RF hankittu ja hyvältä vaikuttaa.
Pitää vähän kulutusosaa vaihdella mutta muuten kukkuva peli vaikuttais olevan.
Tehoa on ihan kivasti, ei meinaa pysyä eturengas maassa ainakaan ykkösvaihteella, ja kakkosvaihteellakin tuntuu ajoittain kevyeltä keula. Tehoalue on hyvin käyttökelpoinen, motti vetää kivasti jo pintakaasulla. Ei tarvi pykältää jos ei halua sitä extrapotkua lähtöihin.
Ei kovin kiihkerä pienissä nopeuksissa, itse asiassa yllättävän helppo ajaa.
Kääntyy mainiosti mutkiin, näyttää ehkä painavemmalta mitä on oikeasti.
Näyttää PALJON nätimmältä livenä mitä kuvissa. En nyt äkkiseltään keksi pyörää millä ois nätimmät muodot mitä RF:llä, mutta nämähän on taas makuasioita. Se perä on leveä, mutta näyttää paljon paremmalta livenä kuin kuvissa.
Ajoasento on ok, olen n. 170 cm. Pidemmillä matkoilla tottumattomana ottaa ranteisiin vähän, mutta ei pahasti. Kyllä tuohon tottuu, nyt parin päivän ajon jälkeen ei tunnu enää vaikka melkein koko päivä meni taas kahdella (ja välillä yhdellä) renkaalla.
Vaihteisto kolahtelee aika pahan kuuloisesti jos korkeilla kierroksilla vaihtaa esim. ykköseltä kakkoselle, tuota ilmeisesti kannattaa välttää, voisin arvella kuluttavan laatikkoa pahasti.
EDIT: kyllä tuonkin saa vaihdettua isoissa kierroksissa ilman kolahtelua, tekniikkalaji. Vaihto pitää tapahtua NOPEASTI, itse teen seuraavasti: samaan aikaan kun kytkintä alkaa painamaan niin vaihdepoljinta jo nostamaan, tuon kun tekee tarpeeksi nopeasti niin kestää isoillakin kierroksilla vaihtaa ilman pahan kuuloista kolahtelua/rutinaa.
Ei harmita ainakaan vielä että menin ostamaan, kun ihan hyvällä hinnalla taisin saada.
Kuvia moposta:
http://mikko.korkalo.fi/gallery/2010_07_13-rf900/
EDIT: nyt sitten ostin vaimolle RF:stä innostuneena RF600R -94 punaisen mopedin, ei ole valitellut. Sekin ihan pirteän oloinen, ysisatasen alavääntö vaan puuttuu ja huiput ei yhtä repivät. Ja paljon kevyempi kytkin + muutenkin kevyempi pyöritellä kaupungissa/parkkiksella. On se NÄTTI ainakin!