• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ohittaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja VRSCDX07
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kauheasti on ongelmia
biggrin.gif

Monta kertaa ollessani autolla jumissa liikenneruuhkassa ohitseni on mennyt moottoripyörä autojonojen välistä. Onko tällainen kaistojen välissä kulkeminen laillista?
Se on täysin laitonta ja yleisesti paheksuttavaa. Itse ajan kyllä välistä ja olen papparaisten nyrkin heiluttelut ja tööttäykset ottanut vastaan mitä nöyrimmin. Yleensä keskisormella olen nuo kuitannut.
Mikä muuten saa miehen noin tolaltaan? Selkään saisivat kun pienet possut jos iholle tulisivat. Onko se niin helppoa kypärä päässä olevalle hahmolle riehua? Ilman kypärää kun ajelisi, niin varmasti tyytyisivät katselemaan vaan siitä mersun ikkunasta maisemia. Ei kaikki kuskit ole niitä rillipäisiä hiiriä...

Aina nämä jutut päättyy johonkin henkilökohtaisuuksiin...

Splittailusta aloitettiin ja mulkuun päädyttiin. Niihän se aina...

Aina nämä jutut päättyy johonkin henkilökohtaisuuksiin...

Splittailusta aloitettiin ja mulkuun päädyttiin. Niihän se aina...
Jep! Joillain ku ei riitä argumentit / keskustelun jalo taito.

Mutta onha se varsinki viikonloppuisin ihana asia että naispuolisten kanssa splittailusta päädytään mulkkuun. Naisetki varmaan (ainaki joskus) nauttivat tästä asetelmasta.

Back