Luuletko ihan tosissasi, että esimerkiksi sinun, MattiR:n, Timo1:n ja Stagan vouhotus täällä foorumilla muuttaa jonkun ajokäyttäytymistä? Aika hiljaista on. Eiköhän suurin osa niistä vetomiehistä/reikäpäistä ole bomber-foorumilla. Miksi et ole siellä trollaamassa?
Jaa, nytkö alkaa osumaan, kun rupeaa räksytys kuulumaan, ja syytellään trollaajaksi?
Meillä on kuules kaikilla oikeus mielipiteeseemme, sinulla ja minulla, ja ne on kaikki samanarvoisia. Sinun ei ole pakko olla kanssani samaa mieltä, eikä myöskään toisinpäin. Netissä se tuppaa menemään niin, että se joka huutaa koviten ja eniten, on yleensä ´oikeassa´, mutta se päteekin onneksi vain netissä.
En muuten väittänytkään, että kaikille on mahdollista puhua järkeä. Tiedän, ettei ole. Tietty osa motoristeistakin haluaa nimenomaan aina ottaa ihan itse selvää, mitkä ne realiteetit oikeasti ovat. Ja olen sen valmis heille myös suomaan, koska täysi-ikäisenä sitä tekee omat ratkaisunsa, ja on niistä myös laillisessa vastuussa.
Jos saan kirjoituksillani yhdenkin tikittävän aikapommin alkamaan edes hieman miettimään asioita, niin hyvä. Jos taas en, niin olen ainakin yrittänyt, enkä ainakaan ole kannustanut näitä tapauksia vielä hurjempiin suorituksiin.
Sekä täältä että bomber-foorumista löytyy kyllä näitä yllyttäjiäkin ihan tarpeeksi. Ainakin vasta kortin saaneet nuoret kuskit ovat vaikutteille alttiita, ja heidän harkintakyvyssään tuntuu olevan kaikista eniten parantamisen varaa. Siitä vaan heittämään heille bensaa liekkeihin.