• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee?

Oletko ajanut niin kovaa kuin pyöräsi kulkee? -

• Olen

Ääniä: 5 55,6%
  • En

Ääniä: 4 44,4%
  • Seliseli

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    9
Heh, olen joo, Jassu muistanee kuinka hurjaa vauhtia edettiin.

Mutta ajoin mä Kawallakin niin perkuleesti, tosin ei sekään mikään sähäkin peli ollut.

Nykyisellä Suitsalla ei yksinkertaisesti uskalla koittaa, tokkopa sekään hirmu kovaa kulkisi, mutta en saakeli kokeile.

Ekkö kerenny  
biggrin.gif
Jep, reserviä jäi.
wink.gif

Yleisellä moottoritiellä kokeilin kerran, enempää ei ottanut eli kai se täysillä meni.
smile_org.gif

Ai niin se nopeus: 121 jäi sigmaan huipuiks. Edes nollatoleranssi ei motarilla pelota.
biggrin.gif

Pitihän sitä viikonloppuna Laajoen suorilla kokeilla miten Bulu kulkee.

Ja kulkihan se.

...helevetin epävakaasti...
crazy.gif

Äänestys yllätti, eikö kaikki muutkaan ole vielä kokeilleet
omg.gif

Ihan tappiin ei ole ajettu(vielä)...tosin Saksassakaan ei ole mopolla käyty...ja  kerran olin melkein suljetulla alueella kun vaimo sanoi ettei sun tarvi nyt lähteä mihinkään
tounge.gif

Enpä ole kokeillut, tuo tauti on jäänyt. Muinoin kokeiltiin ja voblailtiin riittävästi.  
cool.gif

Hontaan sai 170 mittariin, kun oikein pirusti puristi, suska ei mennyt kuin 160, sitten muuttui runko makarooniksi, pikkuguzzi kulki 145, mittarinsa mukaan, jammu olikin vissiin nopein, 235 mittarinopeutta, Lariolla 160 ja menohaluja olisi ollut jäljellä. SP:tä ja K100:sta ei ole kokeiltu, ihan riittävästi kulkevat molemmat, aina perille asti.  
wink.gif

En ole ajanut. Saksassa kerran 230 jotain mittarin mukaan. Eli oikeaa nopeutta ehkä 210, max ~260:stä.. Jos noiden lukujen tuijottaminen vähän hillitsis pyöränvaihtohaluja.. Ainakaan numeroiden perusteella nopeammalle pyörälle ei ole tarvetta
biggrin.gif

Edit:
Skeleton, kliks

Ei oo uskaltanu ku nelosella jo otti tuollaset +200  
062802moto_prv.gif
, mitähän noi zetorit oikee kulkee kun viäntää kutosella täysii meneen:cruising: ?

Yhdellä ex pyörällä tuli kokeiltua. Mittarin mukaan 195 se kulki, kun oikein venytti ja pyöränä oli Honda Revere. Paikkaa en muista, mutta sen täytyi olla joku rata tms. koska yleisellä tiellä ei saa ajaa niin lujaa
talktohand.gif

en ole. olen kyl käyny saksassa joten ei oo jääny edes homman laillisuudesta kiinni. en vaan ole tuntenut tarvetta kokeilla.

edit: no osittain seliseli, yli 140 nopeuksissa kattamattoman pyörän viehätys katoaa nopeasti

Vain 4. vaihteella. Suljetulla alueella liikaa ruuhkaa, ei uskaltanut enempää.. Kai tää on sitten seliseli- osastoa...
sad_orig.gif

Tcattia kokeilin hakiessa että menee 210 uber, siis Saksassa. toista pyörää (Ryynö) hakiessa 5. tappiin. joku 260 vilahti. sitten a-baanassa oli mutka ja petti pokeri
biggrin.gif
. totesin että koneessa on kaikki tallella joten kulkekoon mitä tehdas ilmoittaa... pykälä kerrallaan. ensi kerralla sitten 300 ? (never... ja express-bussia en osta)

Viimekesänä Euroopasta kotiin palaillessa onnistuin ajamaan yli 17km pätkän kertaakaan kaasua nostamatta... Ja GPS näytti matkahirviön huipuiksi n. 170km/h  
biggrin.gif

Saksassa muutama vuosi sitten Sevenfiftyllä 190 km/h mittarinopeutta, enempää ei kulkenut tuulisella säällä... Tuhatkunta kierrosta oli matkaa punarajalle eli olisi varmaan paremmissa olosuhteissa mennyt sen 200 mitä pyörälle on aikanaan testeissä mitattu.
Radalla on myös menty kaasu auki, nopeudet kuitenkin melko vaatimattomia ( esim. Motoparkissa n. 170 km/h, ei ehdi kelata enempää )

Back