• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee?

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee? -

• Olen

Ääniä: 5 55,6%
  • En

Ääniä: 4 44,4%
  • Seliseli

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    9
En ole, enkä aja
smile_org.gif
.

Öh... Joo olen.. Suljetulla alueella on tullut tähän mennessä jokaisella pyörällä ajettua niin kovaa kuin kulkee noinniinkuin realistisen kiihdyttämisen jälkeen... Nykyisellä on sitten jo kokeilematta, katsotaas pääsiskö johki lentokentälle kesällä tai jotain..
062802moto_prv.gif

noh jotain 270 mittarin mukaan.sen jälkeen ei enää ilmeisesti pää kestä ajaa lujempaa vaikka pyörä ehkä vähän vielä kiihtys.eli en ole ajanut täysiä..

Hmm, penkissä mopon mittari pyrkii jo toiselle kierrokselle ja kait sitä saksaan tarttee muutaman kuukauden päästä lähteä kokeilemaan...

Edellisillä mopoilla on vedetty tappiin asti ja autolla saksassa 240kmh mittariin/237kmh gps. Ei vaan kulkenut lujempaa, joten ajoin sen suoraan ruotsiin viriviripajalle
biggrin.gif

Saksassa edellisellä R suzukilla mittarinopeutta 285 ja seuraajalla huolttiksella huomasin että reppu oli lähes tyhjä. Ei kestänyt vetskat oikein kiinni. Nykyisellä jammulla hät hätää 200km/h (tähän mennessä)
062802moto_prv.gif

En ole. Reilu 200km/h on mittarissa silloin tällöin vilahtanut, mitä lie kulkis jos oikeen puristais...  - oikeestaan ihan sama tolla laitteella.
biggrin.gif

Yllättävän moni on laille kuuliainen kun ulkomailla ajaa kovaa.
Itse en "tykkää" kaahailla , mutta olen ajanut vahingossa yli 200km/h koeajo pyörillä muutaman kiihdytyksen.
sport05.gif

Back