Minä kävin ajamassa siellä pari kierrosta nyt viime keskiviikkona busa täydessä matkavarustuksessa paluumatkalla Madridista. Suhteellisesti ottaen ajoin varsin hitaasti, en todellakaan mitään optimaalista ajolinjaa käyttäen ja hyvin paljon peileihin katsoen (ne autot tulevat nimittäin LUJAA takaa ja ainakaan kaltaiseni ringen-ensikertalaisen ei tarvi huolehtia että joutuisiko muita paljon ohittelemaan). Hinta oli 22e/kierros, ja ainakin minulle ehdottomasti sen arvoista vaikka homman vaaralliseksi tiesinkin. Kerrasaan mahtava kokemus!Ihan vinkkinä, suosittelen vaikka xboksilla tai pleikkarilla tahkoamaan ko rataa ennenkuin käy vetämässä.
Minulla oli myös sellainen ennakkokäsitys että muutamistakin xboxin forza-3:lla tehdyistä kierroksista olisi ollut minulle apua, mutta en voi niin enää väittää näin jälkeenpäin. Ehkä niistä peleistä ja youtuben ajovideoista tunnisti ne tärkeimmät paikat, mutta mikään peli tai video ei tuo esim. radan korkeuseroja esille mitenkään. Yhdessäkin alamäessä meni korvat lukkoon, hieman yllätti...
/MarcusB