NOx
MotOrg ry jäsen
hidas57 sanoi:Niin, ja vasen puntti.
Siinä kokoluokassa, jossa tuolla on merkitystä, on kävelykin hankalaa. Toisaalta aikuisviihdeteollisuudessa on sarkaa kynnettäväksi hyvää korvausta vastaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hidas57 sanoi:Niin, ja vasen puntti.
Mukulana mopolla (ja piikilläkin melkein) ajettiin tietysti ympäri vuoden ja ainahan se takapyörä oli mutkissa siinä sivulla luisussa ja jalka tietysti maassa. Suurin osa halusi ajaa jotain lenkuraa siten että kurvit vasemmalle mutta mulle se ei ollut luontevaa vaan menestystä tuli oikealle kaartuvissa lenkuroissa. Nytkin asfaltilla on luottoa enemmän oikealle kaartuvissa mutkissa.TA sanoi:Mukulana jäällä lätkämailan kanssa helpompi kantata vasemmalle kun pystyi ottamaan mailasta tukea. Olisiko jäänyt jotenkin mieleen rohkeampi kanttaaminen vasemmalle.
Go-Za sanoi:Mun mielestä on kaikista helpointa ajaa suoraan!
Laskettelussa ja mopoilussa on tosiaan samoja tuntemuksia tosin mäessä uskaltaa meikäläinenkin löytää omat rajat, mopoiluun vaatisi kyllä rata-ajoharjoittelua jota ei ole ainakaan toistaiseksi. Mäessä on mulle sama kumpaan suuntaan kääntyy mutta mopolla oikealle on luontevampaa.heikkiR100R sanoi:Sama ilmiö vielä selvemmin esille suksilla kantatessa, vasemmalle selvästi helpommin tai luontevammin.
Aivot ja kroppa vain toimii jostain syystä näin. Pyörällä lievemmin. Olen oikeakätinen.