• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee?

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee? -

• Olen

Ääniä: 5 55,6%
  • En

Ääniä: 4 44,4%
  • Seliseli

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    9
Kyllä on kaahattu niin lujaa, kuin laittesta irti sai....ja laillisesti. Tankin päällä maaten IC56 m-1960 otti mittariin 110. Siinä vaiheessa puuttui tehonrajoitin peliin.

Tommostahan oli nuorena ihan pakko kokeilla, onneks en ole enää nuori. Uskon pyörän kulkevan sen mitä luvataan, miksen uskoisi.
Flygarilla tuli nuorena tehtyä oma kulkuneuvojen nopeusennätys. Pystysyöksyssä kuubalaisen puolikkaan jälkeen motti päällä ja suurilla lapakulmilla yli 400km/h.
blush.gif
Vetovaihe olikin sitten luku sinänsä G-voimien suhteen.
eek.gif

Nykyisillä väleillä 265km/h, oli jo kierrokset punasella, menee varmaan 270km/h ennen rajoitinta. Kiihtyy hiiiiiiitaaaaasti tuossa vaiheessa.
sport05.gif

Höh. Eihän tuo kovin kovaa kulje. Kovempaakin on tullut ajettua

Niin, kovin laitehan on fillari. Moni sillä on ajanut niin kovaa kuin pystyy mutta kukaan ei ole ajanut niin kovaa kuin sillä pääsee  
biggrin.gif
. Muilla räpättimillä sekin lienee tehty.

Lähes kaikilla mitä mulla on ollut, olen tappiin saakka ajanut. Isolla Zetorilla ja nykyisellä en ole kokeillut.

Juu, "tuppi nurin" on tullut ajeltua, olipa vielä GPS mukana joten sai huiput kapulaan. Vaikkei se kovin kauhee vauhti ollutkaan, niin jännää oli
tounge.gif

No kerran kun kokeiltiin suljetulla soratiellä niin jäi GPS:ään 198, sen enepää ei menny. Jännä homma kun löysällä soralla rupee suttaamaan tyhjää jossain 170 kohdilla
smile_org.gif

Back