• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Olenko mä viimeinen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja m3ll0n
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sanoivat aamulla, että pohjoisessa oli tullut 20cm lunta.
ghostface.gif

*huoh*

et ole viimeinen. eilen piti ottaa käyttöön, mutta alko sataa räntää! kenties sitten tänään..

Pyörä on kaverin tallissa ja kaveri matkoilla, ei oikein osaa edes sanoa milloin tulee. Ei tässä kai mikään kiire ollutkaan.

Kausi avattu maaliskuun lopulla ja siitä alkaen joka päivä pärrätty. Eilen aamusta tiet aivan jäässä Vantaan korkeudella.
Pisti hetkeksi miettimään hommelin mielekkyyttä, kun takapää
luistellen mutkasta ulos pörhälsin - onneksi vain hetkeksi ..

Kerkiäähän tuota kun ei ole kovin kylmästä tykkäävää sorttia ja koulukin painaa vielä päälle sen verran ettei nyt oikeen ehtiskään.

Et todellakaan oo yksin...täällä lähtee liikenteeseen vasta 2.5., kumppani ei halunnut ottaa aikaisemmin kun vakuutuksissa pihistää eikä bonusten takia tarvii pitää kuin 4 kk 3 viikkoo, joten täytyy lukee vaan Orggii viel kaks ja puol viikkoo et saa tyydytettyä himoonsa...
sport05.gif

062802moto_prv.gif

inlove.gif

.... äääh...
vapun jälkeen vasta ajelulle...

mopon huollot  vielä vaiheessa/kesken...

lookaround_orig.gif

Onko mulla kohtalontovereita vai oonko mä todellakin viimeinen
Sinänsä ihmeellistä että edes kysyt tuollaista, kun jo monessa threadissä on todettu että toukokuussa joillakin vasta alkaa. Nythän on vasta huhtikuun 14.

Itse lähden liikenteeseen 2.5., jos tiet ovat silloin sulat. Lämpötilalla sinänsä ei ole mitään väliä, siitä ei ole kyse. Autossakin on vielä nastat alla ja en ainakaan tällä viikolla ole vielä ajatellutkaan niitä pois vaihtaa. Talvihan nyt on prkl... Liikenteessä olen nähnyt tasan tarkkaan kaksi piikkiä.

Puhumattakaan pohjoisemmassa asuvista...

Aurinko paistaa ja tänään pitäisi päättyä meikäläisen piinallinen odotus. Eli pärrä ajoon ja kilometrejä alle
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif

Huh, nyt alkaa tekeen jo pahaa kun kalenteri näyttää toukokuunkin osalta niin pahalta, ettei ennen 18.5 kerkeisi oikein ajeleen..

Back