• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olenko mä viimeinen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja m3ll0n
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nou hätä vielä. Viime vuonna otin vasta toukokuussa liikenteeseen ja oli tosi kiva lähteä ajamaan, ei palellu, hiekkatietkin kuivia, asfalttitiet puhtaat ja pitoa kuten kesällä. Eipä harmittanu vaikka muut kaverit oli jo kuukauden ajelleet siihen mennessä.
Nuorempana piti aina ottaa 1.4. liikkeelle kelistä huolimatta, pahin polte päästä heti liikenteeseen on jo takana, vaikka uusi nahkapukukin tuli juuri hommattua.
buttrock.gif

Mopo vielä pajalla eikä osista tietoakaan... Täytyy pistää hihat heilumaan kovemmin jotta saa valmiiksi vapuksi...

pah... vähän kun jaksaa odottaa niin on tiet putsattuna ja lämpöäkin sen verran ettei tarvii pilkkihaalaria pitää nahkojen päällä..
tounge.gif

ens viikolla ajattelin aloittaa
062802moto_prv.gif

No et ole viimeinen, mun aikataulu näyttää siltä huhtikuun osalta, että otan vasta vappuna pyörän ajoon. Mutta sitten aionkin ottaa menetetyt kilometrit takaisin korkojen kera.
062802moto_prv.gif

Lumet katosivat, joten moottorikelkkakausi piti lopettaa. Siitähän alkoi sujuvasti motskarikausi.
smile_org.gif

Syksyllä vastaava yhtä nopea sinksaus on kyllä mahdoton
confused_orig.gif

Ei minkäänsortin kiirutta, vasta tossa ohjauslaakeria kiristelin kun sain tehdyksi oikeensorttisen työkalun.

On siinä jotain pientä säätöö tarkoitus tehdä, sitten toukokuussa joskus ajoon tai ei sen väliä vaikka kesäkuussa, ootellaan että lämpenee hiukan ja mutkat puhdistuu hiekasta.

ai ai. mä menin tekemään sen vihoviimeisen virheen mopokuumeen kannalta...
sad_orig.gif
Mä meinaa pesin pyöräni. sit vähän käytin sitä ja sit ajoin n. 3m talliin... Ajokuume pomppas heti kriittisille lukemille eli sinne +42 asteen hujakoille. Ei malta enää
crazy.gif

juu ihan tuttu homma ite sain kans vast äskettäin kasaan pari vuotta osina olleen pyörän ja heti oli päästävä tielle ku kävi vaik säädöistä ei vielääkään oo varmuutta lisää hiluja kasataan.....

Joo-o mopo "pitäis" hakee viikonloppuna, vaan täytyy nyt vielä kerran miettiä asia läpi. Ei tonne kylmyyden keskelle mikään kiire kyllä ihmisellä pitäis olla
confused_orig.gif

Mutta onhan se
062802moto_prv.gif
ihan ihanaa
blush.gif

JOVAIN!

Eläs sie kuule ole hopsusti, se vain on kun ajankanssa thulee noi ajokelit, en ou miekään vielä alakanu enempi ohjastelemaan kun ei ou sopivia säitä pitänyt. Jyykeänperällä poikkesin tiijustelemass vaan sielläki ol vielä talavi, ainaski oli tuolloin 2.-3. tätä kuuta. Nytki o vielä ku kelikameroita vahtasin, lunta thulee ja thuulee kovin.

thumb_IMG_1415m.JPG

Lähemma sit taas kun sulat on tiet muuallaki kun täälä keskisuomesa

Hih, meikällä kotilossakin vielä nastarenkaat
omg.gif

Honda pärähtää tulille vasta tuossa Wapun jälkeen
062802moto_prv.gif

Back