Ohittavan motoristin tervehdys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MattiR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ohittavan motoristin tervehdys -

• Juohevasti vasen käsi sivulle

Ääniä: 0 0,0%
  • Reipas koko käsivarren heilautus

• Sormien nosto kahvalta

• Pään nyökkäys

• En morjesta ohittelevia

• Ääniä yhteensä
    0
Parkkiin pientareelle, asento ja kättä visiiriin. Seurataan katseella kunnes häipyy näköpiiristä.
idea3.gif

Pohjanmaan lakeuksilla venahtaa reissut joskus pitkiksi. Kannattaa lähteä ajoissa.

Joo...siis heilautan kättä. Aika harvinainen tilanne kuitenkin.

Kädellä tai jalalla morottasin, jos vaan kerkeen huomata, että sieltä joku työntää eelle..
biggrin.gif

Ymmärsin tietenkin kysymyksen taas väärin...
Pitäis varmaan mennä nukkumaan. Mut enihöö...

Viime kesänä ohittamani motoristi huito vasurillaan
multa nopeudet pois itäväylällä, kun edessä oli tutka.
bowdown.gif

Siihen se vasuri sivulle kelpaa ainakin hyvin...

Jos on joku ohi tulossa, niin ilman muuta! Olen kiitollinen kaikille tutkanpaljastimille... Eiköhän ruveta kaikki ajamaan vähintään tuplat rajoituksiin nähden..

Vasen hanska ykkösvaihtoehto, mut sitten nyökkäämällä jos on just sillä hetkellä vasurilla muut puuhat meneillään.

Moikkaatteko muuten moottoritiellä ajaessanne vastaantulevia motoristeja? (siis jos vauhtia on sen verran että uskaltaa vielä huitomaan alkaa...
wink.gif
) Oon laittanu merkille että aika harva moikkailee motarilla vastaan tullessaan, ite kyllä pyrin lapaa heilauttamaan sielläkin
smile_org.gif
Pienemmillä maanteillä/kaupungissa kyllä näkyy lapa nousevan jokaisella vastaantulijalla
smile_org.gif
,joka olikin muuten tässä keväällä (itse ajamisen lisäksi) yks niistä asioista joista tuli helvetin hyvälle mielelle ekoilla ajolenkeillä!
smile_org.gif
Eli "keep on moikking"
tounge.gif

En morjesta.
Tietä annan kiltisti.
Olen funtsinut, että sillä ohittajalla on parempaakin tekemistä niissä vauhdeissa kun vastailla tervehdyksiin.
tounge.gif

Vasen hanska ykkösvaihtoehto, mut sitten nyökkäämällä jos on just sillä hetkellä vasurilla muut puuhat meneillään.

Moikkaatteko muuten moottoritiellä ajaessanne vastaantulevia motoristeja? (siis jos vauhtia on sen verran että uskaltaa vielä huitomaan alkaa...
wink.gif
) Oon laittanu merkille että aika harva moikkailee motarilla vastaan tullessaan, ite kyllä pyrin lapaa heilauttamaan sielläkin
smile_org.gif
Pienemmillä maanteillä/kaupungissa kyllä näkyy lapa nousevan jokaisella vastaantulijalla
smile_org.gif
,joka olikin muuten tässä keväällä (itse ajamisen lisäksi) yks niistä asioista joista tuli helvetin hyvälle mielelle ekoilla ajolenkeillä!  
smile_org.gif
Eli "keep on moikking"
tounge.gif
Motarilla moikkailen joo jos ehdin huomaan vastaantulevan pyörän. Mulla taasen ekat ajot 16.4 vaikkakin vaan Helsingistä Espoon Siikajärvelle, tosi harva moikkaili takas.  
nixweiss.gif
Aattelinkin että onkos taito ruostunut talven aikana.
confused_orig.gif

Eikö se tunnu tyhmälle nostaa kättä kun välissä on (normaalisti) kaksi kaistaa ja leveä ruohokenttä?[/QUOTE]

Niinhän se tuntuu jos molemmat ajaa oikean puolimmaista kaistaa, mut silloin en itse yleensä moikkaa. Mut sit kun molemmat ajaa vasemmanpuoleista kaistaa niin moikkaan jos ehdin eikä oo vautia hirmu paljon
wink.gif

JOVVAIN....
sport05.gif

.......Naaaaa, IKINÄ en jätä moikkaamatta jos minua tervehditään, on se sitten vaikka pappamopoilija mutta itse yleensä olen NOPEAMPI jolloin aina tilanteen mukaan joko "käsi päähineeseen" tai sitten rento pyöräytys niikus sulismailalla lyönti..
biggrin.gif

Motarillakin yleensä tuikkaan viheriön välistä ja jos toinen ei huomaa niin ei sitten !

Painottasin jotta tilanteen mukaan sitä tervehitään, vaikka sitten katseella....
wink.gif

8DX7LM8U.jpg

mchuurretta lainaten "Painottasin jotta tilanteen mukaan sitä tervehitään, vaikka sitten katseella.... "

että tuolleen täälläkin  
062802moto_prv.gif

En morjesta.
Tietä annan kiltisti.
Olen funtsinut, että sillä ohittajalla on parempaakin tekemistä niissä vauhdeissa kun vastailla tervehdyksiin.
tounge.gif
Samaa mieltä täälläkin. En moikkaa ohittavia, mitä siinä turhia huitomaan? Oletan että ohittava haluaa vain ohittaa eikä morjestella ympäriinsä.

Itsekin jos ohitan, niin ei kyllä kiinnosta kuikuilla että moikataanko mua.

Morjenstan kyllä vastaantulijota ja ohittelevia vasenta kättä alaviistoon heilauttamalla...joskus ihmetyttää kun ei voida huomata...kyllä moikkailu on ihan ok:

Back