomessa paljoa suurianopeuksia tarvita, muutenkin kun tykkään mielummin mutkista.
062802moto_prv.gif

Pikku hondilla, niin twinillä kuin fourillakin on tullut ajettua niin lujaa kuin rakkine kulkee, mikä ei kyllä ole paljon... vifferillä ei. Sen verran itsesuojeluvaisto ja poliisin pelko tulee jossain vaiheessa mukaan.

255 km/h GPS:n mukaan Kiltsin kentällä... Olisi kulkenut kovempaakin muttei uskaltanut enää vääntää. Tixtexit lepattivat siihen malliin että pelkäsin lähteväni lentoon....

Olen ajannut kovaa ja mutkat suoriksi. Mutta en ole vielä ajannut pyörän huippu vauhtia. Tänään ajoin Kouvolasta ja ohitin muutaman rekan siinä samalla. Kaasukahva taisi vähän lipsahtaa ja taisin ajaa 140 km tunnissa. Mopon huippu nopeus on 220 km tunnissa. Hauskaa oli ajaa kovaa tukka heiluu kovassa tuulessa. Unohdin sanoa mulla on Suzuki GSX 750 v 83. Se toimii vallan mainiosti ja hyvin kulkee autot jäävät jälkeen kun mä sillä kaasutan eteen päin.

sport05.gif
033102beer_1_prv.gif

hmmh, näsärillä taisin joskus päästellä sen 150kmh mitä kulki alamäkeen monenkilometrin "kiihytyksen" jälkeen
062802moto_prv.gif

Nykyisellä tais kerran lipsahtaa alkuvaiheen totutteluajos neljänneksen yli sallitun motarilla.
crazy.gif

Kauan kauan sitten mittarin mukaa hiukka yli 300. Pyörässä olisi ollut vielä ihan hiukan varaa, miehessä ei. Ja tietenkin Saksan maalla isolla turbolla.

Enemmän kovaa hommaa oli ajamisen kanssa tuolla H-D:lla hiukka yli 200, se jo todella jännitti vaikka oli siihen rakennettukin. Nykyisellä mennään mittarin mukaan max 140, se riittää mun vauhdeiksi.

Edellisellä olen, lentokentällä järjestetyssä tilaisuudessa. Nykyisellä ei ole vielä ollut tarvetta/mahdollisuuksia...liikenteen seassa en ala leikkimään.

Back