20 vuotta sitten autokoulu oli sevverran kaukana(24km) ,ettei oikeen viittiny kävellä ja linjapiilitkin meni vaan kerran päivässä ,joten eihän sinne päässy kun autolla tai kevarilla...Jätin auton metsätien varteen muutaman kilsan päähän ja kävelin lopun matkaa... Inssin jälkeen ,kun olin "toispaikkakuntalainen",jouduin hakeen kortin toisesta nimismiespiiristä,jonne oli matkaa taas tuhottomasti ,joten sinnekkin ajelin pelkkä paperi povarissa korttia kuittaamaan. Nimismies ,joka ny sattu oleen isän opiskelukaveri ja muutenkin perhetuttu,kysy tiskillä ,että tulinko autolla? Meikä sano etten tullu ja kanslisti leimas uuden uutukaisen korttini nimismiehen virnuillessa vieressä. Juur ,kun olin menossa ovesta ulos,tää ukko huikkaa perään,että ajahan sitte varovasti kotio,johon meikä ,että ajan ajan! Voi ..rkele sitä naurunremakkaa! Nuppi punotti viel kotonakin kun olin noin helppoon menny...!Kyllä maalla oli mukavaa...tosin maalla asun vieläkin ja oon just ostamassa mopoo pojalle (11v),tosin sillähän EI ajeta muualla ,kun mökillä yksityisteillä.....!