Ohittavan motoristin tervehdys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MattiR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ohittavan motoristin tervehdys -

• Juohevasti vasen käsi sivulle

Ääniä: 0 0,0%
  • Reipas koko käsivarren heilautus

• Sormien nosto kahvalta

• Pään nyökkäys

• En morjesta ohittelevia

• Ääniä yhteensä
    0
Ajattelin tässä aikani kuluks kysäistä teikäläisten tyyliä morjestaa ohittelevia motoristeja.  
biggrin.gif

Vai liekkös tuo useinkin ylläri, että joku on tulossa takaa ohitsesi?
lookaround_orig.gif
Mitä,pitääkö päästää ohi? Ja jos joku yrittää,silloin käännetään kahvaa ja karjutaan kypärän sisälle että: Stanan pikkunousukas,täältä pesee ja keulitaan ohi
tounge.gif

Kai se käden nosto on helpoin
biggrin.gif

Tulee vielä aika jolloin motoja on niin paljon, ettei kukaan viitsi morjestaa. Itse moikkaan sormia nostamalla ja oikealla jalalla, kun ohitan.
kaboom.gif

Yleensä moikkaan vasenta kättä heilauttamalla, riippuu tilanteesta. Välillä tosin ei tule moikattua lainkaan koska katseeni on niin "lukittunut" tiehen ja omalle kaistalle niin en huomaakkaan toista motoristia.

Muutenkin tuntuu yleistyvän motoristien kohdalla tahallinen moikkaamatta jättäminen.

ei tuu moikattuu enään ku tuttuja tuolla liikenteessä
tounge.gif

ei oo mielenkiintoo nostella kättä jatkuvasti ei siin oo järkee.
lookaround_orig.gif

JOVVAIN....
sport05.gif

.......Naaaaa, IKINÄ en jätä moikkaamatta jos minua tervehditään, on se sitten vaikka pappamopoilija mutta itse yleensä olen NOPEAMPI jolloin aina tilanteen mukaan joko "käsi päähineeseen" tai sitten rento pyöräytys niikus sulismailalla lyönti..
biggrin.gif

Motarillakin yleensä tuikkaan viheriön välistä ja jos toinen ei huomaa niin ei sitten !

Painottasin jotta tilanteen mukaan sitä tervehitään, vaikka sitten katseella....
wink.gif

8DX7LM8U.jpg
Samoilla linjoilla
buttrock.gif

Back