Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sky sanoi:Eilen kävin ajeleen tuossa merisatamassa yms muuta citypäristelyä ja oli muuten kaasukäsi aivan puuduksissa. Tuntuu olevan toi kyläpäristely pahinta myrkkyä... Nopeassa kurvapätkä ajossa ei oo pahempia ongelmia ja motarisiirtymillä auttaa kun välillä nojaa kyynärpäillä polviin.
Murina sanoi:Verenkierto ongelma? Alkukaudesta vedetään hirveellä seisokilla menemään niin ei ranteessa sitten kierrä kunnolla. Varsinkin kun on äRäRäR![]()
Lyhyesti sanottuna sitä kaasukahvaa tulee vain puristettua enemmän kuin vasemman puolen tuppia.

sky sanoi:
Jos oisin rahoissani niin kokeilisin tuollasia. Maksavat tosin n. 200€Mulla puutuu kumpikin käsi...
![]()

battaglin sanoi:Ajoin tässä viikolla päivän aikana noin 700 km. Ja kaikki muut paikat kestivät matkan aivan loistavasti paitsi kädet, kyllä sitä loppumatkasta jo odotti, milloin alkaa kotitalo näkyä. Vaikka minulla on kaasupuolella se motonetista ostettu muovinen lepuutaja, niin siitä huolimatta alkoi ajaminen olla tuskaa.Ehkä vakionopeussäädin on jonkinlainen vastaus tuohon ongelmaan tai sitten vaan ongelma johtuu harjoittelun puutteesta![]()
JSK sanoi:Itse olen ajanut yhden SS1000 (1652km) -96 gixxerillä ja kädet puutu kuten aina pitkillä matkoilla. Mutta yllätyksenä tuli H*elvetin kipeät polvet 600-700km jälkeen. Oli pitkä matka odottaa kotimökin näkymistä..![]()
Juhis sanoi:Taitaa mennä lähemmäs 300€ tllien ja postien kanssa..
Vähän kyllä mietin, että pitäiskö silti hommata tälläset.
Ku toisaalta ne menis sitten aika moneen muuhunkin japsikyykkyyn..
Mnkälaiset ovat käytännössä, luistaako liitoskohdista ja saako noihin tankopainoja kiinni? Kalliit eivät kyllä ole, mutta kiinalaiset...willik sanoi:Danmoto 3d clip-on
Noilla hävis omat käsien puutumiset ja muuttu rr pystypyöräksi.